DZIŚ DO ZAOFEROWANIA MAM OPONY
600/65R28 MICHELIN MACHXBIB 154D TL
DANE KONTAKTOWE ZANAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE "O SPRZEDAJĄCYM" NA DOLE AUKCJI.
- Typ Rolnicze
- Rozmiar 600/65R28
- Szerokość 600
- Profil 65
- Średnica 28
- Indeks prędkości D do 65 km/h
- Indeks nośności 154 (3750 KG)
- Rodzaj Opony Radialna TL
- Pochodzenie marki Francja
- Klasa opony Najwyższa (Premium)
Indeks nośności 154D pozwala na przeniesienie ciężaru o wadze 3750 kg przy prędkości 65 km/h.
Opona 600/65R28 jest niskoprofilowym zamiennikiem opony w rozmiarze (brak danych)
Wybór odpowiednich opon może być nielada wyzwaniem. Rozwój przemysłu rolniczego wiąże się z wzrostem oczekiwań naszych klientów, dlatego nasi doradcy dokładają wszelkich starań aby dobrać idealne ogumienie do Twojej maszyny. Dobry wybór opony to niezawodność i oszczędność czasu, co ma ogromne znaczenie w rolnictwie. W naszej ofercie znajdą Państwo opony do większości ciągników i maszyn rolniczych. Cały czas poszerzamy ofertę o nowe produkty, dbając zarazem o wysoką jakość i atrakcyjne ceny. Nasz asortyment obejmuje opony klasy ekonomicznej (Malhotra, Petlas, Starmaxx), klasy średniej (Mitas, Kleber, Taurus) oraz klasy premium (Continental, Michelin, Goodyear, Trelleborg, Vredestein) Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej.
Budowa opony radialnej:
Konstrukcja opony radialnej opiera się na warstwach wzmacnianego kordu ułożonych pod kątem 90 stopni do centralnej części opony, a także kolejnych warstw znajdujących się pod bieżnikiem. Taka budowa zapewnia wyższą wytrzymałość opony w porównaniu do ogumienia diagonalnego. Bieżnik przylegający do podłoża jest sztywniejszy a boki opony braddziej elastyczne.
Zalety opony radialnej:
-Lepszą sterowność pojazdu poruszającego się po drodze dzięki elastycznym bokom.
-Wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne.
-Mniejsze prawdopodobieństwo przegrzania się opony.
-Większa przyczepność dzięki lepszemu kontaktowi opony z nawierzchnią.
-Wyższa efektywność paliwowa.
Wady opony radialnej:
-Wyższy poziom hałasu wytwarzanego podczas pracy.
-Elastyczne boki opony są podatniejsze na uszkodzenia niż w przypadku opony diagonalnej.
-Wyższa cena niż w przypadku opon diagonalnych.
Oznaczenie TL (Tubeless): Opony bezdętkowe.
Konstrukcja opony bezdętkowej polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza.
Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze.