Pasek klinowy 6230MC
- Pasek klinowy 6230MC
- Numer katalogowy części: 6230MC
- Producent części: GATES
- Stan: Nowe
- Jakość części (zgodnie z GVO): Q - oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
- Stan opakowania: oryginalne
Pasuje do pojazdów:
- Ford
- Renault
- Saab
- Wartburg
Odpowiada części OE numer:
ACDelco:AB31027ALFA ROMEO:105481010301BOSCH:1 987 947 332BOSCH:1 987 947 718BOSCH:1 987 947 719BOSCH:1 987 947 720BOSCH:910416-1250BOSCH:910416-1253CONTINENTAL CTAM:6587761CONTINENTAL CTAM:6588627CONTINENTAL CTAM:AV10-1250CONTINENTAL CTAM:AVX10X1250CONTINENTAL CTAM:V2000CONTINENTAL CTAM:V503DAYCO:10493DAYCO:10A1250CDAYCO:10A1254CDAYCO:10A1265CDAYCO:11A1255CDAYCO:11A1257CDAYCO:1201DAYCO:2051DAYCO:5118DAYCO:6657DAYCO:6657DDAYCO:6862DAYCO:7612DAYCO:7612LDAYCO:VS1258DODGE:4273 187FERODO:V4960FERODO:V960FERODO:VS1258FLENNOR:A5129FORD:11436796FORD:1502948FORD:6065559FORD:692F8A602AAFORD:715F8620ACAFORD:785F8620AAAHAVAM:VG 11250HAVAM:VS 1220HAVAM:VS 1745HUTCHINSON:5528HUTCHINSON:AV 10 1240 (LA 1250)HUTCHINSON:AV 10 1250 (LA 1260)HUTCHINSON:AV 10 LA 1250HUTCHINSON:AV 10 LA 1250TKHUTCHINSON:AV 10 La 1260HUTCHINSON:AV 11 1240 (LA 1250)HUTCHINSON:AV10.1240CRHUTCHINSON:AV10.1250CRKLEBER:10X1250KLEBER:10X1260KLEBER:1121KLEBER:1128KLEBER:1149KLEBER:AV10.1240KLEBER:AV10.1250LUCAS ELECTRICAL:KDB125MAGNETI MARELLI:340101001250MINTEX:PWFT1250MINTEX:WFT495MITSUBOSHI:MF1490MITSUBOSHI:MF1495OPTIBELT:11A 1245OPTIBELT:11A 1255OPTIBELT:1250OPTIBELT:2/AVX 10 X 1250OPTIBELT:9,5 X 1250OPTIBELT:AVX 10 X 1250QUINTON HAZELL:QBA1250QUINTON HAZELL:QBA1262RENAULT:7700268230RENAULT:7700268232RENAULT:7700268754RENAULT:7700854083ROULUNDS RUBBER:1A1250ROULUNDS RUBBER:1A1270ROULUNDS RUBBER:6500SAAB:9339409SAAB:9347048SKF:VKMV 10AVX1250SNR:AVX10X1250SNR:CA10AV1250TOYOTA:90916-02112UNIPART:GCB11250VEYANCE:10AV1250VEYANCE:10AV1263VEYANCE:1385HVEYANCE:3001HVEYANCE:951250VEYANCE:951262
Opis produktu:
Pasek klinowy służy do napędu osprzętu silnika w tym pompy cieczy chłodzącej, pompy układu wspomagania, alternatora czy sprężarki klimatyzacji. Paski zużywają się w trakcie użytkowania, elementy gumowe ulegają ścieraniu, a sama guma może kruszeć i się starzeć. Na zużycie paska wpływ mają także źle ustawione albo zużyte koła pasowe. Pasek zużywa się szybciej, jeśli źle pracuje jego napinacz powodując zbyt małe albo zbyt duże napięcie paska. Z czasem pasek ulega również rozciągnięciu, co objawia się charakterystycznymi piskami oraz wibracjami. Innymi objawami zużycia paska klinowego może być pogorszenie ładowania akumulatora lub obniżenie sprawności pracy klimatyzacji. Jeśli pasek ulegnie zerwaniu może dojść do poważnej usterki silnika uniemożliwiając dalszą jazdę.