WAŻNE:
- OFERTA SKLEPU STACJONARNEGO W ZIELONEJ GÓRZE
- GRA MA USZKODZONE PUDEŁKO (POMARSZCZONE OD WODY) ORAZ INSTRUKCJE (JEST SKLEJONA). INSTRUKCJE MOŻNA POBRAĆ ZE STRONY REBEL LUB MOŻEMY WYSŁAĆ NA MAILA. WYGIETA JEST TEZ PODSTAWKA, LECZ NIE JEST CHYBA ONA WAŻNYM ELEMENTEM GRY, RACZEJ JAKIMŚ GADŻETEM.
- KARTY I ŻETONY SA W IDEALNYM STANIE
- PUDEŁKO SPEŁNIA SWOJĄ ROLĘ
- GRA JEST NOWA LECZ BEZ FOLII, NIGDY NIE BYŁA UŻYWANA.
- NA PUDEŁKU ZNAJDUJE SIĘ ETYKIETA Z CENĄ
-----------------------------------------------------
Wiarusi
Historia o przetrwaniu i braterstwie z czasów I Wojny Światowej
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary.
W grze Wiarusi 2-5 uczestników wcielać się będzie w grupę przyjaciół razem ruszających do walki. Ich zadaniem jest zwyciężać kolejne starcia i przeżyć aż do osiągnięcia pokoju. Gracze będą musieli współpracować, aby osiągnąć wyznaczony cel - będą używali ochronnych amuletów, dodawali sobie otuchy przemowami, a gdy któremuś z nich zagrozi jakieś niebezpieczeństwo, gotowi będą wycofać się ze starcia, aby pomóc kompanowi w potrzebie.
Mechanika Wiarusów oparta jest na kartach - zadaniem graczy jest pozbycie się wszystkich, które posiadają na rękach. Jest to nie tylko warunek zwycięstwa, ale także ważny element kolejnych rund: po zakończeniu każdej z nich morale drużyny spada tym szybciej, im więcej kart pozostało na rękach uczestników. Nie ma żadnej możliwości, by je odbudować, a gdy spadnie do zera, gra kończy się przegraną.
Uczestnicy muszą na bieżąco analizować, komu należy pomóc i jakich trudności pozbyć się najpierw, aby z jednej strony pozbyć się jak największej liczby kart, z drugiej zaś nie dopuścić do przegrania kolejnych rund - niepokonane zagrożenia i tak do nas wrócą później, więc rozprawienie się ze wszystkimi jest jedyną drogą do podpisania rozejmu i osiągnięcia trwałego pokoju.
Sposób rozgrywania kolejnych partii, specyfika zagrożeń, a także kooperacyjny charakter gry nadają Wiarusom klimatu - potrzeba ciągłego dbania o morale i zaangażowanie w los wszystkich uczestników pozwala graczom na rzeczywiste zaangażowanie w rozgrywkę.
Poszczególne elementy gry - jak chociażby treść przemów - zachęcają uczestników do korzystania z fabuły, a nawet samodzielnego jej rozbudowywania. To od nas zależy, jak będzie wyglądała rozgrywka.
Liczba graczy: 2-5 osoby
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 30 minut