Sprzedam niepowtarzalną łódź aluminiową typu "STRIŻ" - rosyjski morski kuter portowy. Lokalizacja Zalew Zegrzyński.
Łódź zbudowana w 1972 roku przez stocznię marynarki wojennej Teodozja na Krymie. Od sprowadzenia do Polski pełniła służbę we Wrocławiu. W 2008 roku odbudowana, pływała w Płocku i na Zegrzu. W 2016 roku zlikwidowałem silnik wewnętrzny, założyłem zaburtowy silnik czterosuwowy Honda 130 KM. Łódź w pełni sprawna, nadaje się na krótkie i długie wypady turystyczne lub na ryby. Moc pozwala na ciągnięcie narciarza lub holowanie wielu łodzi.
Dane techniczne:
Cały kadłub łodzi wykonany jest z aluminium AMG 5 Grubość blach 4 mm część podwodna, 3 mm burty. Szkielet i pokład również aluminium. Trzy grodzie wodoszczelne, szkielet z grubych, gęsto ułożonych profili aluminiowych, kilka zamkniętych zbiorników z powietrzem w burtach i jako podstawa siedzisk w kabinie - zapewniają bezpieczeństwo w razie wypadku.
Długość łodzi 7,8 m bez podestu i silnika zaburtowego. Łącznie ok. 9 m
Szerokość łodzi 2,40 m
Zanurzenie 70-80 cm. w zależności od obciążenia.
Załoga statku 7 osób, ale łódź pomieści spokojnie 11 osób (siedząco i wygodnie).
Zużycie paliwa przy rekreacyjnym pływaniu ( ok 10 węzłów) 6 - 7 litrów/h. Śruba 4 łopaty. Dwa zbiorniki paliwa po 90 litrów każdy. Dodatkowe wyposażenie - kotwica z nierdzewki z elektryczną windą, sonar.
Kuter posiada bardzo dobrą dzielność morską, przy stanie morza 5. Nie boi się fali, idzie ostro. Kuter zbudowany dla przewożenia oficerów ze stojącej na redzie dużej jednostki do portu, zdejmowana z pokładu jednostki tak jak szalupa. Łódź taka była na wyposażeniu ORP Warszawa (słynna motorówka M-42).
Opcjonalnie zapasowy silnik 4 takt Suzuki 9,9 KM (na rumpel, łatwy do przeróbki na 15 KM).
Łódź zarejestrowana, posiada ważne do 2020 r. certyfikaty i przeglądy.
Przekrój i oryginalny rysunek konstrukcyjny załączony. Telefon 512-156-011