iPhone Programowanie dla początkujących + CD. Outl
OUTLET
Outlet to towary w cenach niższych od detalicznych o 30-80%, ponieważ są to końcówki nakładów i produkty pochodzące ze zwrotów; dlatego też może się zdarzyć, że poszczególne sztuki będą posiadać uszkodzenia mechaniczne.
Przedstawiony opis dotyczy towaru pełnowartościowego, jednak może nie zgadzać się ze stanem faktycznym. Na aukcjach oznaczonych jako „outlet” sprzedajemy tylko i wyłącznie towary outletowe. Produkty sprzedawane jako boxy i zestawy mogą być zdekompletowane, np. pozbawione CD.
Zdjęcia nie uwzględniają możliwych wad, porysowanej okładki albo uszkodzonego opakowania.
Paweł Niedzin, Bartosz Polender
- Ilość stron: 448
- Oprawa: miękka
- Format: 16.5x24 cm
- Data wydania: 2017
- Wydawca: Poligraf
- EAN: 9788362752706
- Nie obsługujemy wysyłki za granicę.
- Brak odbioru osobistego w siedzibie firmy.
- Numer konta do wpłat przy wyborze przelewu zwykłego: 35 1600 1127 1842 8445 8000 0001, Ravelo Sp. z o. o. W tytule przelewu wpisz nick Allegro + numer aukcji.
Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest iPhone.
Aby wyjaśnić czytelnikowi tajniki programowania obiektowego oraz zalety języka Objective-C, autorzy przedstawiają w książce bardzo szczegółowo opisane przykłady praktyczne, które zostały zgrabnie powiązane z łatwo przyswajalną wiedzą teoretyczną.
Jeśli interesujesz się rynkiem aplikacji mobilnych to zapewne wiesz, że programistów znających tajniki środowiska iOS SDK mamy w naszym pięknym kraju niewielu. Nic w tym dziwnego, skoro większość publikacji dotyczących tworzenia programów dla iPhone'a, pisana jest w języku angielskim. Książka, którą trzymasz w dłoniach pozwoli Ci, drogi czytelniku, zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musiałbyś spędzić na wertowaniu obcojęzycznych tekstów.
Bariery językowe to jednak nie jedyna przeszkoda w zdobyciu wiedzy potrzebnej do pisania aplikacji mobilnych dla systemu iOS. Nawet doświadczeni programiści, próbujący przedrzeć się przez gąszcz informacji, często napotykają na swojej drodze masę problemów biorących się choćby z nietypowej (np. w porównaniu z C++) składni języka Objective-C.
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania oraz zdobędziesz potrzebne informacje, dzięki którym nauczysz się samodzielnie programować iPhone'a.
Oto niektóre z zagadnień omówionych w niniejszej publikacji:
Środowisko pracy: Xcode, Interface Builder, iOS Symulator, Instruments
Podstawy programowania obiektowego w języku Objective-C
zmienne, metody, instrukcje warunkowe, pętle, klasy, obiekty...
Zagadnienia dotyczące: wzorca projektowego MVC, protokołów, delegacji
Szablony aplikacji plus szczegółowe opisy wbudowanych metod
Rozwiązywanie problemów czyli Debugowanie
Tworzenie i obsługa tabel
Różne widoki w jednej aplikacji oraz przekazywanie danych pomiędzy widokami (wzorzec singleton)
Zapisywanie danych
Obsługa wbudowanych kontrolek
Projekt prostej Gry:
Animacje
Dźwięki
Wykrywanie i obsługa dotyku
Detekcja kolizji obiektów
Praca z tablicami i słownikami danych