TEC 2000 Engine Flush Płukanka silnika
✅Stan: FABRYCZNIE NOWY i ZAPAKOWANY✅
TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanalikach wału, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.
Płukanie silnika jest bardzo ważną czynnością pielęgnacyjną – zarówno w przypadku samochodów, jak i motocykli. Pamiętaj, że duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.
Stosując TEC 2000 Engine Flush, zadbasz o lepszą kompresję, zredukujesz spalanie oleju, a także przywrócisz odpowiednie parametrów silnika. Pamiętaj, że czysty silnik to większa moc, mniejsze spalanie i ogólne poprawienie wyd
SPRZEDAJEMY TYLKO PRODUKTY KTÓRE MAMY NA STANIE!!! (nie czekamy na dostawy!!!)
TEC 2000 Engine Flush płukanka do silnika jest kompozycją:
- ✅2 rodzajów rozpuszczalników
- ✅2 preparatów smarnych
- ✅baza węglowodorowa (niechlorowana)
- ✅nie zawiera nafty i nie zawiera oleju
- ✅Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.
- ✅TEC 2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC 2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.
Dawkowanie:
Jedna puszka 375 ml preparatu TEC-2000 Engine Flush wystarcza na każde 4-5 litrów oleju (do mokrego sprzęgła 5-6 litrów oleju)
Kiedy zastosować płukanie silnika?
TEC 2000 Engine Flush ,,Płukanka do silnika” jest kompozycją:
silnik spala olej
pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym
Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.
- olej wylatuje przez odmę
- niska kompresja
Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.
- słychać popychacze zaworowe
- olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km
- olej jest starszy niż 12 miesięcy
- auto jeździło większości po mieście
- kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii