Oryginalna naklejka
CERTYFIKAT LEGALNOŚCI
OPROGRAMOWANIA COA
Windows 7 Professional OA
przeznaczony dla komputerów marki Fujitsu
zawierająca klucz (Product Key) dla
WINDOWS 7 PROFESSIONAL
szczególnie przydatne dla komputerów w których oryginalny certyfikat został usunięty, zniszczony lub klucz jest nieczytelny.
Możesz zainstalować na komputerze system WIndows 7 Professional z nośnika dostarczonego przez producenta komputera i za pomocą klucza z naklejki dokonać jego aktywacji.
Pamiętaj jednak, że
TO NIE JEST LICENCJA NA SYSTEM !!!
a jedynie certyfikat legalności do licencji jaka została zakupiona z oryginalnym komputerem.
Instalując system bez wymaganej licencji, korzystając jedynie z klucza z naklejki COA robisz to na własną odpowiedzialność.
NAKLEJKI COA pochodzą z utylizowanych komputerów marki Lenovo. Są w dobrym stanie technicznym, ale mają ślady używania, wszystkie klucze są czytelne.
Kupując otrzymujesz 1 sztukę naklejki.
Możliwość uzyskania zdjęcia naklejki wraz z kluczem przed fizyczną wysyłką, drogą elektroniczną (e-mail) , najpóźniej następnego dnia roboczego od dokonania wpłaty,
tylko na adres mailowy podany przez użytkownika w ustawieniach Allegro - prosimy odpowiednią informację w uwagach do sprzedającego w formularzu zakupu - inne formy nie będą uwzględniane.
Zdjęcia, jak również fizyczną wysyłkę realizujemy TYLKO w godzinach pracy sklepu stacjonarnego, nie wysyłamy natychmiast po zakupie.
.
.
.
.
ZASADY SPRZEDAŻY:
Dokonując zakupu za pośrednictwem portalu Allegro zgadzasz się na niżej umieszczone warunki :
W CELU AUTOMATYCZNEGO URUCHOMIENIA REALIZACJI TRANSAKCJI NALEŻY PRAWIDŁOWO WYPEŁNIĆ FORMULARZ DOSTAWY I ZAPŁATY, KTÓRY POJAWIA SIĘ PO DOKONANIU ZAKUPU. TYLKO PRAWIDŁOWE WYPEŁNIENIE I WYSŁANIE FORMULARZA GWARANTUJE SZYBKĄ REALIZACJĘ TRANSAKCJI, ponieważ dane trafiają bezpośrednio do naszego programu obsługującego sprzedaż.
Brak tych danych powoduje konieczność ręcznego wpisywania danych, przez co realizacja takiej transakcji może opóźnić się nawet o 7 dni. Szanujemy Państwa czas i rozumiemy że każdemu zależy na szybkiej dostawie, ale oczekujemy tego samego od Państwa.
Jeżeli chcesz zmienić adres do wysyłki, otrzymać przesyłkę płatną przy odbiorze, otrzymać fakturę VAT - wpisz dane do odpowiednich rubryk formularza. Wszelką dodatkową korespondencję dotyczącą transakcji umieszczaj w polu UWAGI.
Dane oraz korespondencja wysyłane w inny sposób, np. mailem, SMS-em, telefonicznie nie są przyjmowane przez nas system obsługujący sprzedaż, a więc mogą zostać zignorowane.
Na potwierdzenie transakcji czekamy max. 7 dni od daty transakcji. Na wpłatę przedpłaty lub dokonanie odbioru osobistego czekamy do 14 dni od daty transakcji. Po upływie tych terminów w razie braki reakcji ze strony Kupującego uznajemy, że kupujący zrezygnował z zakupu, o czym informujemy serwis Allegro.
Przesyłki kurierskie - wysyłamy codziennie od wtorku do piątku, większość z nich (ok. 95%) dociera do adresata na drugi dzień ROBOCZY od daty wysłania.
Przesyłki pocztowe Poczty Polskiej wysyłamy w terminie do 3 dni roboczych (90% następnego dnia roboczego) , jeśli w opisie oferty nie wpisano inaczej, docierają do adresata w terminie 2-5 dni roboczych od daty wysłania,
Przesyłki za pośrednictwem INPOST (Paczkomat, Minipaczka, Kurier) wysyłamy w terminie do 3 dni roboczych (90% następnego dnia roboczego), jeśli w opisie oferty nie wpisano inaczej, docierają do adresata w terminie 2-7 dni roboczych od daty wysłania,
Terminy dostarczenia przesyłek podawane w zakładce OPCJE DOSTAWY to deklaracje serwisu Allegro, które nie pokrywają się ze stanem faktycznym !!!
Termin realizacji wysyłki liczony jest od daty wpływu zapłaty na nasze konto w PayU lub konto bankowe lub daty deklaracji przesyłki za pobraniem.
Soboty, niedziele oraz poniedziałki oraz święta nie są uznawane jako dni robocze, gdyż w tych dniach nasza firma jest zamknięta.
Informację o nadaniu przesyłki wysyłamy e-mailem. Jeżeli po upływie w.w. terminów przesyłka nie dotarła, prosimy o pilny kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
ODBIORCA PRZESYŁKI JEST ZOBOWIĄZANY DO JEJ SPRAWDZENIA !!!
Na podstawie art.545 &2 Kodeksu Cywilnego, w razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, jej ubytku lub niezgodności zawartości z umową należy spisać odpowiedni protokół, który jako świadek poświadcza dostarczający przesyłkę.
W przypadku braku takiego zgłoszenia przewoźnik zazwyczaj uznaje, że przesyłka została dostarczona bez zastrzeżeń, co ma diametralny wpływ na proces reklamacji i dochodzenia roszczeń za uszkodzoną w transporcie przesyłkę.
Podane w ofercie koszta przesyłek, dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych, koszt przesyłek międzynarodowych ustalany jest indywidualnie.
W przypadku odbioru osobistego, prosimy o wcześniejsze umówienie się na odbiór. Odbiory możliwe są wyłącznie w godzinach pracy naszej firmy, w naszym sklepie.
W przypadku przedpłaty i odbiorze osobistym towar wydajemy WYŁĄCZNIE OSOBIE WCZEŚNIEJ UPOWAŻNIONEJ DO ODBIORU TOWARU, posiadającej dowód tożsamości zgadzający się z upoważnieniem oraz znającej numer transakcji PayU. W razie braku upoważnienia i nieznajomości numeru transakcji towar nie zostanie wydany - decydują tu środki bezpieczeństwa.
Informacje na temat zwrotów towaru umieszczono w zakładce "Zwroty".
Informacje na temat gwarancji umieszczono w zakładce "Gwarancja".