DZIS DO ZAOFEROWANIA MAM OPONY
480/70R28 SEHA/OZKA AGRO 10 140A8/140B TL
- Rozmiar:480/70R28
- Typ:Rolnicze
- Indeks Prędkości:A8/B
- Indeks Nośności:140
- Rodzaj Opony:Radialna
- Pochodzenie Marki:Turcja
- Szerokość:480
- Profil:70
- Średnica:28
- Ciśnienie:23 psi
- Felga:W15L; W14L; W16L
- Szerokość Katalogowa:480 mm
- Wysokość Katalogowa:1425 mm
- Konstrukcja:Bezdętkowa
- Magazyn:108
AGRO10 opona rolnicza uznanego tureckiego producenta OZKA. Opona posiada zwiększony kąt bieżnika w części środkowej, co umożliwia lepszy rozkład masy. Przekłada się to na redukcję ugniatania gleby oraz znacznie poprawia trakcję w warunkach polowych. Dodatkowe wypustki bieżnika poprawiają samoczyszczenie opony. Silny karkas zapewnia długą żywotność oraz poprawienie sprawności i wydajności podczas prac.
Budowa opony radialnej:
Konstrukcja opony radialnej opiera się na warstwach wzmacnianego kordu ułożonych pod kątem 90 stopni do centralnej części opony, a także kolejnych warstw znajdujących się pod bieżnikiem. Taka budowa zapewnia wyższą wytrzymałość opony w porównaniu do ogumienia diagonalnego. Bieżnik przylegający do podłoża jest sztywniejszy a boki opony braddziej elastyczne.
Zalety opony radialnej:
-Lepszą sterowność pojazdu poruszającego się po drodze dzięki elastycznym bokom.
-Wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne.
-Mniejsze prawdopodobieństwo przegrzania się opony.
-Większa przyczepność dzięki lepszemu kontaktowi opony z nawierzchnią.
-Wyższa efektywność paliwowa.
Wady opony radialnej:
-Wyższy poziom hałasu wytwarzanego podczas pracy.
-Elastyczne boki opony są podatniejsze na uszkodzenia niż w przypadku opony diagonalnej.
-Wyższa cena niż w przypadku opon diagonalnych.
Indeks nośności 140A8 pozwala na przeniesienie ciężaru o wadze 2500 kg przy prędkości do 40 km/h.
Oznaczenie TL (Tubeless): Opony bezdętkowe.
Konstrukcja opony bezdętkowej polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza.
Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze.