Witam, na sprzedaż mam Peugeota 607 którego posiadam od października 2013 roku. Przejechałem tym autem ponad 150 tys km. Jak kupowałem miał 200 tys. Teraz 355 tys. Auto w ciągłej eksploatacji, garażowane - jeździło głównie trasy. Ma wizualne ślady użytkowania, jest to stara dumna bryka. Byłem nią 2x w Hiszpanii, z 10x w Niemczech, kilka x w Austrii. Polska wzdłuż i wszerz. Ogólnie auto nigdy mnie nie zawiodło, wszystko robione na bieżąco. Dołącze pełną dokumentacje dla kupującego. W zestawie 2 kluczyki. Kompletny rozrząd wraz z pompą wody wymieniony przy 334 tys przebiegu. Nowe opony letnie 16" Nexen kupione i zmienione miesiąc temu. Niedawno wymieniona też pompa paliwa wraz z przekaźnikiem. Wymieniony reduktor LPG, czujniki ciśnienia opon, filtr kabinowy, filtry gazu, olej w silniku (co jeszcze było robione: około rok temu również: prawa półoś napędowa plus tarcze i klocki hamulcowe przód i tył, pompa oleju) (Natomiast jeszcze wcześniej przy przebiegu około 305 tys km kompletna głowica silnika w październiku 2017 - na wszystkie naprawy posiadam papiery i paragony). Silnik nie bierze oleju. Auto jest pewne w ciągłym użytku, na obecną chwilą bez dodatkowego wkładu finansowego. Można wsiadać i jechać na drugi koniec Polski bez żadnego problemu. Instalacja LPG BRC z 24.11.2011 roku. Przedłużenie homologacji butli będzie potrzebne w listopadzie 2021 roku. Ostatni jej przegląd robiłem przy przebiegu 349 tys km. Wszystko mam wbite w książkę serwisową gazu. Działa bez problemu na benzynie i gazie. Spalanie w cyklu mieszanym około 9LPG/9Benzyny. Cała elektryka auta również sprawna, klimatyzacja też. Ubezpieczenie do 10.2020, przegląd 10.2020. 2 kluczyki.
W wakacje planuje kupić jakieś nowsze auto. Czas na zmiany - stąd decyzja o ewentualnej sprzedaży mojego lwa.
Teraz żeby nie było tak do końca kolorowo szczerze napiszę co w przyszłości będzie do zrobienia: Jak wymieniałem opony na nowe, to jest już luz na lewej końcówce drążka kierowniczego, za jakiś będzie trzeba to zrobić. Poza tym zdarza się coraz częściej, że po przejechaniu 20-30 km pojawia się żóły błąd Airbag na komputerze, nie robiłem tego bo nie wpływa to w żaden sposób na użytkowanie pojazdu. Na przedniej szybie są dwie rysy po uderzeniu jakiegoś kamyczka podczas jazdy w trasie. Prawe lusterko ma pęknięcie (niestety uderzyłem nim kilka lat temu przy wyjeżdżaniu z garażu i pękło, jest natomiast w całości i spełnia swoją rolę). Zepsuty jeż też czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy (to już było w momencie jak go kupowałem 8 lat temu) nie przeszkadzało mi to i nic z tym nie robiłem, bo widać kiedy się płyn kończy jak nie leci. Podczas pierwszego uruchomienia auta na zimnym silniku włącza się jakaś dmuchawa przez około minutę, po czym się wyłącza. Mój mechanik mówił, że to nic poważnego - jeżdżę tak już dłuższy czas. Na rozgrzanym silniku to nie występuje. To by było na tyle. Zapraszam tylko zdecydowane osoby, brak możliwości negocjacji ceny. 7000 zł na stół i lew może być zabrany do nowego domu. Jest zatankowany do pełna benzyną i gazem. W razie pytań zapraszam do kontaktu.