INFORMACJE DODATKOWE
Podstawą realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz.
Przy tworzeniu indywidualnego projektu zaproszenia opieramy się na informacjach zawartych w formularzu.
Nie bierzemy pod uwagę dyspozycji składanych we wiadomościach mailowych.
Projekt zaproszenia i dodatków ślubnych wykonywany jest po złożeniu zamówienia.
Nie udostępniamy grafik czy przygotowanych projektów do realizacji we własnym zakresie.
Do każdego typu zaproszenia przygotowujemy pełen zestaw dodatków ślubnych w podobnej stylistyce. Jeżeli nie znaleźli Państwo na naszych aukcjach
poszukiwanego produktu - prosimy o kontakt - postaramy się go przygotować :)
Przedstawione propozycje zaproszeń i dodatków możemy na Państwa życzenie swobodnie edytować (zmieniać kolorystykę, czcionkę itp.)
W celu spełnienia Państwa oczekiwań z uwagą wysłuchamy uwag i sugestii po to, by stworzyć produkt idealny :)
Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i modyfikacje.
Nie wykonujemy projektów bez zamówienia całkowitej realizacji.
Nie udostępniamy grafik, projektów, czcionek i tekstów, nie dzielimy się techniką produkcji, zastosowaną kolorystyką, użyciem
ornamentów, rodzajem materiałów i struktury w celu realizacji we własnym zakresie Klienta.
Proponujemy Państwu produkty zrealizowane przez Galerię Zaproszeń.
PROJEKT JEST NASZĄ WŁASNOŚCIĄ! Nie wyrażamy zgody na jego przerabianie w celu własnych potrzeb i realizacji.
Wszelkie próby kopiowania, podrabiania wzorów, rozpowszechnienia, wykorzystywania grafik czy przygotowanego projektu bez zgody firmy,
będą kierowane na drogę sądową i traktowane jako naruszenie dóbr intelektualnych.
.
"LOVE IS IN THE AIR..."
Jeżeli chcą Państwo zorganizować uroczystość według własnej kompozycji, wybranej kolorystyki czy charakterystycznego motywu przewodniego,
jesteśmy w stanie przygotować indywidualny projekt graficzny zaproszenia i dodatków, zachowując jednocześnie przedstawioną konwencję.
Wtedy wszelkie ustalenia merytoryczne i wycenę projektu czynimy indywidualnie. :)
KONTAKT Z NAMI
W korespondencji z nami prosimy o wpisywanie swojego nicku z allegro w temacie wiadomości.
Obowiązuje także ciągłość korespondencji.
W przeciwnym razie odpowiedź na Państwa zapytanie mailowe może się wydłużyć, zważywszy na czas identyfikacji Zamawiającego.
Na Państwa maile i zapytania odpowiadamy w przeciągu 24h.
SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA
Minimalna ilość zamówienia to 20szt. W liczbie tej mogą zawrzeć się także zawiadomienia.
Na życzenie Klienta w ramach ceny przygotowujemy odrębny projekt zawiadomienia.
Istnieje możliwość "domówienia" dodatkowych zaproszeń po zakończonej realizacji według wcześniejszego projektu.
Minimalna ilość w przypadku domówienia to 20szt. Czas oczekiwania jest zgodny z czasem realizacji nowego zamówienia, czyli 14 dni robocze.
Z doświadczenia wiemy, iż warto zakupić kilka sztuk zaproszeń wykropkowanych dla nieoczekiwanych i nieprzewidzianych gości :)
Przy zakupie mniejszej ilości sztuk naliczana jest jednorazowa opłata 20zł.
W ramach zamówienia dokonujemy maksymalnie 3 bezpłatnych zmian/poprawek w projekcie podstawowym.
4-ta i kolejna modyfikacja projektu to dodatkowy koszt 10zł za każdą zmianę w obrębie danego projektu. Wydłuża to także czas realizacji o kolejne 24h.
Poniżej przedstawiamy terminy przygotowania projektów i ewentualnych poprawek.
TERMINY WYKONANIA PROJEKTÓW (licząc od dnia następnego po otrzymaniu od Państwa wypełnionego formularza,
czy uwag dot. ewentualnych modyfikacji)
- projekt zaproszenia/dodatków przygotowujemy w przeciągu 48-72h
- korekta projektu (zmiany, poprawki) to czas 24h
- przygotowanie spersonalizowanych projektów według otrzymanej listy gości - 48h
- korekta (zmiany, poprawki) spersonalizowanych projektów - 48h
Po akceptacji podstawowego projektu (projekt wysłany wcześniej do akceptacji – bez naniesionej personalizacji), edycja tekstu nie jest już możliwa.
Zmiany mogą być dokonywane tylko w obrębie nazwisk gości.
Akceptacja projektów równoznaczna jest z pełną akceptacją tekstu w nich zawartym.
W tym momencie nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne błędy, które mogłyby pojawić się na zaproszeniu.
Po ostatecznej akceptacji edycja tekstu będzie niemożliwa.
Po każdej naniesionej poprawce Klient każdorazowo zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności tekstu i wychwycenia ewentualnych "literówek".
Mogą one pojawić się podczas edycji i rozmieszczenia tekstu, nawet w sytuacji, gdy przesłany tekst nie zawierał niedociągnięć.
Błędy, które zostaną zauważone po ostatecznej akceptacji nie podlegają reklamacji.
Zmiana (poprawa) projektu po ostatecznej akceptacji na Państwa wyraźne życzenie to jednorazowy koszt 20zł.
