Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 40,00 zł
- WTRYSKIWACZ PEUGEOT 106 306 XSARA I SAXO 1.6 8V
- 49,99 zł z dostawą
- 76,00 zł
- Peugeot 206 xsara pluriel 1.6 16V cewka zapłonowa
- 96 zł z dostawą
- 20,00 zł
- WIĄZKA WTRYSKIWACZY PEUGEOT 106 306 XSARA I 1.6 8V
- 29,99 zł z dostawą
Peugeot 106 XSI 1.6 16/8V części, saxo, kjs, rajdy (6758633390)
Opis
Silnik został przygotowany przez RAS-Art i ma zrobione 70 tys. Na hamowni pokazał 110 KM i 133 Nm momentu. W załączniku charakterystyka.
To dół od TU5JP4 16V (niższe lżejsze tłoki i korbowody dłuższe) a góra jest seryjna tylko dopieszczona. Bardzo dynamiczny z dołu do nauki. Można go wyciągnąć z okropnej “dupy”.
Skrzynia+sprzęgło, zawieszenia, hamulce i cały osprzęt (od pompa paliwa do uszczelek kolektora ssącego)jest nawet nowsze niż 30-40-50 tys. km. Buda ponad 227 tys, przy czym przód jest obspawany pod KJS + poliuretany na silniku. Łapa środkowa też jest obspawana z dodatkową blachą. Blachy też są pod kielichami. Mam oryginalny dolot, wydech REMUS.
Jest kierownica i rozpórka sparco, kubeł bimarko z mocowaniami sparco i szynami, pasy SABELT. Skrzynia krótka 13/61. Wspomaganie nowe z Saxo 2003 rocznik.
Kupiony short shifter, trzeba tylko założyć.
Ten wykres jest jak nie miał jeszcze w ogóle dolotu i wydechu dobranego. Myślę, że teraz ma płynniejszy i jest więcej momentu.
Przód Bilsteiny twarde, tył też.
Przód: sprężyna ze 106 Rallye, stabilizator też o 106 Rallye 22mm
Tył: drążki skrętne z tyłu 19mm, a stabilizator 21mm
OC: 04.2017
Przegląd: 03.2018
Dla zainteresowanych posiadam dużo części do 106/saxo;
2 klatki IRECO SPORT (jedna po lifcie, druga przed lift), 2 silniki, 3 skrzynie, kilka kompletów drzwi, maski, zderzaki, reflektory, chłodnice, plastiki, płytę pod silnik, obudowę elektrowni, wiązki, ok. 30 amortyzatorów przód i tył b6, ok. 25 felg - połowa to pucharówki, opony szutrowe i slicki, zimówki i wiele więcej.
Cena za wszystko do negocjacji. Do obejrzenia w Markach, k/Warszawy
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.