DZIS DO ZAOFEROWANIA MAM OPONY
16.9-28 (440/80-28) NEUMASTER L-4 SKS4 NHS 14PR TL
DANE KONTAKTOWE ZANAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE "O SPRZEDAJĄCYM" NA DOLE AUKCJI.
- Typ Przemysłowe
- Rozmiar 16.9-28
- Szerokość 16.9
- Profil Wybierz
- Średnica 28
- Indeks prędkości A8 (40 km/h)
- Felga DW15
- Ciśnienie 300 KPa
- Indeks nośności 3765 KG
- Ilość płócien 14PR
- Rodzaj Opony Diagonalna TL
- Pochodzenie marki Chiny
- Głębokość bieżnika 24 mm
- Szerokość katalogowa 430 mm
- Wysokość katalogowa 1435 mm
Neumaster SKS L-4
- Opona SKS4 L-4 dostępna jest w podstawowych rozmiarach: 10-16.5, 12-16.5, 12.5/80-18, 16.9-24, 18.4-26 oraz 16.9-28.
- Opona przeznaczona jest do warunków drogowych, komunalnych, na podłoża kamieniste, a także do warunków zimowych.
- Opona posiada wzmocniony karkas oraz specjalny profil bieżnika o wysokim współczynniku wypełnienia powierzchni czoła opony, redukując nacisk na podłoże i ograniczając ryzyko uszkodzenia czoła opony z tytułu przebić.
- Opona Neumaster SKS4 L-4 jest aktualnie najwytrzymalszą oponą do koparko-ładowarek. To rozwiązanie najniższych kosztów eksploatacyjnych dla użytkownika.
- Dzięki niekierunkowemu, wyjątkowo głębokiemu bieżnikowi zapewnia najlepszą wydajność i jakość jazdy na mieszanych i twardych nawierzchniach.
Efektywność pracy w przemyśle jest bardzo ważna. Aby ją zapewnić niezbędny jest wybór właściwych opon. Odporność na przebicia, dobra trakcja czy uniwersalność to jedne z czynników mających duży wpływ na wydajność podczas pracy. W naszej ofercie znajdą Państwo opony spełniające wszystkie te warunki. Pomożemy Ci w wyborze ogumienia do twojej maszyny. Dzięki temu unikniesz przestojów w pracy oszczędzając czas i pieniądze. Oferujemy szeroką gamę opon przeznaczonych do koparko-ładowarek, koparek i ładowarek teleskopowych, ładowarek kompaktowych, walców, równarek, wózków widłowych i innych pojazdów przemysłowo-budowlanych. Posiadamy ogumienie radialne i diagonalne renomowanych producentów. Ogromny wybór rozmiarów i atrakcyjne ceny to nasza mocna strona. Nasze produkty spełniają wszystkie wymogi UE, a wysoką jakość potwierdzają certyfikaty ISO.
Budowa opony diagonalnej:
Konstrukcja opony diagonalnej polega na conajmniej dwóch wartwach kordu ułożonych względem siebie pod kątem od 20 do 40 stopni. Nitki kordu (najczęściej jedwabne, nylonowe lub stalowe) sięgają do stopki opony. Budowa ta stabilizuje bieżnik oraz pomaga w przekazaniu całego obciążenia występującego mięszy kołami i nawierzchnią.
Zalety opony diagonalnej:
-Duża odporność boków opony na uszkodzenia mechaniczne dzięki wysokiej elastyczności.
-Niski poziom emitowanego hałasu.
Wady opony diagonalnej
-Wysokie opory toczenia przekładają się na niższą efektywność paliwową.
-Mała powierzchnia przylegania opony do podłoża na skutek odkształcania sie czoła bieżnika
-Niższa cena niż w przypadku opon radialnych.
Oznaczenie TL (Tubeless): Opony bezdętkowe.
Konstrukcja opony bezdętkowej polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza.
Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze.