ORYGINALNY PŁYN FIRMY WALKER DO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
EOLYS DPX 176 INFINEUM F7995 DPF/FAP
Zestaw zawiera:
- 1 litrowy płyn
- zestaw przewodów do napełniania
- instrukcja napełniania
Zastosowanie:
SAMOCHODY PRODUKOWANE PO ROKU 04/11/2002
CITROEN / PEUGEOT/ MAZDA / FORD / VOLVO
- Citroen C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Xara Picasso
- Fiat Scudo 2, Ulysse
- Lancia Phedra
- Peugeot 207,307, 308, 407, 607, 807, 1007, 4007, Expert 2
- Ford Focus II, C-Max od 2003 – 2009
- Mazda 3 1.6 D od 2004 – 2009
- Volvo Modele S50, V50, C30, S40, V70, C70 od 2004 –2009
Informacja techniczna o produkcie:
Stan: nowy
Firma: Walker
Nr referencyjne: 80617/80601
Cel stosowania płynu:
Obniżenie temperatury spalania cząsteczek z 600°C do 450°C.
EOLYS TM znajduje się w specjalnym zbiorniku, zamocowanym przy zbiorniku
paliwa. Podczas tankowania paliwa, dodatek EOLYS TM dozowany jest
automatycznie, proporcjonalnie do ilości paliwa. EOLYS TM i diesel mieszają się
w zbiorniku.
W czasie regeneracji filtra cząsteczek, addytyw EOLYS TM wywołuje spalanie
cząsteczek już w temperaturze 450°C. Unika si ę w ten sposób zwiększania
temperatury do 600°C, co byłoby konieczne bez stoso wania addytywu.
Dozowanie plynu EOLYS TM TM
Zestaw do dozowania EOLYS TM TM posiada plastikowe przewody i inne
dodatki ułatwiające dozowanie addytywu EOLYS TM TM .
1. Usuń zatyczkę rurki wentylacyjnej, zamontuj krótszy przewód i wprowadź
go do pustej 1-litrowej butelki. Umieść butelkę w zamieszczonej w
zestawie siatce i zawieś ja na haku. Nadwyżka cieczy będzie spływać do
butelki.
2. Odłącz przewód zbiornika addytywu od przewodu do zbiornika paliwa
(złącze) i podłącz załączony przewód (najdłuższy). Podłącz pojemnik z
addytywem EOLYS TM TM w drugim końcu przewodu. Zawieś
pojemnik addytywu ponad poziomem zbiornika addytywu, umożliwi to
spłyniecie addytywu do zbiornika.
3. Zakończyć napełnianie w chwili, gdy ciecz addytywu zacznie się
przelewać do butelki. Polacz ponownie złączem przewód addytywu i
zamknij wlot rurki wentylacyjnej.
4. Przy pomocy komputera diagnostycznego wyzerowac silnik pojazdu.
5. Sprawdz czy kontakt na zatyczce zbiornika paliwa dziala poprawnie.