Oto Stary Świat – mroczne i ponure miejsce, nękane nieustannymi wojnami. Cień Chaosu pada na tętniące życiem miasta ludzi, puszcze elfów i podziemne twierdze krasnoludów skryte głęboko pod strzelistymi szczytami Gór Krańca Świata. Oto Imperium - największa z krain Starego Świata. Atakowane ze wszystkich stron, mężnie i z wiarą przeciwstawia się ciemności, która zagraża całemu światu. Wszędzie czyha śmiertelne zagrożenie, nawet w pozornie bezpiecznych prowincjach pod władzą Książąt-Elektorów. W lasach grasują bandy potwornych zwierzoludzi i orków, przepełnione nienawiścią skaveny rozsiewają zarazę i zepsucie ze swoich podziemnych nor, a szaleni kultyści przywołują demony i odprawiają odrażające rytuały ku czci bogów Chaosu. W fabularnej grze Warhammer Fantasy Roleplay wcielasz się w bohatera, który stara się przeżyć w tym ponurym świecie. Kim będziesz? Dzielnym rycerzem czy sprytną złodziejką? Zgłębiającym tajniki wiedzy czarodziejem czy ponurą wojowniczką? To zależy tylko od Ciebie. Jedno jest pewne - świat Warhammera to ciekawe, choć niebezpieczne miejsce. Teraz możesz poznać je dogłębnie.
OUTLET PODRĘCZNIK WARHAMMER FANTASY ROLEPLAY 2 ED. - KSIĘGA SPACZENIA
W Księdze Spaczenia znajdziesz obszerne informacje dotyczące Pustkowi Chaosu oraz położonych tam dziwnych miejsc.
Weź do ręki drzewce sztandaru, zatrać się w mocy Eteru i ruszaj na Pustkowia Chaosu, aby szukać chwały i potęgi!
Stan książki: BDB - Niewielkie przetarcia na rogach spowodowane półkowaniem
Stary świat umiera. Toczy go wstrętna choroba, rozprzestrzeniająca się poprzez wiatr i wodę, zatruwająca nawet samą ziemię. Zarażone nią rośliny natychmiast rozkładają się, gniją lub więdną. U ludzi i zwierząt jej objawy manifestują się okropnymi mutacjami i deformacjami, które prowadzą zarażonych na krawędź szaleństwa, a następnie daleko poza nią. Chorobą tą jest Chaos - złowrogi cień, który od dawna rzucają na Stary świat północne pustkowia. To zagrożenie, które spędza sen z powiek zarówno ludziom, jak i elfom oraz krasnoludom.
W Księdze Spaczenia, dodatku do gry fabularnej Warhammer Fantasy, Niszczycielskie Potęgi wreszcie zostają odsłonięte. Niniejsza książka ujawnia wszystkie sekrety Chaosu, opisując je nadzwyczaj starannie i z wielkim pietyzmem - począwszy od szczegółów dotyczących niezliczonych rodzajów mutacji, jakim ulec mogą istoty rozumne, poprzez różne istoty Chaosu, włącznie ze zwierzoludźmi zamieszkującymi mroczne ostępy Lasu Cieni oraz Drakwaldu, aż po straszliwe demony, zrodzone z pradawnych ludzkich koszmarów. Księga Spaczenia odpowie na wszystkie Twoje pytania dotyczące Chaosu - oraz na wiele takich, których nie miałeś odwagi zadać.
Wewnątrz tej przeklętej księgi znajdziesz:
- Ponad 150 nowych mutacji, dzięki którym stworzysz unikalnych i potwornych mutantów służących mrocznym bogom.
- Szczegółowe informacje dotyczące mrocznych kultów Starego świata, między innymi o zdeprawowanych Sybarytach oraz kulcie Cuchnącej Paszczęki.
- Zasady tworzenia nowych kultów, jak również informacje niezbędne do przygotowania przywódców kultów, akolitów oraz czarnoksiężników.
- Lista artefaktów Chaosu, takich jak Posępna Wieczerza i Katalog Ciał.
- Wyczerpujące informacje dotyczące tworzenia zwierzoludzi, w znaczny sposób rozszerzające zasady opisane w Bestiariuszu Starego świata.
- Kilkanaście nowych potworów zrodzonych z dotyku Chaosu, w tym amfisbena, bazyliszek oraz straszny dżabersmok.
- Opis Norski, wraz z zasadami tworzenia norsmeńskich Bohaterów Graczy oraz prowadzenia kampanii na terenie tej krainy.
- Szczegółowy opis barbarzyńskich plemion wyznających Bogów Chaosu, takich jak Kurganie, a także krasnoludy Chaosu!
- Obszerne zasady umożliwiające odgrywanie roli kultystów Chaosu, a w tym: nowe profesje, piętno Chaosu oraz błogosławieństwa Niszczycielskich Potęg.
- Ponad 100 naznaczonych przez Chaos broni oraz wiele innych przeklętych przedmiotów, które można wykorzystać, walcząc w imię Mrocznych Bóstw.
- Rozszerzone Tradycje Chaosu dla Czarnych Magistrów oddających cześć Nurglowi, Slaaneshowi lub Tzeentchowi, zawierające całkowicie nowe czary takie jak idylla albo marionetka.
- Rozszerzone tabele efektów ubocznych dla guślarzy i wiedźm praktykujących magię czarnoksięską.
- Pełne charakterystyki dobrze znanych demonów, zawierające opis wszelkich manifestacji Chaosu, począwszy od żałosnych, lecz obrzydliwych nurglingów, a skończywszy na straszliwym Strażniku Tajemnic.
- Nowe zarazy i choroby umysłu.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest WFRP Księga Zasad ED2.
- Okładka: Twarda
- Wydanie: Kolorowe
- Liczba stron: 300
- Rozmiar: 27 x 21 cm
- Tłumaczenie: Katarzyna Pleskot, Marcin Roszkowski, Tomasz Kutner
- Język: Polski
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), specjalne (9 szt. dodatkowe k10) i powiększone (10 szt. dodatkowa k10, k24 i k30)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące i metalowe
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe