DC-GH5M2E
Hybrydowy aparat bezlusterkowy z funkcją transmisji strumieniowej na żywo i możliwością nagrywania wideo w 10-bitowej jakości C4K 60p/50p.
- Przetwornik cyfrowy Live MOS o rozdzielczości 20,3 megapiksela z powłoką antyodblaskową
- Jednoczesne nagrywanie wewnętrzne/zewnętrzne w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p
- Nagrywanie filmów w 10-bitowym formacie C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2, tryb V-Log L i nieograniczony czas nagrywania
- Bezprzewodowa transmisja strumieniowa na żywo
- Nośniki do nagrywania: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
- Typ: Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm)
- Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 20,33 megapiksela / 21,77 megapiksela
- Powłoka antyodblaskowa
Uwolnij swoją kreatywność. Transmituj na żywo.
Hybrydowy aparat bezlusterkowy z funkcją transmisji strumieniowej na żywo i możliwością nagrywania wideo w 10-bitowej jakości C4K 60p/50p.
Idealne narzędzie do tworzenia materiałów filmowych
LUMIX GH5M2 to hybrydowy aparat, który spełni potrzeby wszystkich twórców. Od transmisji strumieniowej i tworzenia materiałów gotowych do zaprezentowania po nagrywanie wideo w trybie bez kompresji V-Log L w 12 stopniach zakresu dynamicznego do zaawansowanej obróbki w postprodukcji. Dzięki trybom nagrywania 10-bitowego C4K/4K 60p/50p 4:2:0 i 10-bitowego C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2 z kompresją ALL-Intra 400 Mb/s nie są nakładane ograniczenia w przypadku jakichkolwiek ustawień. * Jest obsługiwane jednoczesne nagrywanie wewnętrzne z wyprowadzaniem sygnału HDMI w czasie rzeczywistym w trybie 10-bitowym. * Pod warunkiem, że aparat jest używany w środowisku, w którym jego działanie jest gwarantowane. Czas nagrywania zależy od pojemności akumulatora i karty pamięci SD. Nagrywanie może zostać automatycznie zatrzymane w trybie anamorficznym i 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p w celu ochrony aparatu.
Zainstalowana fabrycznie funkcja V-Log L
Aparat LUMIX GH5M2 zapewnia 12-stopniowy zakres dynamiczny dzięki zainstalowanej fabrycznie funkcji V-Log L, a moduły gradacji kolorów mogą korzystać z tych samych tablic odwzorowań, których używają w funkcji V-Log.
Ładowanie/zasilanie przez USB
Ta funkcja umożliwia zasilanie aparatu, jest więc bardzo wygodna podczas długich sesji zdjęciowych w studiu i poza nim. W przypadku używania w połączeniu ze sprzedawaną osobno ładowarką DMW-BTC15 (zgodną ze specyfikacją USB Power Delivery) może być on ładowany podczas zasilania.* * Aby ta funkcja działała, akumulator musi znajdować się w aparacie i utrzymywać pewną ilość energii.
Bezprzewodowa transmisja strumieniowa na żywo (protokół RTMP/RTMPS)
Realizuj bezprzewodowe transmisje strumieniowe na żywo w pomieszczeniach i na zewnątrz, korzystając z łatwej w obsłudze aplikacji LUMIX Sync (Android/iOS). Transmituj strumieniowo wydarzenia na żywo w dowolnym momencie i z każdego miejsca w jakości zapewnianej tylko przez aparat bezlusterkowy. Zasadniczo możliwa jest transmisja strumieniowa na żywo do platform zgodnych z protokołem RTMP/RTMPS (nie jest gwarantowana zgodność ze wszystkimi platformami). W niektórych przypadkach transmisja na żywo może okazać się niemożliwa wskutek wprowadzenia zmian w usłudze na danej platformie. Więcej informacji można znaleźć, zapoznając się z regulaminem platformy. ・Android i Google Play są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Google Inc. ・IOS jest znakiem towarowym lub zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Cisco w Stanach Zjednoczonych oraz w innych krajach i jest używany na podstawie licencji.
Ulepszona matryca MOS 20,3 Mpix z powłoką antyodblaskową
Powłoka antyodblaskowa skutecznie niweluje odblask, pozwalając uchwycić realistyczną kompozycję świetlną nawet w trudnych warunkach z silnym oświetleniem, na przykład przy fotografowaniu pod światło i zapewniając wysoką jakość wizualną zarówno w przypadku filmów, jak i zdjęć.
Autofokus z technologią sztucznej inteligencji
Obejmuje szybki i precyzyjny autofokus oraz technologię deep learning używaną do rozpoznawania ciał, głów, twarzy i oczu ludzi, a także zwierząt.
Stabilizacja obrazu Dual I.S. 2 (6,5 punktu)
Stabilizacja Dual I.S.2 w 5 osiach (stabilizator obrazu) łączy stabilizację Body I.S. oraz system O.I.S.w obiektywie, oferując korekcję o wartości 6,5 punktu.* *Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140.
SPECYFIKACJA:
- Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy
- Nośniki do nagrywania: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
* Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
- Mocowanie obiektywu: Mocowanie Mikro Cztery Trzecie
PRZETWORNIK OBRAZU
- Typ: Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm)
- Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 20,33 megapiksela / 21,77 megapiksela
- Powłoka antyodblaskowa: Tak
- Proporcje / Filtr kolorów: 4:3 / Filtr kolorów podstawowych
- System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy
ZAKRES
- 12-stopniowa charakterystyka (V-Log L)
ZDJĘCIA
- Zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW
- 6K PHOTO (*¹) / 4K PHOTO (*¹): 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.)), 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)), Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)
- Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1
- Rozmiar pliku (w pikselach)
- 4:3 5184x3888 (L) / 3712x2784 (M) / 2624x1968 (S) / 4992x3744 (6K PHOTO) / 3328x2496 (4K PHOTO)
- 3:2 5184x3456 (L) / 3712x2480 (M) / 2624x1752 (S) / 5184x3456 (6K PHOTO) / 3504x2336 (4K PHOTO)
- 0.6729166667 5184x2920 (L) / 3840x2160 (M) / 1920x1080 (S) / 3840x2160 (4K PHOTO)
- 1:1 3888x3888 (L) / 2784x2784 (M) / 1968x1968 (S) / 2880x 2880 (4K PHOTO)
- Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard
- Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB
FILMY
- Format zapisu pliku: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kan. 48 kHz/16 bitów, 48 kHz/24 bity*, 96 kHz/24 bity*)) *Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
- Częstotliwość systemu: 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz
- Obszar obrazu wideo: Pełny / Piksel po pikselu
- MOV (*¹) Dźwięk o wysokiej rozdzielczości można wybrać tylko podczas korzystania z adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie).
- 59,94 Hz [C4K] 4096x2160: 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)
- 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [4K] 3840x2160: 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)
- 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3): 29,97p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 23,98p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3): 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)
- 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [FHD] 1920x1080: 59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 29,97p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 23,98p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [C4K] 4096x2160: 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)
- 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [4K] 3840x2160: 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)
- 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3): 25,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3): 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)
- 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [FHD] 1920x1080: 50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 25,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [C4K] 4096x2160: 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [4K] 3840x2160: 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3): 24,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3)
- 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [FHD] 1920x1080: 24,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- MP4 (*¹)
- 59,94 Hz [4K] 3840x2160
- 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 59,94 Hz [FHD] 1920x1080
- 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 50,00 Hz [4K] 3840x2160
- 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 50,00 Hz [FHD] 1920x1080
- 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 24.00Hz – -
ZMIENNA LICZBA KLATEK
- MOV (*¹) Dźwięk o wysokiej rozdzielczości można wybrać tylko podczas korzystania z adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie).
- 59,94 Hz [C4K] 4096x2160
- 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 59,94 Hz [4K] 3840x2160
- 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 59,94 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3)
- 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 50 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 48 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 59,94 Hz [FHD] 1920x1080
- 59,94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 50,00 Hz [C4K] 4096x2160
- 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 50,00 Hz [4K] 3840x2160
- 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 50,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3)
- 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 50 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 50,00 Hz [FHD] 1920x1080
- 50,00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 24,00 Hz [C4K] 4096x2160
- 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 24,00 Hz [4K] 3840x2160
- 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 24,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3)
- 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 48 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
- 24,00 Hz [FHD] 1920x1080
- 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
TRANSMISJA STRUMIENIOWA
- Protokół: RTMP / RTMPS
- Jakość transmisji strumieniowej
- NTSC (59,94 Hz ) [FHD] 1920x1080: 59,94p, 16 Mb/s* / 8 Mb/s (H.264) * Brak możliwości wyboru przy ustawieniu RTMPS., 29,97p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
- NTSC (59,94 Hz) [HD] 1280x720: 59,94p, 6 Mb/s (H.264), 29,97p, 4 Mb/s (H.264)
- PAL (50,00 Hz) [FHD] 1920x1080: 50,00p, 16 Mb/s* / 8 Mb/s (H.264) * Brak możliwości wyboru przy ustawieniu RTMPS., 25,00p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
- PAL (50,00 Hz ) [HD] 1280x720: 50,00p, 6 Mb/s (H.264), 25,00p, 4 Mb/s (H.264)
WIZJER
- Typ: Wizjer OLED Live View Finder
- Pikseli: Około 3,68 mln punktów
- Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / około 1,52x / 0,76x (odpowiednik aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3
- Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +3,0 (dpt)
- Czujnik oczu: Tak
- Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s
KONTROLA EKSPOZYCJI
- System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
- Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
- Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
- Tryb nagrywania: Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna / Creative Video / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny
- Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): Zdjęcia: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV); Tryb Creative Video: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV)
- Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
- Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU
- Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 6,5 punktów*)
- * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=60 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=120 mm) przy obiektywie H-ES12060.
- Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2)
- * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140.
BALANS BIELI
- Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
- Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
- Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K
MIGAWKA
- Typ: Migawka szczelinowa
- Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60, Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60, Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/16 000–60, Filmy: 1/16 000 – 1/25
- Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000 – 1/2
- Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
- Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
- Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)
BRACKETING
- Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
- Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje
- Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
- Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH
- Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych
- Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia
- AFS/MF: H: 12 kl./s, M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- AFC: H: 9 kl./s (z funkcją Live View), M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- Przysłona elektroniczna
- AFS/MF: H: 12 kl./s, M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- AFC: H: 7 kl./s (z funkcją Live View), M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- Liczba nagrywanych obrazów
- RAW / RAW+JPEG: ponad 108 zdjęcia
- JPEG: Ponad 999 zdjęć (gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)” włożona do gniazda kart 1).
- * Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic.
6K PHOTO (*¹) / 4K PHOTO (*¹)
- Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych: 6K PHOTO: 30 kl./s, 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
- Informacje EXIF: Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF).
FOTOGRAFIA POKLATKOWA
- Tak
ANIMACJA POKLATKOWA
- Tak
LAMPA BŁYSKOWA
- Rodzaj lampy błyskowej
- Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
- Tryb lampy błyskowej
- Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
- Synchronizacja lampy błyskowej
- Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
- Regulacja mocy lampy błyskowej
- 1/3 EV z krokiem ±3 EV
- Prędkość synchronizacji
- Poniżej 1/250 sekundy
- Sterowanie bezprzewodowe
- Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
- Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej Tak
WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU
- 2,0x (EX S), 1,4x (EX M) *Tylko podczas rejestracji zdjęć.
STYL ZDJĘĆ
- Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log L/XL / Hybrid Log-Gamma / Mój styl zdjęć 1–10
- Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB
*Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.
FILTR
- Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)*
* Tylko do zdjęć.
FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW
- Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni
- Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255, 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
- Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru
- Podgląd LUT: Wyświetlacz / HDMI
- Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.)
- Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ
- Funkcja skanowania synchronizacji: Tak
- Kod czasowy: Zliczanie: możliwość wyboru między metodą Rec Run a metodą Free Run, tryb kodu czasowego: możliwość wyboru między trybem Drop Frame a trybem Non-Drop Frame (przy wybranym ustawieniu NTSC (59,94 Hz).
- Tryb SS/wzmocnienia: Czas otwarcia przysłony/ISO / kąt/ISO / czas otwarcia przysłony/dB
- Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak
- Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709)
- Pozostałe funkcje: Czerwony wskaźnik kadru nagrywania, niebieski wskaźnik kadru transmisji strumieniowej,
INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ
- Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.)
WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA
- Tak
PRZYCISK FUNKCYJNY
- NAGRYWANIE Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji / Tryb AF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Zakres punktów AF / Ustawianie strefy ostrości / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej. / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / Tryb Live View Composite / Format nagrywania plików filmów / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / zmienna liczba klatek / wyświetlanie kodu czasowego / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / wyciszanie źródła dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / ustawienie adaptera mikrofonu XLR / specjalna regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / obszar obrazu wideo / przejście ostrości / kadrowanie na żywo / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / blokada obsługi / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / podgląd przysłony / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / punktowy pomiar luminancji / znacznik klatki wideo / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. / zakres wektor/WFM / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / paski koloru / sterowanie pierścieniem ostrości / sterowanie powiększeniem / powiększenie krokowe / szybkość powiększania / docelowe gniazdo karty / wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj” / przywracanie ustawień domyślnych
- ODTWARZANIE Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / przywracanie ustawień domyślnych
DRUK
- Zgodność z PictBridge
INTERFEJS
- USB: SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
- HDMI (*²)
- HDMI: HDMI typu A, Audio: Stereo
- Przekazywanie sygnału do monitora: 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub [4:2:0 10bit]).; 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8bit]).; Konwersja w dół: Auto / 4K / 1080p / 1080i / WYŁ.
