PIT BIKE MRF 140 SM
PITBIKE ZŁOŻONY-GOTOWY DO JAZDY
!!!MOŻLIWY TRANSPORT NA TERENIE PL!!!
Jeżeli szukasz pit bike’a przeznaczonego do jazdy po torze z nawierzchnią asfaltową, MRF 140 SM będzie odpowiedni. Napędza go silnik o pojemności 140ccm i mocy 13 KM, co przy niewielkiej masie zapewnia bardzo dobrą dynamikę. Dzięki temu poniższy model można polecić każdemu, komu zależy na krótkim przyspieszeniu i rozwijaniu relatywnie dużych prędkości. Motocykl może być z powodzeniem wykorzystywany przez profesjonalnych zawodników, którzy rywalizują na torach asfaltowych podczas wyścigów supermoto.
Esencja Pitbika - mały, zwrotny i łatwy do ogarnięcia.Klasyczny pit na ramie CRF50 wyposażony fabrycznie w koła supermoto oraz zmodyfikowane zawieszenie. Idealny do ścigania na asfalcie - pewny i stabilny w prowadzeniu.
Jeżeli szukasz pit bike’a przeznaczonego do jazdy po torze z nawierzchnią asfaltową, MRF 140 SM będzie odpowiedni. Napędza go silnik o pojemności 140ccm i mocy 13 KM, co przy niewielkiej masie zapewnia bardzo dobrą dynamikę. Dzięki temu poniższy model można polecić każdemu, komu zależy na krótkim przyspieszeniu i rozwijaniu relatywnie dużych prędkości. Motocykl może być z powodzeniem wykorzystywany przez profesjonalnych zawodników, którzy rywalizują na torach asfaltowych podczas wyścigów supermoto.
Zastosowanie lekkiego statora z magnetem ORK zapewnia osiągniecie wysokich obrotów w bardzo krótkim czasie po odkręceniu manetki gazu. Z kolei aby zagwarantować stabilność i pewność jazdy po torze asfaltowym, pit bike MRF 140 SM wyposażono w sztywne amortyzatory. Dużym udogodnieniem jest regulowane zawieszenie, które da się dopasować ściśle pod kątem indywidualnych potrzeb i wymagań kierowcy - wystarczy tylko je utwardzić lub zmniejszyć jego twardość w zależności od tego, jaki efekt chce się uzyskać.
W trakcie jazdy po asfaltowym torze kluczowe jest bezpieczeństwo, na które w dużej mierze składa się jakość i stan hamulców. W przypadku MRF 140 SM działają one znakomicie i skutecznie zatrzymują nawet mocno rozpędzony motocykl. Wygodę korzystania z tego modelu zapewnia także ustawienie ramy pod właściwym kątem, co daje możliwość zajęcia prawidłowej pozycji za kierownicą. Jeśli więc poszukujesz maszyny do ścigania się na asfalcie w ramach zawodów supermoto, ten motocykl spełni Twoje oczekiwania.
Dane techniczne:
- silnik MRF140cm3 moc ok. 13 KM ( zainstalowany tuningowy wałek rozrządu Z40)
- zainstalowane lekkie magneto ( outer rotor kit )
- duża wydajna chłodnica oleju
- zawieszenie przednie regulowane
- zawieszenie tylne - firmowy amortyzator DNM z regulacją
- wzmocnione tarcze hamulcowe( 180 mm tył i 210mm przód)
- większe i mocniejsze cylinderki hamulcowe (tył duży 1-tłoczkowy; przód 2-tłoczkowy)
- mocny aluminiowy wahacz tylni A-style
- gruba niska, niska kierownica
- aluminiowa anodowana dźwignia zmiany biegów wykonana w technologi CNC
- aluminiowy anodowany korek wlewu paliwa wykonany w technologi CNC
- mocne klamki
- ośki kół zabezpieczone protektorami.
W komplecie podnośnik pod tylne koło.