Pinarello Dogma XC 9.9
Rower składany na nowej ramie, nowa grupa Sram NX 11S,
nowy amortyzator Reba.
Symboliczny przebieg, rama karbon, rozmiar XL.
Więcej informacji 724130350
Szczegółowa galeria:
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/Galeria/10558327/1#zdj3
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/Galeria/10558328/1#zdj3
CHARAKTERYSTYKA:
RAMA - karbon 65HM1K, niezwykle wytrzymałe włókna węglowe, rozmiar ramy XL- 54cm pod siodłem
KOŁA - 29cali
WIDELEC - Rock Shox Reba 100mm z blokadą skoku przy kierownicy
KORBA - SRAM NX 32T 11S
OBRĘCZE - Roval Specialized
PIASTY - Specialized
PRZERZUTKI - 1x11 Sram NX
KLAMKI- Sram Guide RSC
HAMULCE - tarczowe hydrauliczne Sram Guide RSC
MANETKI- Sram NX
OPONY- Vee Tire Rail Tracker
mostek alu Bulls
sztyca Fizik Cerano
siodełko Selle Italia
kierownica syntance Vector
waga 11,50kg
Zastosowane technologie:
- Nanoalloy- wykorzystuje nadzwyczaj wytrzymałe oraz niezawodne włókna, jak Torayca 65HM1K z Nanoalloy™, co pozwala na zastosowanie mniejszej ilości materiału w porównaniu do tradycyjnych struktur, stąd też niższa waga sprzętu przy zapewnieniu większej stabilności i bezpieczeństwa.
- Asymetryczna rama
- System SOE (z angielskiego: Simulation Optimalization Evolution, czyli Symulacja Optymalizacja Ewolucja)
- Wewnętrzne prowadzenie linek
- System Rad - zacisk hamulcowy na lewym napinaczu łańcucha, co pozwala na bardziej symetryczne i bezpieczne hamowanie, które nie ma wpływu na stabilność ramy.
- PINAFIT i ForkstopperTM - Pozwala na pełne wykorzystanie możliwości idealnie skonstruowanego przedniego trójkąta, system, którym obecnie nikt oprócz nas nie może się pochwalić. W razie wypadku Forkstopper chroni również ramę oraz kierownicę w razie przewrócenia się, uniemożliwiając zderzenie z górną rurą.
- Onda Curve Asymmetric
- Twin Arms Asymmetric - Tradycyjne ramy wykorzystują bezpośrednie połączenie tylnych widełek z górną rurą. Oznacza to, iż wszystkie drgania z tylnego trójkąta przekazywane są na górną rurę oraz często na kierownicę, co wpływa na komfort jazdy oraz łatwość prowadzenia. My oddzieliliśmy dwa główne trójkąty, umieszczając tylny trójkąt nieco wyżej. Rozwiązanie to polega na asymetrycznym rozgałęzieniu tylnych widełek, znacznie zmniejszając wstrząsy pochodzące z tylnej części sprzętu, co zwiększa łatwość prowadzenia i stabilność jazdy.