Jeśli szukasz samochodu, który będzie komfortowy, niedrogi w zakupie i utrzymaniu, a przy tym pewny i zadbany, to możliwe, że właśnie go znalazłeś.
Ten egzemplarz został kupiony w polskim salonie. Jest bezwypadkowy, garażowany oraz ma w 100% udokumentowaną historię przebiegu i serwisu w sprawdzonych warsztatach. Otrzymasz ode mnie wszystkie zaświadczenia i faktury zbierane od dnia zakupu, dzięki czemu zyskujesz pełny wgląd w to co i kiedy było wymieniane oraz gwarancję na wszystkie części i usługi, dla których nie minął jeszcze termin. Samochód w połowie maja śpiewająco przeszedł badanie techniczne (ważne do 16.05.2021 r.)
Astra II ma miano solidnego i taniego w utrzymaniu samochodu. Napędza ją sprawdzony, bardzo trwały silnik 1,6 16V Ecotec o mocy 101 KM (74 KW) i momencie 150 Nm, który jest oszczędny i jednocześnie zapewnia świetne przyspieszenie. Części zamienne są w razie potrzeby łatwo dostępne i tanie (dużo zamienników), a nieskomplikowana budowa sprawia, że chyba każdy mechanik podejmie się ewentualnej naprawy. Przy odrobinie smykałki można też wiele rzeczy zrobić samemu.
Ta Astra II w wersji Njoy ma wszystko co potrzeba, by jeździć komfortowo:
- przestronne wnętrze (z przodu i z tyłu),
- wydajną klimatyzację,
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
- elektryczne szyby przednie
- dobrej jakości fabryczne audio z CD,
- skórzaną kierownicę wielofunkcyjną i gałkę zmiany biegów,
- bluetooth z zestawem głośnomówiącym,
- duży bagażnik (480/1500 l),
- przyzwoity prześwit,
- w razie potrzeby relingi na dachu.
Dzięki klasycznej sylwetce, po latach Astra dalej wygląda dobrze. Szczególnie gdy jest tak zadbana jak mój egzemplarz, który dopieszczałem, a według niektórych nawet rozpieszczałem:
- Do silnika, zamiast standardowego oleju, stosowałem znacznie lepszy, syntetyczny Valvoline V1-Racing 5W50 - osoby znające się na rzeczy wiedzą co to znaczy.
- Kilkukrotnie przed wymianą oleju silnik był czyszczony profesjonalnym środkiem Liqui Molly.
- Zastosowałem ceramizer w celu lepszej ochrony silnika i przedłużenia jego żywotności.
- Wymieniałem olej w skrzyni biegów, mimo że producent wcale tego nie zalecał.
- W skrzyni również zastosowałem ceramizer w celu ochrony przed ewentualnymi mikro-uszkodzeniami.
- Kupowałem markowe części eksploatacyjne - akumulator i żarówki Bosch, czy opony Uniroyal, które stały na podium w rankingach.
- 3 lata temu otrzymała ode mnie w prezencie solidny pakiet autodetailingu kosztujący ok. 1500 zł
- Oczywiście regularnie sprzątałem, myłem i woskowałem.
Od początku użytkowany przez osoby niepalące.
Z samochodem dostaniesz pakiet gratisów, wśród których jest m.in. drugi komplet opon (oba z małym przebiegiem), dywaniki gumowe i zestaw części eksploatacyjnych.