Opona MAXXIS
Minion DHF
26" x 2,35
42a / 2ply
Zdjęcie poglądowe (Zdjęcie prezentuje bieżnik opony, właściwości opony takie jak w opisie aukcji)
2-ply BUTYL INSERT - Podwójny Oplot, Wzmocniany bok
42a - miękka mieszanka gumy dla lepszego trzymania podłoża
Bieżnik tej opony został specjalnie zaprojektowany pod trasę zawodów DH Norba, która charakteryzuje się luźną i błotnistą nawierzchnią. Ścięte w kierunku jazdy klocki środkowej części bieżnika, zapewniają mniejsze opory toczenia. Natomiast podłużne nacięcia klocków pewniej utrzymują kierunek jazdy i pracę w zakrętach. Zastosowano w niej podwójny oplot, który zwiększa jej trwałość i wytrzymałość bocznych ścian. Umożliwia to również zastosowanie niższego ciśnienia. Opona ta może być używana na przednie i tylne koło lub tylko na przednie w zestawie z oponą Minion DH Rear.
ZALETY:
- kierunkowe, pochylone klocki bieżnika w wersji przedniej lub tylnej,
- dwuwarstwowy oplot włókien z ochronną wkładką butylową,
- łatwe prowadzenie w luźnym i błotnistym terenie,
- miękka mieszanka gumy 42a,
- podwójny oplot.
Przeznaczenie: wyścigi/FR/DH/Enduro/treningi/sport
Rozmiar: 26x2.35
TPI/Stopka/Technologia: 2-ply + butyl insert 60tpi
Materiał/Mieszanka: ST / 42a
Waga rzeczywista losowego egzemplarza: 1090 gram
Ply- Warstwa "nylonu" który trzyma wszystko(użyte technologie)razem. Rozciąga się od stopki(drut,kevlar lub aramid).
Dual Ply (2ply) Używana w oponach które potrzebują większą wytrzymałość ścianek stosowane w DH,FR
TPI (Threads Per Inch)
Oznacza ilość splotu włókien kordu na 1cal kwadratowy opony
Niższe Tpi daje lepszą odporność na przebicia i rozerwania opony ale jest nieco cięższa.
Wyższe Tpi daje lepsze dopasowanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazde i co za tym idzie jest lżejsza
Wyższe Tpi powoduje iż opona staje się "szybsza"