Piaggio WI-BIKE UNI DEORE COMFORT BIANCO LUCIDO L
Cechy produktu
- Marka: Piaggio
- Stan: Nowy
- Faktura: Wystawiam fakturę VAT
- Rozmiar ramy: 20 cali
- Rozmiar koła ("): 28
- Materiał ramy: aluminium
- Hamulce: tarczowe hydrauliczne
- Amortyzacja: przód
Wi-Bike są najbardziej innowacyjnymi rowerami elektrycznymi, oparte na dedykowanej platformie Piaggio Multimedia Platform, która odpowiada za komunikację i sterowanie napędem. Co istotne rowery Piaggio Wi-Bike współpracują ze smartfonami (Android, iOS) za pośrednictwem dedykowanej aplikacji. Z jej poziomu możliwe jest zarządzanie układem napędowym oraz śledzenie wszystkich parametrów roweru. Piaggio stworzyło także unikatowy system alarmowy oparty o system GPS.
Sercem Wi-Bike jest elektryczny silnik zaprojektowany przez inżynierów Piaggio i wyprodukowany we włoskich fabrykach koncernu. Zadbano o to, żeby jego kształt nie psuł estetyki roweru – silnik umieszczono na osi pedałów. Może on rozwinąć maksymalną moc 350 W, jednak została ona ograniczona do 250 W, a prędkość maksymalna do 25 km/h.
Jednostki legitymują się mocą 250 W i 50 Nm momentu obrotowego. Zgodnie z homologacją wspierają rowerzystę do prędkości 25 km/h. Cały układ elektryczny jest ukryty w suporcie, a wymienna bateria została wkomponowana pod masztem podsiodłowym. Czas ładowania akumulatora do 100% wynosi 3 godziny. Pełen cykl pozwala na pokonanie od 60 do 120 w zależności od stopnia siły wspomagania.
Całość zespołu napędowego to nie tylko silnik – to również akumulator i wyświetlacz. Jego działanie można obserwować za pomocą smartfona wyposażonego w technologię NFC. Gniazdo USB służy nie tylko do ładowania smartfona, lecz także do aktualizacji oprogramowania roweru. Natomiast diagnostyka serwisowa odbywa się za pomocą tabletu poprzez Bluetooth.
Litowo-jonowa bateria o pojemności 400 Wh według producenta ma pozwolić na przejechanie od 60 do 120 km w zależności od sposobu i warunków jazdy. Napęd przekazywany jest na tylne koło za pomocą pasa zębatego poprzez automatyczną przekładnię podobną do tych stosowanych w skuterach.
Za wytracanie prędkości odpowiadają dwie 180-mm tarcze na przedniej osi i jedna 160-mm z tyłu z zaciskami sterowanymi hydraulicznie.