OŚCIEŻNICA REGULOWANA !
Czas realizacji 7-16 dni+ dostawa lub odbiór osobisty.
(Na mur od 8 cm do 20 cm)
(na zdjęciu ościeżnica z 2 paneli - mur między 20 a 30 cm kolor orzech amerykański)
W skład ościeżnicy wchodzą:
- dwa zawiasy koloru chrom
- listwa opasowa na dwie strony drzwi- 6 cm
- uszczelka
- zaczep kątowy na zamek
- elementy ościeżnicy
Dostępne zakresy regulacji, parzyste, 2 centymetrowe
(dotyczące aukcji):
- 8 cm - 10 cm
- 10 cm - 12 cm
- 12 cm - 14 cm
- 14 cm - 16 cm
- 16 cm - 18 cm
- 18 cm - 20 cm
* NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSYŁAMY PRÓBKI KOLORÓW
-CENA 20 ZŁ wysyłką (do 4 kolorów do wyboru)dostępne na innej naszej aukcji
DOSTĘPNE KOLORY:
Prosimy pamiętać o zalecanym otworze montażowym, ok.8-10 cm szerszym niż zamówiony rozmiar ościeżnicy i drzwi (patrz schemat)
W przypadku posiadania zbyt niskiego otworu istnieje możliwość docięcia ościeżnicy podczas jej montażu.Prosimy jednak pamiętać, że pociągnie to za sobą konieczność skrócenia również drzwi.
Ościeżnice występują z zawiasami po prawej jak i lewej stronie
Dostępna szerokość ościeżnic - od "60" do "90"
Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie:
- rozmiaru drzwi do jakich przeznaczona
jest ościeżnica ( "60", "70", "80", "90")
- stronności drzwi (prawe lub lewe)
- parzysty zakres regulacji np. 12 cm -14 cm
- kolor ościeżnicy
- adres do wysyłki
- dane do faktury
- telefon kontaktowy
Ościeżnice regulowane wykonane są w ekologicznej technologii, z płyty MDF, oklejone Folią Finish.
Wszystkie Nasze produkty są wykonane według normy polskiej oraz posiadają Aprobatę techniczną
Zamówienie i transport
Czas realizacji 10-16 dni roboczych + transport lub odbiór osobisty.
W przypadku większej ilości (powyżej 3 sztuk ) możliwość dowozu towaru do klienta naszym transportem
po wcześniejszym ustaleniu ceny.
Preferujemy wysyłki kurierem własnym,ze względu na częste uszkodzenia towaru przez firmy kurierskie zewnętrzne .
Odbierając paczkę prosimy sprawdzić towar przy kurierze. W razie wykrycia przez klienta uszkodzeń towaru należy z kurierem sporządzić protokół szkody ( kurier posiada odpowiednie druki ). Sporządzenie takiego protokołu stanowi podstawę do uznania przez nas reklamacji. Protokół należy niezwłocznie wysłać do nas wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Na tej podstawie firma dośle do klienta nową część.
Uwaga: W razie uszkodzenia towaru prosimy zgłosić nam mailowo reklamację, postaramy się rozwiąziąć problem.