W dobrej kondycji,
szybkie i bezpieczne
– takie są strony naszych Klientów!
USŁUGA TRWA 1 MIESIĄC KALENDARZOWY
Większość stron internetowych, zwłaszcza tych, które posiadają bloga oraz zaawansowane dodatki powinno być pod stałą opieką. Co mamy na myśli? Przede wszystkim konieczne są aktualizacje, ale prace w kokpicie to także dbałość o bezpieczeństwo, czyli planowanie i tworzenie kopii zapasowych. Są nimi też prace techniczne oraz – od czasu do czasu administracja hostingu. Aby strona lub sklep funkcjonowały prawidłowo, a przy tym były dobrze odbierane przez roboty wyszukiwarek należy im zwyczajnie poświęcić czas.
Jak to wygląda w praktyce?
Przy każdym pakiecie nasze obowiązki wyglądają tak samo. Codziennie monitorujemy kokpit (panel zarządzania) projektu Klienta, aktualizujemy wszelkie wtyczki oraz motywy, a także tworzymy kopie zapasowe w ustalonych interwałach czasowych. Im większa strona, tym więcej mamy czynności, ponieważ przy zaawansowanych dodatkach aktualizacja wymaga naniesienia poprawek w ich konfiguracji.
1. Aktualizacje systemu, motywów oraz wtyczek
Na bieżąco aktualizujemy witrynę, dzięki czemu jest ona stabilna i szybka. Aktualizacje wykonujemy ręcznie do 24 godzin od ich wydania lub podczas sesji.
2. Regularne kopie zapasowe stron i produktów
Cyklicznie tworzymy kopie zapasowe stron i archiwizujemy je przez cały okres trwania współpracy. W przypadku sklepów dodatkowo tworzymy osobną kopię zapasową produktów.
3. Całodobowy monitoring wirusowy
W trakcie trwania usługi monitorujemy projekt pod kątem ataków oraz botów. Raportujemy podejrzane zachowania.
4. Sesje, wsparcie techniczne oraz serwis
Zamawiający może liczyć na wsparcie techniczne, konsultacje oraz serwis w dowolnym momencie – jego zlecenia są realizowane od ręki. W ciągu miesiąca dwukrotnie realizujemy sesje. Polegają one na „przeglądzie” strony pod kątem technicznym oraz skanowaniu zawartości. Sesje odbywają się co 14 dni.
Na usługę składa się:
Aktualizacje CMS WordPress i szablonu – 2 sesje.
Aktualizacje wtyczek – 2 sesje.
Ilość kopii zapasowych – 2 (co 14 dni lub w ustalonych interwałach czasowych).
Monitoring wirusowy – 2 sesje.
Wsparcie techniczne – 30 minut.
Raportowanie – po każdej sesji oraz zbiorczo na koniec miesiąca.