Panther P52 GRAFEN moto SPORT & truck
Molekularny regenerator metalo-ceramiczno-grafenowy +oraz Panther P2 do paliwa - ZESTAW ( 10ml + 5 ml )
Panther P52 GRAFEN to kolejna generacja preparatów firmy Panther Oil, wzbogacona o najnowsze osiągnięcia nanotechnologiczne.
Produkty z grafenem błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia, ze względu na swoje właściwości przyspieszają też wywołanie zjawiska "selektywnego przenoszenia materii".
Aby działanie było naprawdę kompleksowe, stworzyliśmy zestaw preparatów, wraz z preparatem P52 GRAFEN w zestawie znajduje się również preparat Panther P2 do paliwa, którego formułę również zmodyfikowaliśmy wzbogacając o najnowszą technologię.
Mamy więc zestaw produktów, które regenerują powierzchnie trące, obniżają współczynnik tarcia w mechanizmach, podnoszą ich sprawność, podnoszą moc silników, podnoszą moment obrotowy silników, wydłużają żywotność mechanizmów, obniżają zużycie paliwa, czyszczą wtryskiwacze, redukują emisję toksyn i cząstek stałych.
Korzyści:
- Eliminuje "suche starty".
- Podnosi moment obrotowy.
- Regeneruje - przywraca do nominału utracone parametry mechanizmów.
- Blokuje procesy zużycia.
- Podnosi sprawność silników i przekładni.
- Redukuje hałas mechanizmów.
- Wydłuża żywotność mechanizmów.
- Obniża zużycie paliwa.
- Czyści wtryskiwacze, pompowtryskiwacze.
- Redukuje dymienie i cząstki stałe.
Stosuje się do:
- Czterosuwowe silniki spalinowe średniej i dużej mocy.
- Skrzynie biegów, reduktory, mosty napędowe dyferencjały.
- Układy hydrauliczne.
Wytworzenie na elementach silnika ochronnej warstwy o niskim współczynniku tarcia i extremalnie dużej odporności na zużycie oraz wzmocnienie filmu olejowego jest kluczowe dla utrzymania doskonałej kondycji silnika.
Zimny i gęsty olej przez kilka do kilkunastu sekund(szczególnie zimą) nie jest w stanie dopłynąć we wszystkie miejsca i kanaliki olejowe z których najcieńsze mogą mieć grubość ludzkiego włosa. Następstwem tego jest praca silnika przez jakiś czas na cienkim tzw filmie olejowym i/lub na sucho.
Według API (Amerykańskiego Instytutu Naftowego, którego klasyfikację musi mieć dziś każdy olej) 75% zużycia elementów silnika następuje właśnie podczas rozruchu oraz w chwilach zanim silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.
Warstwa wytworzona tym preparatem dzięki bardzo dużej odporności i niskiemu tarciu pozwala na drastycznie mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiania w dowolnych warunkach.
Dawkowanie(preparat do silnika):