PEUGEOT 406
modele 1995-2002 (2008) r.
.
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności
wyd. 1, 2008 r.
Liczba stron: 328
Liczba ilustracji: 506
Stan: powystawowa
Cena tej książki na stronie księgarni WKŁ wynosi 61,95 zł.
Książka nieużywana. Występują drobne defekty na bokach i okładce. Egzemplarz powystawowy ze zlikwidowanej księgarni.
Według opisu książka dotyczy modeli do 2002 roku, lecz model ten produkowano aż do 2008 roku i powinna być również przydatna dla posiadaczy modeli wyprodukowanych po 2002 roku.
W celu zminimalizowania kosztów w przypadku wyboru listu poleconego nadam książkę (grubość do 2 cm) bez dodatkowego usztywnienia (dochodzi ryzyko uszkodzenia podczas transportu). Nadając paczką Poczty Polskiej oraz paczkomatem zabezpieczam dodatkowo grubym kartonem.
.
- OPIS
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik o obsłudze i naprawie samochodów Peugeot 406 produkowanych w latach 1995-2002, w odmianach sedan i kombi, z mechanicznymi pięciobiegowymi oraz automatycznymi czterobiegowymi skrzynkami przekładniowymi, wyposażonymi w czterocylindrowe silniki benzynowe:
- ośmiozaworowe 1,6 dm³ typu BFZ (XU5JP) o mocy 66 kW (90 KM);
- ośmiozaworowe 1,8 dm³ typu LFX (XU7JB) o mocy 66 KW (90 KM);
- ośmiozaworowe 2,0 dm³ typu RGX (XU10J2CTE) o mocy 110 kW (150 KM);
- szesnastozaworowe 1,8 dm³ typu LFY (XU7JP4) o mocy 82 kW (112 KM);
- szesnastozaworowe 2,0 dm³ typu RFV (XU10J4R) o mocy 99 kW (135 KM);
- szesnastozaworowe 2,0 dm³ typu RFR (EW10J4) o mocy 99 kW (138 KM).
Książka zawiera:
- Szczegółowe dane techniczne i regulacyjne,
- momenty dokręcania ważniejszych połączeń,
- prace obsługowo-naprawcze
- wyposażenie niezbędne do obsługi i naprawy
- materiały eksploatacyjne i częstość ich wymiany
- schematy instalacji elektrycznej.
SPIS TREŚCI:
WIADOMOŚCI WSTĘPNE
Opis modeli
Identyfikacja samochodu
Eksploatacja samochodu
1. SILNIKI 1,6 ORAZ 1,8
1.1. Charakterystyka techniczna
1.2. Obsługa i naprawa
1.2.1. Regulacja i sterowanie silnika
1.2.2. Naprawy niewymagające wymontowania silnika
1.2.3. Wymontowanie zespołu napędowego
1.2.4. Zamontowanie zespołu napędowego
1.2.5. Rozkładanie silnika
1.2.6. Składanie silnika
1.2.7. Układ smarowania
1.2.8. Układ chłodzenia
2. SILNIKI 2,0
2.1. Charakterystyka techniczna
2.2. Obsługa i naprawa
2.2.1. Regulacja i sterowanie silnika
2.2.2. Naprawy niewymagające wymontowania silnika
2.2.3. Wymontowanie zespołu napędowego
2.2.4. Zamontowanie zespołu napędowego
2.2.5. Rozkładanie silnika
2.2.6. Składanie silnika
2.2.7. Układ smarowania
2.2.8. Układ chłodzenia
3. SPRZĘGŁO
3.1. Charakterystyka techniczna
3.2. Obsługa i naprawa
3.2.1. Wymiana tarczy ciernej lub zespołu dociskowego
3.2.2. Sprawdzenie działania sterowania mechanicznego (silniki 1,6, 1,8 oraz 2,0)
3.2.3. Wymontowanie i zamontowanie sterowania hydraulicznego (silnik 2,0 turbo)
3.2.4. Sprawdzanie skoku pedału sprzęgła (silnik 2,0 turbo)
4. SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA BE3/5
4.1. Charakterystyka techniczna
4.2. Obsługa i naprawa
4.2.1. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowej
4.2.2. Rozkładanie skrzynki przekładniowej
4.2.3. Naprawa skrzynki przekładniowej
4.2.4. Składanie skrzynki przekładniowej
5. SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA ML5T
5.1. Charakterystyka techniczna
5.2. Obsługa i naprawa
5.2.1. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowej
5.2.2. Rozkładanie skrzynki przekładniowej
5.2.3. Naprawa skrzynki przekładniowej
5.2.4. Składanie skrzynki przekładniowej
5.2.5. Wymontowanie i zamontowanie mechanizmu różnicowego
5.2.6. Sprawdzenie mechanizmu różnicowego
6. AUTOMATYCZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA
6.1. Charakterystyka techniczna
