Produkt używany, w pełni sprawny, bramka pochodzi z naszej serwerowni, wymieniona ze względu na modernizacje sieci.
Podana cena jest ceną za jednostkę bazową.
Cechy urządzenia:
możliwość zastosowania karty VoIP64,
obsługa do 74 kanałów VoIP i do 200 telefonów IP,
logowanie do 64 kont/operatorów VoIP z możliwością przeprowadzania do 32 rozmów jednocześnie,
protokół VoIP: SIP 2.0,
kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
kodeki wideo: H.263+, H.264,
obsługa faksów w standardzie T.38.
Sieciowanie przy wykorzystaniu sieci IP i kart VoIP:
sieciowanie do 16 serwerów Libra, Proxima i Proxima plus (NOWOŚĆ!),
obsługa do 16 tysięcy użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym (NOWOŚĆ!),
obsługa do 63 kanałów VoIP (NOWOŚĆ!),
prostota wybierania numerów w ramach systemu,
wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.,
ułatwiona, intuicyjna konfiguracja z podręczną pomocą (NOWOŚĆ!),
Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT).
Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
Sieciowanie serwerów Proxima, Proxima plus i Libra (NOWOŚĆ!)
Multi Phone – możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych) pod jednym numerem wewnętrznym.
Smart Callback - inteligentne oddzwanianie (NOWOŚĆ!)
Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP, bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji.
Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
Poczta Plus – 8 grupowych skrzynek poczty głosowej pozwalających na pozostawianie wiadomości głosowych również dla grup użytkowników (NOWOŚĆ!).
PZK® Program Zarządzania Kosztami.
Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
Obsługa wielu kart GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
SMS-y serwisowe oraz powiadamiające o nieodebranych połączeniach (NOWOŚĆ!)
Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu.
Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich, z oprogramowaniem hotelowym.
Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone – z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.