Plecak damski Jack Wolfskin Ancona - miejski
kolor: midnight blue
Plecak miejski został stworzony z myślą o codziennym życiu w mieście. Powinniśmy być w stanie zapakować do niego zeszyty, teczkę A4, laptopa, drugie śniadanie i butelkę wody oraz ewentualnie przeciwdeszczową kurtkę na wypadek załamania pogody... i w zasadzie to tyle. Plecak miejski nie musi więc i nie powinien być zbyt duży. W przypadku plecaka miejskiego możemy zwrócić uwagę na takie cechy i dodatkowe funkcje jak: organizer na drobne przedmioty — długopisy, klucze, telefon, portfel; dodatkowe zewnętrzne kieszonki na przykład na butelkę z wodą; wyściełaną kieszeń na okulary lub na telefon, albo też kieszeń na laptopa. To te cechy, a nie litraż są tutaj najważniejsze. I nie zapominajmy o ostatniej bardzo ważnej rzeczy — o wyglądzie. Jest to przedmiot, codziennego użytku, ważne więc, by oprócz praktycznych funkcji był również ładny.
Cechy:
- Pojemność 14 litrów
- Smuklejsza i nieco dłuższa konstrukcja plecaka, lepiej współgra z kobiecą sylwetką
- System nośny Snuggle Up w specjalnej damskiej wersji
- Niska waga plecaka
- Szeroko otwierana komora główna
- Boczne elastyczne kieszonki
- Płaska kieszeń na panelu przednim
- Karabińczyk na klucze
- Zastosowano suwaki najbardziej renomowanego producenta YKK®
Specyfikacja:
- bardzo wytrzymały materiał Armatech 600D
- system nośny Snuggle Up Women
- wymiary: 40 x 24 x 20 cm
- pojemność: 14 litrów
- waga: 355 g
Plecak damski
Plecaki dedykowane kobietom posiadają specjalną konstrukcję dopasowaną do damskiej sylwetki. W tych plecakach skrócono długości odcinka stykającego się z plecami, zwężono ustawienie pasów ramiennych oraz zmieniono ich kształt (dzięki czemu nie uciskają biustu).
Jack Wolfskin
Jack Wolfskin to jedna z najbardziej znanych marek odzieży i sprzętu outdoorowego. Firma została założona w 1981 roku we Frankfurcie nad Menem. Dzięki ciężkiej pracy, doskonałym projektom i używaniu tylko najlepszych technologii i materiałów, dzisiaj marka cieszy się ogromnym uznaniem — na całym świecie! Jack Wolfskin ma spory wkład w rozwój technologii materiałów i systemów wykorzystywanych w odzieży i sprzęcie turystycznym. Większość specyficznych, technicznych rozwiązań to ich własne patenty — membrany, włókna izolujące, systemy nośne plecaków lub konstrukcyjne namiotów. Te i wiele innych praktycznych technologi zostało opracowanych w ich własnych laboratoriach. Zgodnie z mottem marki — At Home Outdoors — Jack Wolfskin stara się, by przebywanie nawet w najcięższych warunkach pogodowych było tak komfortowe, jak w zaciszu własnego domu.