...
![]() |
Wpłata na konto Bankowe
![]()
77 1940 1076 3080 5765 0000 0000
Do każdego zakupu wystawiamy Fakturę Vat
|
![]() |
Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich na terenie całego kraju.
![]()
![]()
Koszty dostawy oraz jej termin ustalamy indywidualnie do każdego zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Czas, w którym otrzymasz swoją przesyłkę zależy od czasu potrzebnego nam na jej przygotowanie,oraz momentu zaksięgowania się płatności na naszym koncie.
Zamówienia złożone i potwierdzone są realizowane następnego dnia pod warunkiem dostępności towaru na magazynie.
Informację o przewidywanym terminie dostarczenia zamówienia otrzymasz w wiadomości e-mail, wysłanej przez nas w następnym lub tym samym dniu po nadaniu przesyłki. W tej samej wiadomości umieszczony jest numer przesyłki oraz link do jej śledzenia.
Prosimy jednak pamiętać, że podawany czas realizacji i dostarczenia zamówienia dotyczy dni roboczych.
Towar dostępny na magazynie realizujemy w
![]()
tel. 607-927-200 altum.decor@interia.eu
Zamówienia spełniające minimum logistyczne dostarczamy w GRATISIE
|
![]() |
Dla płytek układanych na jednej powierzchni odcień i data produkcji, która jest jednocześnie oznaczeniem partii produkcyjnej, powinny być takie same.
Różnica w dacie produkcyjnej lub odcieniu podanym na kartonie może powodować wystąpienie różnic w kolorystyce danej płytki.
ODBIÓR PRZESYŁKI.
PRZED PODPISANIEM LISTU PRZEWOZOWEGO :
Proszę sprawdzić jakościowy i ilościowy stan przesyłki (każdy klient na sprawdzenie przesyłki ma 30min-bez konieczności podpisywania listu), zignorowanie w/w informacji-może skutkować nie przyjęciem reklamacji przez nadawcę. Proszę pamiętać, że w momencie podpisania listu przewozowego (bez sprawdzenia), odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na odbiorcę.
W PRZYPADKU STWIERDZENIA PRZEZ KLIENTA:
a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, b) niekompletności zamówienia, c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia. Należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie lub mailowo z osobą obsługującą w firmie ALTUM DECOR , w celu ustalenia szczegółów spisania protokołu szkody w obecności pracownika firmy przewozowej (oryginał protokołu szkody zachowuje odbiorca czyli klient)
CO MUSI ZAWIERAĆ PROTOKÓŁ SZKODY:
Protokół szkodowy musi być jednoznaczny, nie może zawierać przyczyny reklamacji, a jedynie krótkie uzasadnienie, typu: przesyłka uszkodzona, towar uszkodzony, porysowany, pęknięty towar niekompletny NIC WIĘCEJ!!!!!
W PROTOKOLE SZKODY NIE MOGĄ BYĆ WPISANE INFORMACJĘ TYPU:
Po zgodnym przyjęciu, -przesyłka oryginalnie zapakowana, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku kiedy, towar nie został sprawdzony w obecności kuriera, klient po stwierdzeniu wady musi niezwłocznie powiadomić nas o uszkodzeniu-w ciągu 24 godz. od dostawy po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniona. Następnie należy złożyć reklamację w firmie kurierskiej która dostarczyła towar i spisać protokół szkody i niezwłocznie przesłać pod adres e-mail:
altum.decor@interia.eu
BARDZO WAŻNE:
Proszę o przestrzeganie powyższej informacji odnośnie dostaw spedycyjnych .
Nie zastosowanie się do nich według podanego schematu który dotyczy zarówno Państwa jak i nas wobec firmy kurierskiej będzie skutkowało oddaleniem zgłoszenia reklamacyjnego.
Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane przez producenta, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancje producenta.
Wszystkie wystawione aukcje z płytkami ceramicznymi to GAT1.
Towar sprowadzany pod zamówienie klienta nie podlega zwrotowi. Wyjątkiem jest sytuacja gdy towar jest nie zgodny z umową.
|
![]() |
|
![krd]()
WITAMY NA AUKCJACH Altum-Decor
Płytki Ceramiczne Firmy OPOCZNO
Kolekcja ARKOS
Istotne informacje
Przedstawiony asortyment dotyczy towaru w GATUNKU I
Podane ceny na aukcji to ceny brutto z Vat
W przypadku towaru sprowadzanego pod indywidualne zamówienie klienta z Fabryki - Towar nie podlega zwrotowi.
Płytki sprzedajemy na m2 oraz na pełne opakowania w zależności od producenta danej kolekcji.
Dekoracje na sztuki lub m2 - jeśli tak podaje producent.
Istnieje możliwość zakupu płytek ceramicznych na sztuki pod warunkiem dostępnych stanów na naszym magazynie.
Importowane kolekcje płytek sprzedawane są na pełne opakowania(kartony)
Zamówienia spełniające minimum logistyczne
dostarczamy pod wskazany adres GRATIS
W tym celu prosimy o przesłanie dokładnego zestawienia potrzebnego asortymentu tzn:
*nazwa*rozmiar*kolor*powierzchnia*ilość(m2,szt,op)*
altum.decor@interia.eu
Przy wysyłce towaru na palecie EURO (paleta bezzwrotna)
Doliczany jest koszt palety w wysokości - 30 zł/brutto
Płytka ścienno/podłogowa półpoler 44,6x89,5
Cena – 115 zł/m2 brutto
Płytka podłogowa półpoler 44,6x44,6
Cena – 93 zł/m2 brutto
"Prosimy o przemyślane zakupy,przed kliknięciem Kup Teraz proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy
w celu potwierdzenia dostępności towaru"
arkos brown classic mosaic 22,2 x 44,6
arkos cream corner classic 9,8 x 9,8
arkos cream mosaic 22,2 x 44,6
arkos cream classic mosaic 22,2 x 44,6
arkos brown mosaic 22,2 x 44,6
arkos cream classic border 9,8 x 44,6
arkos brown classic border 9,8 x 44,6
arkos brown corner classic 9,8 x 9,8
arkos cream lappato 44,6 x 89,5
arkos brown lappato 44,6 x 89,5
arkos cream lappato 44,6 x 44,6
arkos brown lappato 44,6 x 44,6
Rzeczywisty wygląd płytek może różnić się od produktów
prezentowanych na zdjęciach.
![]()
W przypadku pytań służymy pomocą
607-927-200 lub 65-520-11-88
Nie możesz się dodzwonić - Napisz do nas
altum.decor@interia.eu
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE
SPRAWDZ ZANIM PRZEPŁACISZ
- bo liczy się cena -
Obsługa i Sklep z ekspozycją dostępne od:
Poniedziałek - Piątek w godzinach od 9:00 - 18:00
Sobota w godzinach od 9:00 - 13:00
Przesłane zapytania oraz zamówienia poza godzinami naszej
pracy zostaną zrealizowane następnego dnia roboczego.
|