Outlet - Karta przechwytywania wideo Papeaso 4K HDMI na USB
Stan produktu: ✅Brak śladów użytkowania
Kompletność: ✅Cały zestaw
Stan opakowania: ✅Oryginalne opakowanie w dobrym stanie
karta przechwytywania wideo, karta przechwytująca Papeaso 4K HDMI na USB, urządzenie przechwytujące wideo Full HD 1080p, przechwytywanie gier wideo HDMI do edycji wideo/gier/przesyłania strumieniowego/nauczania online (srebrny)
Pochodzenie: Rynekzachodni
O tej pozycji
- 【Przechwytywanie HD 1080P】: Nasza karta przechwytująca wideo HDMI obsługuje maksymalną rozdzielczość wejściową 4K przy 30Hz, maksymalną rozdzielczość wyjściową 1920x1080 przy 30Hz, 1280x720p przy 60Hz. obsługuje wysokiej jakości nagrywanie USB i typ c 1080P 30 klatek na sekundę i przesyłanie strumieniowe na żywo.
- 【Plug and Play】: Ta karta przechwytywania wideo może być używana bez sterowników i zewnętrznego źródła zasilania. Dlatego możesz korzystać z wbudowanych funkcji obecnego oprogramowania, aby uzyskać bezproblemową obsługę. Mały rozmiar, łatwy do przenoszenia, elastyczna obsługa i bezpośrednie nagrywanie wideo na dysk twardy bez opóźnień. Karty do przechwytywania gier to także świetny sposób na udostępnianie treści w grach na żywo, salach konferencyjnych i spotkaniach online.
- 【Podgląd w czasie rzeczywistym】: Karta przechwytywania audio i wideo wykorzystuje technologię o bardzo niskim opóźnieniu, umożliwiając nagrywanie na żywo bez opóźnień. I ułatwia przesyłanie strumieniowe w czasie rzeczywistym na Twitch, Youtube, Facebook, TikTok, nagrywanie filmów bezpośrednio na dysk twardy, wyjście bez kompresji bez opóźnień.
- 【Szeroka kompatybilność】: ta karta przechwytująca HDMI na USB z łatwością łączy lustrzankę cyfrową, kamerę lub kamerę akcji, PS5/4, smartfony, przełącznik, XBOX z komputerem PC lub Mac, kompatybilną z systemem Windows/Android/Mac OS.
- 【Szeroko stosowane】 Karta przechwytująca wideo Papeaso HDMI może jednocześnie przechwytywać wideo i audio. Ta karta przechwytująca HDMI jest odpowiednia do akwizycji w wysokiej rozdzielczości, transmisji na żywo, sal konferencyjnych, nagrywania wideo, nagrywania nauczania, obrazowania medycznego, transmisji na żywo z gier itp.