OFERTA SKŁADA SIĘ Z 4. PRZEDMIOTÓW:
Piotruś sylabowy Opozycja dźwięczności - I
Autor: Cieszyńska Jagoda
PIOTRUŚ SYLABOWY to atrakcyjna propozycja prowadzenia ćwiczeń artykulacji z dziećmi z wadami wymowy i nie zakończonym rozwojem mowy. Wykorzystanie emocji związanych ze znaną wszystkim dzieciom zabawą - grą w "Piotrusia" pozwala uczynić ćwiczenia atrakcyjnymi. Gra odwołuje się do symultaniczno-sekwencyjnej metody nauki wczesnego czytania prezentowanej w serii logopedycznej Kocham Czytać.
Karty można także wykorzystać do ćwiczenia słuchu fonemowego.
Gra w PIOTRUSIA SYLABOWEGO uczy bawiąc i bawi ucząc, spełnia tym samym wymagania stawiane "mądrym" zabawkom dla dzieci.
Wydawnictwo Edukacyjne Kraków
Oprawa: Kartonowa
Format: 06.0x09.0cm
EAN:9788361009405
Piotruś sylabowy.
Opozycja sposobu artykulacji - I
Autor: Jagoda Cieszyńska
PIOTRUŚ SYLABOWY to atrakcyjna propozycja prowadzenia ćwiczeń artykulacji z dziećmi z wadami wymowy i nie zakończonym rozwojem mowy. Wykorzystanie emocji związanych ze znaną wszystkim dzieciom zabawą - grą w "Piotrusia" pozwala uczynić ćwiczenia atrakcyjnymi. Gra odwołuje się do symultaniczno-sekwencyjnej metody nauki wczesnego czytania prezentowanej w serii logopedycznej Kocham Czytać.Karty można także wykorzystać do ćwiczenia słuchu fonemowego.
Gra w PIOTRUSIA SYLABOWEGO uczy bawiąc i bawi ucząc, spełnia tym samym wymagania stawiane "mądrym" zabawkom dla dzieci.
Wydawnictwo Edukacyjne Kraków
ISBN 978-83-610009-56-6
Format 58x88 (format kart)
Piotruś sylabowy Opozycja sposobu artykulacji II
Autor: Cieszyńska Jagoda
PIOTRUŚ SYLABOWY to atrakcyjna propozycja prowadzenia ćwiczeń artykulacji z dziećmi z wadami wymowy i nie zakończonym rozwojem mowy. Wykorzystanie emocji związanych ze znaną wszystkim dzieciom zabawą - grą w "Piotrusia" pozwala uczynić ćwiczenia atrakcyjnymi. Gra odwołuje się do symultaniczno-sekwencyjnej metody nauki wczesnego czytania prezentowanej w serii logopedycznej Kocham Czytać.
Karty można także wykorzystać do ćwiczenia słuchu fonemowego.
Gra w PIOTRUSIA SYLABOWEGO uczy bawiąc i bawi ucząc, spełnia tym samym wymagania stawiane "mądrym" zabawkom dla dzieci.
EAN:9788361009603
Oprawa: Kartonowa
Format: 06.0x09.0cm
Wydawnictwo Edukacyjne
Razem uczymy się mowić
Autor: Weitzman Elaine
Potrzeby emocjonalne i społeczne dzieci z tej samej grupy wiekowej mogą być skrajnie różne, podobnie jak ich zaangażowanie w interakcje z wychowawcą i rówieśnikami. Z tego powodu praca opiekuna w żłobku czy nauczyciela edukacji przedszkolnej, sama w sobie będąca wielkim wyzwaniem, staje się jeszcze trudniejsza.
Publikacja Razem uczymy się mówić powstała z myślą o pedagogach, którzy chcą zapewnić każdemu ze swoich podopiecznych najlepsze warunki do nauki, oraz rodzicach dzieci nieśmiałych i wycofanych, słabo komunikujących się i dotkniętych opóźnieniami rozwoju mowy.
W niniejszej książce, przedstawiającej opracowany w Hanen Centre w Kanadzie program „Learning Language and Loving It”, opisano skuteczne strategie wspierania rozwoju mowy dziecka. Autorki – Elaine Weitzman i Janice Greenberg – tłumaczą, w jaki sposób:
• stymulować rozwój językowy dziecka podczas codziennych aktywności i zabawy,
• zwracać uwagę na zainteresowania dziecka, by przejmowało ono inicjatywę
w interakcjach,
• przystosowywać sposób mówienia do możliwości komunikacyjnych dzieci,
• wspierać samodzielność dziecka w kontaktach z rówieśnikami,
• używać języka w zabawach w udawanie,
• zachęcać dziecko do czytania i pisania.
Oprawa: Kartonowa
Format: 20.5x29.0cm
Liczba stron: 400
WYDAWNICTWO: Harmonia
EAN:9788371347481
wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz
DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 1399 1000 0023 2473 1468
TEL 32 219 23 93 32 327 74 72