DZIS DO ZAOFEROWANIA MAM OPONY
14.9-28 (380/85-28) MARCHER R-1 QZ-702 10PR TT
DANE KONTAKTOWE ZANAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE "O SPRZEDAJĄCYM" NA DOLE AUKCJI.
- Typ Opony rolnicze
- Rozmiar 14.9-28
- Szerokość 14.9
- Średnica 28
- Indeks prędkości A6 do 30 km/h
- Felga W13
- Ciśnienie 230 kPa
- Indeks nośności 134 (2120 KG)
- Ilość płócien 10 PR
- Rodzaj Opony Diagonalna TT
- Pochodzenie marki Chiny
- Głębokość bieżnika 38 mm
- Szerokość katalogowa 380 mm
- Wysokość katalogowa 1365 mm
- Ścianki z elastycznej gumy zapewniają doskonałą jazdę i trwałość.
- Duży wybór rozmiarów gwarantuje doskonałe dopasowanie do maszyny.
- Podwójna mieszanka elastycznej gumy na bokach opony zapewnia odporność na warunki atmosferyczne
- Twarda guma na bieżniku zapewnia długotrwałe użytkowanie
Opona 14.9R28 jest zamiennikiem opony w rozmiarze 380/85R28.
Jego niskoprofilowe rozmiary to 420/70R28,480/65R28,520/60R28
Wybór odpowiednich opon może być nielada wyzwaniem. Rozwój przemysłu rolniczego wiąże się z wzrostem oczekiwań naszych klientów, dlatego nasi doradcy dokładają wszelkich starań aby dobrać idealne ogumienie do Twojej maszyny. Dobry wybór opony to niezawodność i oszczędność czasu, co ma ogromne znaczenie w rolnictwie. W naszej ofercie znajdą Państwo opony do większości ciągników i maszyn rolniczych. Cały czas poszerzamy ofertę o nowe produkty, dbając zarazem o wysoką jakość i atrakcyjne ceny. Nasz asortyment obejmuje opony klasy ekonomicznej (Malhotra, Petlas, Starmaxx), klasy średniej (Mitas, Kleber, Taurus) oraz klasy premium (Continental, Michelin, Goodyear, Trelleborg, Vredestein) Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej.
Indeks nośności 134A6 pozwala na przeniesienie ciężaru o wadze 2120 kg przy prędkości 30 km/h.
Budowa opony diagonalnej:
Konstrukcja opony diagonalnej polega na conajmniej dwóch wartwach kordu ułożonych względem siebie pod kątem od 20 do 40 stopni. Nitki kordu (najczęściej jedwabne, nylonowe lub stalowe) sięgają do stopki opony. Budowa ta stabilizuje bieżnik oraz pomaga w przekazaniu całego obciążenia występującego mięszy kołami i nawierzchnią.
Zalety opony diagonalnej:
-Duża odporność boków opony na uszkodzenia mechaniczne dzięki wysokiej elastyczności.
-Niski poziom emitowanego hałasu.
Wady opony diagonalnej
-Wysokie opory toczenia przekładają się na niższą efektywność paliwową.
-Mała powierzchnia przylegania opony do podłoża na skutek odkształcania sie czoła bieżnika
-Niższa cena niż w przypadku opon radialnych.
Oznaczenie TT (Tubetype): Opony dętkowe.
Opony które do poprawnej pracy wymagają użycia odpowiednio dopasowanej dętki. W przypadku opon dętkowych istnieje większe ryzyko przebicia lub straty przyczepności.