Przedmiotem aukcji jest płyn do odsiarczania akumulatorów Samochodowych
40AH-80AH
Jeżeli Twój akumulator słabiej kręci to może się okazać że powodem tego stanu rzeczy jest zasiarczenie, ten płyn rozpuszcza siarczany a więc może pomuc Twojemu akumulatorowi..
Powodując podniesienie gęstości elektrolitu i odsłonięcie powierzchni czynnej płyt.
Przed zakupem płynu sprawdź gęstość elektrolitu w komorach.
Jeżeli twój akumulator ma korki to je odkręć, aerometrom sprawdź jaka jest gęstość elektrolitu w poszczególnej celi (nowy akumulator powinien mieć 1,29 w każdej z cel), jeżeli twój ma mniej to jest dobrym kandydatem do odratowania.
Gęstość może być mniejsza, ale musi być równa.
Jeżeli akumulator nie ma korków to jeżeli umiesz sobie z tym poradzić to OK. jeżeli nie to odpuść sobie naprawę.
Pamiętaj przyczyną nie sprawności akumulatora może być, spłynięcie masy aktywnej, zwarcie wewnątrz akumulatora, fizyczne zużycie płyt, śmierć pojedynczej celi i w każdym z tych przypadków jest bezzasadne lanie płynu. Gwarantuję Tobie To nie pomoże Twojemu akumulatorowi.
Pamiętaj on działa tylko na zasiarczenie, musisz być na 100% że powodem nie sprawności jest zasiarczenie i nic innego, w każdym innym przypadku lejesz go na własną odpowiedzialność i z własnej woli. Nie przyjmuję i nie rozpatruję żadnych reklamacji.
Gratulujemy zakupu
LongAkuLife ( LAL)
jedynego skutecznego preparatu eliminującemu i zapobiegającemu zasiarczeniu akumulatorów ołowiowo-kwasowych.
Zawartość opakowania:
6 pojemników z LAL lub (1 pojemnik 150ml z LAL + strzykawka)
rękawiczki ochronne
instrukcja zastosowania
LAL jest specjalną płynna formułą chemiczną która zapobiega i usuwa twarde i niebezpieczne siarczany w akumulatorach kwasowo-ołowiowych. LAL jest płynem niepalnym, nietoksycznym, ulegającym biodegradacji.
LAL „rozpuszcza” twarde kryształki siarczanowe formujące się na płytach akumulatora, zapobiega dalszemu ich tworzeniu się. Przywraca normalny przebieg procesu chemicznego w celach akumulatora.
- Zastosowany w nowych lub prawie nowych akumulatorach wydłuża ich żywotność co najmniej dwukrotnie, do trzykrotnie, redukuje ciepłotę wewnętrzną, redukuje uszkodzenia powodowane przeładowaniem.
- Zastosowany w akumulatorach zasiarczonych, bez uszkodzeń mechanicznych, przywraca ich pojemność.
- Ułatwia rozruch przy temperaturze zamarzania; zwiększa wydajność w temperaturach ujemnych.
Ostrzeżenie!
Pamiętaj że akumulator jest źródłem prądu i nieostrożne obchodzenie się z nim może spowodować iskrzenie!
Elektrolit w akumulatorze jest roztworem kwasu siarkowego i jest żrący. Chroń oczy i skórę. Wszystkie czynności wykonuj tak aby uniknąć rozprysku elektrolitu.
W przypadku dostania się elektrolitu do oczy natychmiast intensywnie płucz obficie w czystej wodzie przez co najmniej 10 -15 min. Natychmiast skontaktuj się z lekarzem.
Przed odkręceniem korków akumulatora miej przygotowaną w zasięgu ręki sodę kuchenną, dostępną w każdym sklepie spożywczym. Miejsca ewentualnie zachlapane elektrolitem natychmiast posyp sodą i kilka minut po zakończeniu zobojętniania spłucz wodą.
Instrukcja użycia LongAkuLife.
- Dla własnego i samochodu bezpieczeństwa odłącz przewody od akumulatora. Pamiętaj: przewód „uziemienia” odłączaj jako PIERWSZY. Wcześniej upewnij się który biegun jest podłączony do uziemienia. W większości samochodów młodszych niż 10 lat , biegun ujemny jest podłączony jako uziemienie.
- Bez względu na fakt czy dalsze kroki będziesz robił po wyjęciu akumulatora z samochodu czy bez, starannie wytrzyj jego wierzch.
- Załóż rękawiczki lateksowe znajdujące się opakowaniu.
- Odkręć pierwszy korek. Ostrożnie i powoli wlej całą zawartość pierwszego pojemnika. (lub 25ml płynu ze strzykawki)
- Jeżeli okaże się że poziom elektrolitu jest zbyt niski, uzupełnij wodą destylowaną lub demineralizowaną. Pod żadnym pozorem nie dolewaj zwykłej wody ponieważ może w krótkim czasie doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia akumulatora.
- Starannie i dokładnie zakręć korek.
- Powtarzaj czynności z pkt 3, 4 i 5 aż do ostatniej celi.
- Podłącz prostownik i naładuj do pełna. Nie przekraczaj prądu 1/10 wartości akumulatora 50AH prąd ładowania max 5A (im niższy prąd ładowania i dłuższy czas tym efekty lepsze)
- Jeżeli pracowałeś z akumulatorem wyjętym z pojazdu, ponownie umieść go w tej samej pozycji co przed wyjęciem. Upewnij się że pod akumulatorem nie ma żadnego obcego przedmiotu mogącego uszkodzić obudowę. Czytaj również niżej pkt ad8.
- Dokładnie dokręć/zapnij górne mocowanie akumulatora. Zrób to z umiarem aby nie uszkodzić obudowy akumulatora.
- Podłącz przewody. Pamiętaj: podłączaj w odwrotnej kolejności. Uziemienie jako OSTATNIE. Czytaj również niżej pkt ad10.
AD8. Jeżeli pracowałeś z akumulatorem wyjętym z pojazdu, wykorzystaj okazję i dokładnie obejrzyj miejsce, którego normalnie nie widzisz ze względu na obecność akumulatora. Przy pomocy szczotki drucianej możesz oczyścić miejsca ewentualnie skorodowane. Po oczyszczeniu możesz je pomalować.
AD10. Przed ponownym podłączeniem kabli bezwzględnie oczyść końcówki terminali.Prawdopodobnie nie masz specjalnej szczotki do tego celu ale możesz zrobić to przy pomocy papieru ściernego grubości ok. „100”.
Jesteś na najlepszej drodze do odzyskania swojego akumulatora.
Pełną skuteczność LAL osiągnie po 7 do 15 pełnych cykli. Ilość cykli jest uzależniona od stanu akumulatora przed zaaplikowaniem LAL; im bardziej zasiarczony tym więcej potrzebuje cykli. „Pełen cykl” - oznacza rozładowanie i naładowanie. W uproszczeniu: uruchomienie pojazdu powoduje rozładowanie a alternator lub prądnica napędzana pracującym silnikiem na obrotach więcej niż średnich, ładuje akumulator. Obroty silnika przy których rozpoczyna się ładowanie akumulatora są uzależnione od typu pojazdu, ilości i mocy włączonych odbiorników prądy etc.
Pełne naładowanie akumulatora uzyskuje się po 45 minutach jazdy na średnich obrotach, przy włączonych światłach drogowych.
Uwaga!!!
Jeżeli jesteś zainteresowany którąkolwiek z naszych usług zadzwoń, a my wystawimy ją na licytację.
W przypadku akumulatorów nowych lub używanych, w których proces zasiarczenia nie doprowadził jeszcze do utraty właściwości użytkowych proponujemy zastosować aktywator akumulatora BA – 12 dostępny na innych naszych aukcjach. Jest to urządzenie, które impulsami wysokiego natężenia pobudza rozpuszczanie się kryształów siarczanu ołowiu odwracając naturalną reakcję elektro – chemiczną w akumulatorze jaką jest zasiarczenie i zapobiegając uformowaniu się bariery siarczanowej w nowych akumulatorach, jak również rozkładając już uformowane siarczany na płytach używanego akumulatora, ponownie przywracając ich aktywność w elektrolicie. Na naszych aukcjach znajdziesz również specjalistyczne preparaty chemiczne, które w sposób trwały zapewnią niski poziom zasiarczenia Twoich akumulatorów.