6.2. Obsługa i naprawa
6.2.1. Spuszczanie, napełnianie i sprawdzanie poziomu oleju
6.2.2. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowej
7. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
7.1. Charakterystyka techniczna
7.2. Obsługa i naprawa
7.2.1. Wymontowanie półosi
7.2.2. Zamontowanie półosi
8. UKŁAD KIEROWNICZY
8.1. Charakterystyka techniczna
8.2. Obsługa i naprawa
8.2.1. Wymontowanie i zamontowanie przekładni kierowniczej
8.2.2. Wymontowanie i zamontowanie wału kierownicy
8.2.3. Regulacja luzu przekładni kierowniczej
8.2.4. Wymontowanie i zamontowanie drążka kierowniczego
8.2.5. Wymontowanie i zamontowanie zaworu rozdzielczego wspomagania hydraulicznego
8.2.6. Opróżnianie, napełnianie i odpowietrzanie hydraulicznego obwodu wspomagania
8.2.7. Sprawdzanie ciśnienia oleju w obwodzie wspomagania
8.2.8. Sprawdzanie regulatora pompy wspomagania
8.2.9. Wymontowanie, zamontowanie i naciąganie paska napędu osprzętu
9. ZAWIESZENIE PRZEDNIE
9.1. Charakterystyka techniczna
9.2. Obsługa i naprawa
9.2.1. Wymontowanie i zamontowanie kolumny zawieszenia
9.2.2. Rozkładanie i składanie kolumny zawieszenia
9.2.3. Wymontowanie i zamontowanie wahacza zawieszenia
9.2.4. Wymontowanie i zamontowanie drążka stabilizatora
9.2.5. Wymontowanie i zamontowanie ramy pomocniczej
9.2.6. Ustawienie kół przednich
9.2.7. Wymontowanie i zamontowanie zwrotnicy koła
9.2.8. Wymiana łożyska tocznego piasty koła
10. ZAWIESZENIE TYLNE
10.1. Charakterystyka techniczna
10.2. Obsługa i naprawa
10.2.1. Wymiana amortyzatora
10.2.2. Wymontowanie i zamontowanie wahacza podłużnego
10.2.3. Wymontowanie i zamontowanie wahacza dolnego
10.2.4. Wymontowanie i zamontowanie wahacza górnego
10.2.5. Wymontowanie i zamontowanie drążka regulacji zbieżności
10.2.6. Wymontowanie i zamontowanie belki tylnego zawieszenia
10.2.7. Sprawdzenie i regulacja ustawienia kół tylnych
10.2.8. Wymontowanie i zamontowanie osi piasty koła
10.2.9. Wymiana zespołu łożyska i piasty koła
11. UKŁAD HAMULCOWY
11.1. Charakterystyka techniczna
11.2. Obsługa i naprawa
11.2.1. Hamulce przednie
11.2.2. Hamulce tylne bębnowe
11.2.3. Hamulce tylne tarczowe
11.2.4. Układ uruchamiający
11.2.5. Hamulec awaryjny
11.2.6. Układ przeciwblokujący ABS
12. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
12.1. Charakterystyka techniczna
12.2. Obsługa i naprawa
12.2.1. Alternator
12.2.2. Rozrusznik
12.2.3. Zestaw wskaźników, reflektory i lampy oświetlenia zewnętrznego oraz wycieraczki
12.2.4. Schematy instalacji elektrycznej
12.2.5. Tablica rozdzielcza
12.2.6. Ogrzewanie, przewietrzanie i klimatyzacja
12.2.7. Poduszki powietrzne
13. NADWOZIE
13.1. Charakterystyka techniczna
13.2. Obsługa i naprawa
13.2.1. Przednia część nadwozia
13.2.2. Drzwi
13.2.3. Szyby
13.2.4. Tylna część nadwozia
14. DANE OGÓLNE
15. ZMIANY KONSTRUKCYJNE SAMOCHODÓW PEUGEOT 406 Z SILNIKAMI BENZYNOWYMI OD MODELI 1997 DO MODELI 2000
15.1. Silniki 1,6 oraz 1,8
15.1.1 Charakterystyka techniczna
15.1.2. Obsługa i naprawa
15.2. Silnik 2.0 (XU10J2/4)
15.3. Silnik 2.0 (EW10J4)
15.3.1 Charakterystyka techniczna
15.3.2. Obsługa i naprawa
15.4. Sprzęgło
15.5. Skrzynka przekładniowa typu BE3/5
15.6. Skrzynka przekładniowa typu ML5T
15.7. Skrzynka przekładniowa typu BE4/5
15.8. Automatyczna skrzynka przekładniowa typu ZF 4HP 20
15.9. Automatyczna skrzynka przekładniowa typu AL4
15.10. Półosie napędowe
15.11. Układ kierowniczy
15.12. Zawieszenie przednie
15.13. Zawieszenie tylne
15.14. Układ hamulcowy
15.14.1 Charakterystyka techniczna
15.14.2. Obsługa i naprawa
15.15. Wyposażenie elektryczne
15.15.1 Charakterystyka techniczna
15.15.2. Obsługa i naprawa
15.16. Nadwozie
15.16.1 Charakterystyka techniczna
15.16.2. Obsługa i naprawa
15.17. Dane ogólne
. 21/11/22