Prosimy o rzeczowe podanie wszystkich niezbędnych informacji - pozwoli to skrócić czas oczekiwania na przygotowanie projektu
oraz finalizację całego zamówienia. Minimalizuje to ryzyko powstania pomyłek.
Rezygnacja z zamówienia możliwa jest przed wykonaniem przez nas indywidualnego projektu.
W sytuacji rezygnacji z zakupu po wysłaniu przez nas przygotowanego projektu, naliczany jest jednorazowy koszt 20zł.
TEKST ZAPROSZENIA
Tekst przysyłają nam Państwo w oddzielnym pliku zatytułowanym "tekst zaproszenia".
Może być on skopiowany z naszych propozycji - powinien być kompletny i zawierać wszystkie informacje osobowe,
tj. Imiona i Nazwiska Pary Młodej, datę i miejsce uroczystości, miejsce przyjęcia weselnego, ewentualną sentencję itp.
Oznacza to, że w odpowiednich miejscach we wzorach przesłanych przez nas wpisują Państwo wszelkie informacje osobisto-personalne.
Mogą też Państwo przysłać własny tekst bądź uwagi dotyczące modyfikacji treści i formy przedstawionych przez nas tekstów.
Prosimy, aby tekst oraz lista gości nie były napisane literami drukowanymi - w takim przypadku zostanie on wydrukowany w takiej formie,
w jakiej go otrzymaliśmy.
Nie ingerujemy w przysłane teksty, nie poprawiamy także błędów ortograficznych czi interpunkcyjnych.
Tekst drukujemy w takiej formie, w jakiej otrzymaliśmy od Państwa.
W związku z czym nie ponosimy odpowiedzialności za formę, czy ewentualne błędy w nim zawarte.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wszelkie literówki, błędy ortograficzne, stylistyczne, merytoryczne.
Możliwy jest wydruk zaproszeń w wersji obcojęzycznej na podstawie przygotowanego przez Państwa tekstu. Nie dokonujemy tłumaczeń językowych.
PERSONALIZACJA
W celu wykonania personalizacji prosimy Państwa o przygotowanie listy gości i przesłanie w oddzielnym pliku zatytułowanym właśnie "Lista Gości".
Lista powinna być w formie odmienionej wraz z wybranymi formami grzecznościowymi,
np. Sz. P. Katarzynę i Jana Kowalskich, Kochaną Babcię Stanisławę.
Przypominamy, że zazwyczaj na pierwszym miejscu widnieje imię kobiety, a dopiero potem mężczyzny :)
Prosimy o nienumerowanie, niepogrubianie osób zawartych na liście. Imiona i nazwiska są kopiowane bezpośrednio do wydruku,
zatem prosimy o baczne sprawdzenie i wyeliminowanie błędów.
W przypadku rezygnacji z personalizacji gości, zostawimy miejsce na samodzielne wpisanie nazwisk.
Wiążąca jest lista gości, którą otrzymaliśmy od Państwa. Prosimy o niedosyłanie nam dodatkowych nazwisk w kolejnych mailach.
W przypadku gdy zauważycie Państwo błąd w przesłanej liście, bądź chcecie dołączyć kolejne osoby
- prosimy o przesłanie nowej, pełnej i poprawionej listy gości.
Nie odpowiadamy za błędy w personalizacji zaproszeń w sytuacji, gdy nazwiska dodatkowych gości/poprawione nazwiska w wysłanej już liście,
dosłane są w treści maila.
TERMIN REALIZACJI
W gorącym sezonie ślubnym, czyli od stycznia do końca sierpnia czas oczekiwania na realizację wynosi 14 dni robocze.
Dzień zaksięgowania wpłaty lub dzień akceptacji projektu (w przypadku personalizacji - dzień akceptacji wszystkich spersonalizowanych projektów)
jest dniem zerowym, w zależności który następuje jako drugi.
Czas dostawy nie jest zaliczany do dni roboczych. Weekendy oraz Święta nie są wliczane do dni roboczych.
Ze względu na wzmożoną pracę w okresie ślubnym prosimy o nie zadawanie pytań o wysyłkę przed upływem tego terminu.
Wydłuża to naszą pracę i w żaden sposób nie przyspieszy realizacji. Prosimy brać pod uwagę krańcowy czas podanego przez nas terminu realizacji.
Dziękujemy za wyrozumiałość :)
Wiążący dla Państwa i dla mnie jest regulamin, opis aukcji, a zatem i długość realizacji.
W przypadku jednoczesnego zamówienia dodatków ślubnych (wizytówki, zawieszki na alkohol, menu ślubne i inne) czas oczekiwania na realizację
wydłuża się o dodatkowe 5 dni robocze.
Zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia bądź wstrzymania realizacji w skrajnych sytuacjach losowych, tj. choroba, nagły pobyt w szpitalu,
wypadek bądź inne zdarzenia na które nie mamy wpływu. O zaistniałej sytuacji Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
USŁUGA EXPRESS
Każdego Klienta traktujemy jednakowo i nie świadczymy usługi EXPRESS. Byłoby to nieuczciwe dla osób, które czekają cierpliwie na swoją realizację. :)
POWYŻSZE USTALENIA POCHODZĄ Z NASZEGO REGULAMINU.
ODNAJDZIECIE TAM PAŃSTWO
SPRAWY NIEUREGULOWANE POWYŻSZYM ZESTAWIENIEM
ORAZ ZAPOZNACIE SIĘ Z PEŁNĄ INFORMACJĄ NA TEMAT REKLAMACJI.
|