Witam
Na sprzedaż posiadam oryginalną szwedzką głowicę, interfejs diagnostyczny Autocom CDP Pro. Tester łączy się kablem USB bądź przez sieć bezprzewodową LAN. Jest to w 100% oryginalna głowica, a nie jakaś tania podróbka, która zazwyczaj błędnie diagnozuje, a może nawet uszkodzić sterownik auta!
Oczywiście całość w 100% sprawna. Można diagnozować wszystkie typy aut osobowych jak i ciężarowych dostępne w programach Delphi bądź Autocom (oba te programy są używane zamiennie i funkcjonalnie niczym się od siebie nie różnią).
Każda oryginalna głowica ma z tyłu nalepkę z numerem seryjny, który w każdym jednym oryginalnym egzemplarzu jest inny, zaś w podróbach wszystkie numery są takie same.
Zestaw Zawiera:
1. Tester z kablem OBD2 oraz USB
2. Płyta z programem Delphi 2014 wraz ze sterownikami do głowicy.
Chętnie pomogę przy konfiguracji i ustawieniu programu pod tester.
Koszt nowej podczas wchodzenia na rynek to ok. 13 tyś. złotych. W razie pytań z chęcią na wszystkie odpowiem. Pozdrawiam
Sprzedaję z powodu przesiadki na nowy nowy interface.
Tel. 515-250-086
Opis Urządzenia:
Interfejs przeznaczony jest do diagnozowania pokładowych układów elektronicznych w pojazdach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Urządzenie zapewnia użytkownikowi mobilność i elastyczność podczas pracy, komunikacja z komputerem odbywa się poprzez standard USB.
W zależności od modelu i wyposażenia pojazdu można diagnozować następujące systemy/układy:
-silnik (zapłon, wtrysk, ZI, ZS),
-funkcje bezpieczeństwa
-klimatyzacja,
-elektroniczne zawieszenie,
- automatyczna skrzynia biegów,
- immobilizer,
- deska wskaźników,
-funkcje komfortu,
Można wykonać takie czynności jak:
-Odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów
- Odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników,
- wykonać testy elementów wykonawczych,
- autotest, samodiagnoza,
- wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.),
- wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy,
- aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej)
- wykonać kodowanie kluczyków,
- wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych,
- wykonać reset przeglądu (service).