- Odtwarzanie: 59,94Hz: Auto / C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p; 50,00Hz: Auto / C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p; 24,00 Hz: Auto / C4K/24p / 4K/24p / 1080p
- Wejście zdalnego sterowania φ2,5 mm
- Mikrofon: Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
- Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio, Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE., Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno).
- Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
- Głośnik: Monofoniczny
- Wyjście słuchawek: φ3,5 mm
- Gniazdo na kartę SD: Gniazdo 1, gniazdo 2
TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA
- Wi-Fi: 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n), Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz jest niedostępne w niektórych krajach.
- Bluetooth: Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))
OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*
- Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.
MOC
- Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie), Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery
- Czas działania baterii (standard CIPA): Około 400 zdjęć, 1200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-ES12060 / DMW-BLK22, Około 410 zdjęć, 1200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-FS12060 / DMW-BLK22 * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
- Czas ciągłego nagrywania (filmy) (*¹): MP4 [4K/60p]: Około 120 min z H-ES12060 / H-FS12060, MP4 [FHD/60p]: ok. 140 min z H-ES12060 / H-FS12060
- Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) (*¹) MP4 [4K/60p]: Około 60 min z H-ES12060 / H-FS12060, MP4 [FHD/60p]: ok. 70 min z H-ES12060 / H-FS12060
- Uchwyt z akumulatorem DMW-BGGH5 (sprzedawany oddzielnie)
WYMIARY / CIĘŻAR
- Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.) Około 138,5 x 98,1 x 87,4 mm / 5,45 x 3,86 x 3,44 cala (bez elementów wystających)
- Masa: Około 727 g (1 karta pamięci SD, akumulator, korpus), Około 647 g (tylko korpus)
ŚRODOWISKO PRACY
- Temperatura pracy (*³) od -10°C do 40°C
- Wilgotność przy eksploatacji Wilgotność względna od 10% do 80%
AKCESORIA STANDARDOWE
Oprogramowanie
- Nagrywanie:
LUMIX Sync: To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu smartfona. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie.
LUMIX Network Setting Software: To oprogramowanie służy do zapisu informacji dotyczących ustawień miejsca docelowego transmisji strumieniowej z komputera na kartę SD. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie.
LUMIX Tether: To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie.
- Odtwarzanie / edycja Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu.
Akcesoria standardowe
- Zestaw DC-GH5M2
- Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt kabla
- Zestaw DC-GH5M2L / zestaw DC-GH5M2M
- Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt kabla, osłona obiektywu, osłona przeciwsłoneczna obiektywu, osłona mocowania obiektywu
- Instrukcja obsługi dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonego do Internetu.
Uwaga
- (*¹) Dotyczy nagrywania filmów
- - Do nagrywania filmów w formacie MP4 (z szybkością poniżej 28 Mb/s) należy używać kart SD z klasą szybkości „Class 4” lub wyższą.
- - Do nagrywania filmów w formacie [MP4] w rozdzielczości [4K] lub [MOV] należy używać kart SD z klasą szybkości „UHS-I / UHS II UHS Speed Class 3 (U3)”.
- (Klasa szybkości kart SD to standard odnoszący się do ciągłego zapisu danych na karcie).
- - Do nagrywania w jakości ALL-Intra 400 Mb/s wymagana jest klasa prędkości Video 60 lub wyższa. Do nagrywania filmów w jakości ALL-Intra C4K/4K zalecana jest karta pamięci SD o klasie szybkości 60 lub wyższej.
- - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [4K]:
- - W przypadku użycia karty pamięci SDHC: można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.
- - W przypadku użycia karty pamięci SDXC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 96 GB lub 3 godziny i 4 minuty, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.
- - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [FHD]:
- - Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części.
- - Nagrywanie 10-bitowe 4:2:2 jest trybem nagrywania używanym w przypadku produkcji filmowych oraz filmów wymagających przetworzenia na komputerze.
- Oryginalne wideo nie może być odtwarzane na standardowym telewizorze ani na nagrywarce/odtwarzaczu Blu-ray Disc™.
- Podczas odtwarzania na tych urządzeniach mogą występować problemy (np. zatrzymywanie odtwarzania).
- - W przypadku wysokiej temperatury otoczenia lub przy ciągłym nagrywaniu aparat może zatrzymać nagrywanie w celu ochrony swoich podzespołów. Należy poczekać, aż aparat ostygnie.
- (*²) W przypadku sygnału wideo [C4K/60p] [C4K/50p] [4K/60p] [4K/50p] należy użyć kabla HDMI 2.0 z logo HDMI, opisanego jako „zgodny z 4K”.
- (*³) Aparat może przestać nagrywać w przypadku użytkowania przy niższej lub wyższej temperaturze pracy niż zalecana: -10 to 40 stopni.