Oryginalne numery katalogowe: 5N1423050H 5N1423050AH 5N1909144R 5N1423103AC 5N1423103T 5N1909144P 5N1423050AF 5N1423050AJ 5N1423050L 5N1909144J 5N1423105H 5N1423050Q 5WK46800F01 5N1909144L 5N1423050H 5N1423050R 5N1423050Q 5N1423105H 5N1423050B 5WK46800A01 5N1909144G 3C1423050G 3C1423103D 3AB423050E 3AB423050C 3AB425050E 3AB423050D 3C1423050P 3C1423105C 1T1423050A 5N1423050AF 8U0050AC 3C1423103E 3AB423061 - 3AB423061A - 3AB423061AX - 3AB423061C - 3AB423061CX - 3AB423061X - 3C14123061J - 3C1423061H - 3C1423061HX - 3C1423061JX - 3C1423061K - 3C1423061KX - 3C1423061M - 3C1423061MX - 3C1423061N - 3C1423061NX - 3C1423061P - 3C1423061PX - 3C1423061R - 3C1423061RX - 5N0498169A - 5N1423062H - 5N1423062HX - 5N1423062J - 5N1423062JX - 5N1423062M - 5N1423062MX - 5N1423062P - 5N1423062PX - 5N1909144G - 5N1909144L 5WK46800A01 3C1423050G, 3AB423061CX, 3AB423061C, 3AB423061FX, 3AB423061g, 3ab423061f, 3c1423061hx, 3C1423061M, 3C1423061J, 3C1423061H, 3AB423061Gx, 3c1423061jx, 3c1423061kx, 3C1423050K, 3C1423050L, 3C1423050H, 3AB423050, 3AB423061HX, 3C1423050P, 3C1423061MX, 3AB423061HV, 3AB423061CV, 5N1423061J, 5N1423061K, 5N1423061KX, 5N1423061L, 5N1423061LX, 5N1423061M, 5N1423061SX, 5N1423061T, 5N1423061TX, 5N1423061MX, 5N1423061N, 5N1423061NX, 5N1423061P, 5N1423061PX, 5N1423061S, 3AB423061J, 3C1423061P, 3AB423061K, 5N1423062T, 5N1423050T, 3AB423061H, 5N1423050AH, 3AB423061A, 3AB423061JX, 5N1423062X, 5n1909144g, 5N1423058A, 5N1423058AX, 5N1423062R, 3AB423061L, 5N1423062, 5N1423058EX, 5N1423058E, 5N1423058C, 3AB423061M
Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektrycznym firmy ZF po regeneracji
Proces regeneracji przekładni elektrycznej:
- Dokładne oczyszczenie
- Rozmontowanie przekładni na części, wymiana tulei prowadzących oraz regulację luzu listwy zębatej, diagnostykę i naprawę modułów elektronicznych.
- Podłączenie naprawionej przekładni pod specjalistyczny komputer, co pozwala na dodatkową diagnostykę parametrów pracy i przeprowadzenie czynności kalibracyjnych
Faza testów:
- Testy maglownic elektrycznych wykonujemy na stacjach testowych EPS.
- Stacje testowe EPS to innowacyjne narzędzie do przeprowadzania analizy diagnostycznej elektronicznych jednostek wspomagania kierownicy
- Urządzenie zostało zbudowane tak, aby symulować rzeczywiste warunki pojazdu nawet przy obciążeniu drogowym, umożliwiając w ten sposób przetestowanie bez konieczności montażu w pojeździe.