ROZMIAR 55 180-185 cm.
Rower z pełną gwar. 2 lata, z wieczystą gwar. na ramę po zarejestrowaniu w Orbea - mały przebieg, testowy.
Specyfikacja:
- RAMA Orbea Orca carbon OMX Disc, monocoque construction, HS 1,5", BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, internal cable routing, EC/DC compatible, OMX specific seat tube.
- WIDELEC steerer, tapered 1-1/8" - 1,5", carbon dropouts, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1
- MECHANIZM KORBOWY Shimano Ultegra R8000 34x50t
- STERY Acros Alloy 1-1/2" Internal Cable Routing
- KIEROWNICA OC2 Road Carbon, reach 80mm, drop 125mm
- WSPORNIK KIEROWNICY Orbea ICR -8º
- MANETKI Shimano ST-8070
- HAMULCE Shimano R8070 Hydraulic Disc
- KASETA Shimano Ultegra R8000 11-28t 11-Speed
- PRZERZUTKA TYŁ Shimano Ultegra Di2 R8050 SS
- PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Ultegra Di2 R8050
- ŁAŃCUCH Shimano HG 701
- KOŁA Vision 40 SC Disc Carbon TLR CL
- OPONY Hutchinson Fusion 5 All Season TLR 700x25
- PEDAŁY N/A
- WSPORNIK SIODŁA Orbea Orca OMX SB0-25mm
- SIODŁO Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Manganese Rail
- HANDLEBAR PLUGS Orbea Anti-Slippery/Shock Proof
- PIASTA PRZÓD OC Thru Axle 12x100mm M12x2 P1
- PIASTA TYŁ OC Thru Axle 12x142mm M12x2 P1
strona producenta: https://www.orbea.com/pl-pl/rowery/szosowe/orca/cat
Wyścigowa Orca OMX chce połączyć zalety aerodynamiczne Aero z lekkością ram OMR. Nowa aerodynamiczna i lekka maszyna wyścigowa Orbea Orca OMX, jest dużym odejściem od innych lekkich modeli Orca OMR. Zoptymalizowany został aerodynamicznie profili rur, opuszczonych tylnych wsporników, zintegrowanych linek i przewodów hamulcowych w ramie i opcji tylko hamulca tarczowego. Stworzyliśmy Orke OMX, która poprawia wrażenia z jazdy i osiągi, dopracowując to, co pozostaje, gdy niepotrzebne elementy zostaną usunięte. Dużą zaletą w nowej Orce OMX jest aerodynamiczna budowa widelca ze swobodnym przepływem powietrza co redukuje ciśnienie powietrza przez koło i daje możliwość stosowania szerszych opon do 32.
Technologie zastosowane w modelach ORCA OMX:
ICR Mostek i osłona aerodynamiczna rozwiązuje złożony problem zintegrowania kabli i przewodów hydraulicznych wewnątrz przez przednią część główki ramy roweru i tworzy rozwiązanie, które nie tylko wygląda schludnie, ale jest również stosunkowo łatwe do złożenia, bez ocierania, grzechotania. Pasuje dla tradycyjnych systemów jak i elektronicznych grup. Integracja przewodów pod osłoną aerodynamiczną i wewnątrz główki ramy sprytnie dzielą i dystansują przewody wprowadzając je do wnętrza ramy, nie ograniczając regulacji wspornika kierownicy.
Zacisk siodła to kolejny elegancki projekt, płynnie zintegrowany z ramą. Orbea po prostu przełożył śrubę przez połączenie między rura górna i podsiodłową, dzięki czemu jest łatwo dostępny i łatwy w użyciu. Zmniejsza się prawdopodobieństwo zabrudzeń i zwiększa aerodynamikę.
Zacisk siodła Eleganci i bezpieczny zacisk sztycy Orbea to opatentowana konstrukcja, która umożliwia regulację pochylenia siodełka niezależnie od pozycji siodła.
Dynamiczna budowa Główka ramy, rura dolna i dolne widełki są odporne na skręcanie i przenoszą maksymalną moc na tylne koło. Odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na więcej watów na drodze.
Orbea MyO - nie ogranicza kolarza do wyboru ramy z kilku kolorów. Teraz masz możliwość spersonalizowania swoją Orcę tak jak chcesz – program MyO stworzony przez Orbea pozwala pomalować i podpisać rower w tysiącach kombinacji, a także zmieniać komponenty i części (w wybranych modelach). Oczywiście, podobnie jak w przypadku całej gamy produktów Orbea, możesz wybrać niestandardowe kolory ram oraz nowość - przednie widelce.