Opel Zafira B 2006 1,9CDTI 100KM
Silnik Z19DT Skrzynia M32 6 biegowa
Ciemny niebieski - 7 miejsc
Przód Fotele RECARO kubełkowe podgrzewane z 6 kierunkową regulacją.
Tapicerka materiałowa
Klimatyzacja manualna
Radio CD MP3 - fabryczne
Komputer pokładowy w języku polskim
Tempomat
Felgi stalowe z kołpakami OPEL - koło zapasowe pełne pod podwoziem
Samochód zakupiony w 19.04.2014 roku z komisu pod Warszawą. Jesteśmy jego drugim właścicielem w Polsce po sprowadzeniu z Holandii przy stanie licznika ok 174000.
Data pierwszej rejestracji 18.11.2006
Zaraz po zakupie samochodu zostały w nim wymienione wszystkie płyny oraz pasek rozrządu w komplecie z pompą wody i wszystkimi rolkami.
Na wyjeździe w sierpniu 2014 samochód po raz pierwszy i ostatni nas zawiódł, ponieważ rozsypała się skrzynia biegów a dokładnie łożyska. Po transporcie na lawecie do Łodzi została ona oddana do regeneracji ale ze względu na problem ze skrzynią dostaliśmy drugą po pełnej regeneracji łożysk itp. Wraz z wymianą skrzyni zostało wymienione sprzęgło na nowe oryginalne wraz całym osprzętem od dwumasy.
Powyższe rzeczy bez robocizny wyniosły podnad 6000zł
W 2015 z powodu problemów z odpalaniem samochodu (ciężki i długi rozruch na zimnym zostały wyjęte wtryskiwacze i oddane do regenracji w miejscowości Kamień pod Głownem, gdzie naprawiono dwie końcówki wtryskiwaczy, Świece po sprawdzeniu były sprawne, Sukcesywnie z biegiem czasu w samochodzie były wymienione przednie i tylne hamulce w komplecie oraz linka hamulca ręcznego wraz z jednym rozpierakiem.
Zawieszenie w ciągłej kontroli było również naprawione poprzez wymiany tuleji itp.
W końcówce 2016 wymieniono rozrusznik bo zablokował się nie dając uruchomić samochodu. Akumulator wymieniony w 2015 r.
W 2018 w maju wymieniono koło pasowe wału korbowego wraz z paskiem i rolką napijącą.
Samochód ogólnie w stanie dobrym z widocznymi ryskami i lekką rdzą na progu pod listwą antypyłową, która odkleiła się z jednej i drugiej strony. Auto odpala dobrze, choć na zimnym silniku w zimie jak i w chłodniejsze dni trzeba chwilę poczekać na nagrzanie świeć i pokręcić dłużej rozrusznikiem. Z rzeczy do naprawy to prawdopodobnie są do wymiany poduszki pod wózkiem od silnika gdyż słychać pukanie przy dodawaniu i puszczaniu gazu. Samochód w ciągłej ale już coraz mniejszej eksploatacji, tankowany zwykle na markowych stacjach paliw, w Łodzi E.Leclerc, eMila(dawna Neste), Orlen, a będąc w trasie poza domem tylko Orleny. Zdarza się że przy dodaniu mocniej gazu samochód lekko zakopci podczas jazdy ale nie zauważyłem aby zostawiał za sobą smugę dymu. Oleje i płyny wymieniane max 1 raz na rok lub częściej. Przebieg samochodu od momentu zakupienia przez nas nie był w żaden sposób edytowany co można sprawdzić w Ewidencji pojazdów, Co działo się z nim wcześniej przed zakupem nie miałem jak sprawdzić. Lakier z tego co było kontrolowane przy zakupie wydawał się oryginalny choć teraz na klapie bagażnika widać 5cm długości pękniecie na lakierze.
Więcej zdjęć na maila lub http://zafira.misieknet.eu
Pod moją nogą spalanie Zafiry w mieście ok 8,6-8,8 a trasie przy 5 os. ok 6,1L/100km
Samochód do obejrzenia w Łodzi ew. w weekendy za Aleksandrowem Łódzkim w kierunku Parzęczewa.
Cena podlega negocjacji. Za telefony w stylu za 8000-9000 biorę od ręki dziękuję. Nie odpowiadam na SMS
Samochód aktualnie jako drugi w rodzinie od maja zatem przebieg nieznacznie ale jeszcze może rosnąć.
Zakup auta możliwy tylko po osobistym obejrzeniu