Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 580,00 zł
- VOLKSWAGEN GOLF VII GTI GTD - zderzak przedni 16-
- 740 zł z dostawą
- 150,00 zł
- KOŁPAKI VW VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 16
- 172 zł z dostawą
- 250,00 zł
- VW 16'' E-GOLF VII 5GE ORYGINAŁ!!!
- 250 zł z dostawą
Oryginalny Volkswagen Golf Gti 16v - Zapraszam! (5626267597)
Opis
Witam Serdecznie Wszystkich Maniaków Samochodów Klasycznych
Nadszedł dzień, w którym podjąłem decyzję o sprzedaży mojego czarnego kawałka wspomnień, który jest ze mną niemal od siedmiu lat. Jest to moja druga weekendowa zabawka, którą od praktycznie dwóch lat nie mam nawet kiedy się nacieszyć. Samochód od tego czasu przebył trasę może tysiąca km. Niestety nie zapowiada się by tego czasu wolnego miało przybywać, a młodzieńcza zajawka’ na kultowe gti powoli umyka. Chciałbym bardzo, aby mógł dać komuś tyle radości ile mnie kiedyś i spowodować ten sam błysk w oku.
Teraz konkretnie z czym mamy do czynienia:
Model: Volkswagen Golf GTI 16v – 1987r (wersja na wąskich zderzakach, okna z żaglem, grill na wąskie żebro)
Motor: 1.8 16v KR (najmocniejsza wolnossąca wersja, seryjnie bez katalizatora) Głowica po planowaniu, sportowy kolektor wydechowy 4-2-1 i wydech 2,25’ na jednym tłumiku przelotowym + ori 16v + poszukiwana najkrótsza seryjna skrzynia 2Y
Nadwozie: 3drzwiowe. Moim zdaniem jedyny słuszny kolor – czarny. Zderzaki i listwy z czerwonymi paskami, całość świetnie oddaje charakter tego samochodu. Seryjnie przyciemnione szyby w lekko zielony odcień, lotka na klapie, dokładka gti z prawdziwymi wlotami na chłodzenie hamulców, ori wydech 16v, lampy tył od wersji GT + wkłady zrobione na USA (świeci cały dół), szyberdach
Wyposażenie wnętrza: dwa komplety foteli – jedne z nich to pełne, świetnie trzymające kubły Recaro oraz w niemal identyczny wzór oryginalne fotele półkubełkowe gti (wszystko spójne z kanapą i boczkami). Dodatkowo kierownica Raid z logiem Wolfsburga, gałka zmiany biegów ori gti (piłka do golfa), rozpórka tył, komputer pokładowy MFA – wszystkie funkcje sprawne
Zawieszenie: gwint + koło XXR 012 8,25’x15’ et5 + opony nankang nsII 185/45/15 – praktycznie nowe
Nie w sposób napisać co w samochodzie zostało zrobione, jest to temat rzeka. Chętnie podzielę się wszystkim z osobami konkretnie zainteresowanymi.
Czarnula’ miała swoje 5 minut w majowym wydaniu VW trends 12’ gdzie opisane zostały przeprowadzone do tamtego czasu modyfikacje. Od czasu do czasu pojawiała się też na mniejszych zlotach grupy vag.
Egzemplarz ten jest najbardziej charakterną wersją, która ma dawać przede wszystkim radość z jazdy. Dzięki prostocie i braku zbędnych bajerów’ możemy skupić się tylko na drodze. Jest pozbawiony nawet wspomagania układu kierowniczego. Pierwszy właściciel w zamyśle miał chyba tylko sobotnie słoneczne popołudnia i kręte drogi za miastem by wykorzystać w pełni potencjał tego auta.
Chciałbym, aby trafił do kogoś kto będzie w stanie dać mu tyle serca ile ja. Jest to bardzo ładnie zachowana w pełni oryginalna wersja gti bez żadnych przeróbek, którą można doprowadzić to stanu ‘igiełka i cieszyć się każdą przejażdżką. Oczywiście trzeba przy niej trochę popracować, włożyć czas i zaangażowanie, ale wiem że satysfakcja z efektu końcowego jest nie do zastąpienia.
Monitoruje co jakiś czas rynek tych samochodów i wiem, że sztuk nie tkniętych kontrowersyjnym tuningiem zostało jak na lekarstwo. Gti jest garażowane przeze mnie od ponad sześciu lat, nigdy nie uczestniczyło w żadnych oficjalnych wyścigach, nie miało poważnej kolizji. Na zimnym silniku zawsze obchodziłem się z nim delikatnie.
Chętnie porozmawiam z osobami poważnie zainteresowanymi i przekażę rzetelnie wszystkie informacje. Jestem dostępny pod numerem 500861195. Pozdrawiam, Piotr
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.