PANASONIC LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-60mm F2,8-4,0 ASPH POWER O.I.S.
H-ES12060
(wersja OEM - wyjętu z zestawu)
WYSYŁKA NATYCHMIAST
CENA ZAWIERA VAT 23%
W zestawie:
- PANASONIC LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-60mm F2,8-4,0 ASPH POWER O.I.S. H-ES12060
- Tylna zaślepka obiektywu
- Przednia zaślepka obiektywu
- Osłona przeciwsłoneczna
FABRYCZNIE NOWE (wersja OEM - wyjętu z zestawu)
GWARANCJA 24 miesiące - POLSKA DYSTYBUCJA
WAŻNE !
WYSTAWIAMY POLSKIE RACHUNKI (FAKTURA VAT ,PARAGON) CENA ZAWIERA 23% PODATEK VAT. RACHUNEK JEST NIEZBEDNY DO ZREALIZOWANIA GWARANCJI W SERWISIE FIRMOWYM PRODUCENTA!
KONTAKT - NA KOŃCU AUKCJI W ZAKŁADCE - "O SPRZEDAJĄCYM"
W ofercie kolor CZARNY
OPIS
Uniwersalność i mobilność
Zakres ogniskowych 12-60 mm na matrycy micro 4/3 stanowi ekwiwalent zakresu 24-120 mm dla matrycy 35 mm. Obiektyw tego typu może być wykorzystany do szerokich kadrów, na przykład krajobrazu, ale sprawdzi się też w tworzeniu kreatywnych portretów, ujęć martwej natury i wielu innych zapierających dech w piersiach fotografii.
Podobnie jak inne obiektywy systemu micro 4/3 również Panasonic 12-60 mm f/2.8-4 charakteryzuje się doskonałą jakością obrazu i szerokim wachlarzem zastosowań przy wymiarach: 86.4 x 86 mm i wadze zaledwie 320 g.
Ostre zdjęcia z ręki
Na konstrukcję optyczną obiektywu składa się 6 soczewek specjalnych, 4 o bardzo niskiej dyspersji oraz 2 asferyczne. Gwarantują one doskonałe odwzorowanie kolorów i ostrość, aby Twoje zdjęcia zachwycały pod każdym względem.
Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 12-60 mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. posiada system kompensacji drgań aparatu (stabilizację optyczną), dzięki czemu możliwe jest wykonywanie ostrych, nieporuszonych zdjęć w niekorzystnych warunkach oświetleniowych bez użycia statywu.
Doskonały wybór do filmów
Obiektyw może posłużyć przy produkcji filmów wysokiej jakości za sprawą płynnie zmienianej przysłony, warto podkreślić, że zmiana odbywa się bez nagłych skoków ekspozycji, sprawiając, że na filmie nie ma nieoczekiwanych zmian jasności. Cicho działające elementy umożliwiają nagrywanie scen bez zakłócania dźwięku, co doskonale koresponduje ze śledzeniem obiektu, dzięki której ostrość znajduje się tam gdzie oczekuje jej twórca.