OFERUJĘ PAŃSTWU REWELACYJNE AUTO
BĘDĄCE W NASZEJ RODZINIE OD NIEMAL 5 LAT
OPEL ZAFIRA 1.9 CDTi
ROK PRODUKCJI 2007
SPROWADZONY DO POLSKI W 2010/2011 ROKU Z BELGII,
JESTEM JEGO PIERWSZYM WŁAŚCICIELEM W KRAJU
NADSZEDŁ CZAS NA ROZSTANIE, TRAFIŁA NAM SIĘ OKAZJA KUPIENIA ZNACZNIE NOWSZEGO AUTA
PRZEPIĘKNY SREBRNY LAKIER - PROSZĘ SPOJRZEĆ NA ZDJĘCIA PONIŻEJ
WNĘTRZE ZADBANE, NIE PALĘ I NIE PIJĘ W SAMOCHODZIE (W OGÓLE NIE PALĘ, A PIJĘ RACZEJ W POMIESZCZENIACH BAROWO-KAWIARNIANYCH).
NIE JESTEM ŻADNYM HANDLARZEM ANI WŁAŚCICIELEM KOMISU
SAMOCHÓD JEST ZAREJESTROWANY NA MNIE
KUPUJĄCEMU PRZEKAŻĘ WSZYSTKIE DOKUMENTY, W TYM KSIĄŻKĘ SERWISOWĄ ORAZ DOKUMENTY KTÓRE OTRZYMAŁEM PRZY ZAKUPIE
ZRESZTĄ ZAMIAST OPOWIADAĆ BAJKI O TYM JAK TO "NIC NIE STUKA I NIE PUKA" A AUTO JAKBY WYJECHAŁO Z SALONU, PROPONUJĘ PRZEJAŻDŻKĘ I SPRAWDZENIE CZY SAMOCHÓD ODPOWIADA OCZEKIWANIOM NABYWCY.
PRZEBIEG AKTUALNIE TROCHĘ PONAD 170000
Z UWAGI NA TO, ŻE SAMOCHÓD JEST NADAL UŻYWANY
STAN LICZNIKA ZWIĘKSZA SIĘ O JAKIEŚ 100-150 KM TYGODNIOWO
W CHWILI ZAKUPU MIAŁ OK. 94000 UDOKUMENTOWANE PRZEGLĄDAMI W SERWISIE
Tuż po zakupie oddałem samochód w ręce fachowców z Vtech Pomorze, którzy zrobili mu chiptuning podnosząc moc z fabrycznych 100 KM do 143 KM oraz moment obrotowy do ponad 360 Nm.
Ponadto fachowo usunęli filtr cząstek stałych DPF (zmora kierowców jeżdżących w mieście). Auto po tych zabiegach idzie jak rakieta, spalanie natomiast spadło.
W mieście zużycie waha się między 7,1 litra (na emeryta) do 8,3 (ciężka noga). Trasa przy delikatnym traktowaniu pedału gazu to około 6 litrów na 100 km.
W połączeniu z 6-biegową skrzynią wyjazd na wakacje tym autem to czysta przyjemność.
Na ostatnim zdjęciu można zobaczyć efekt modyfikacji (górny wykres) w porównaniu z fabrycznym stanem (wykres dolny)
W SAMOCHÓD ZAINWESTOWAŁEM POZA WW. MODYFIKACJAMI SPORO CZASU I PIENIĘDZY. WYMIANY I NAPRAWY TO MIĘDZY INNYMI:
- nowe koło dwumasowe, wymiana październik 2013, - nowa listwa common rail, wymiana pół roku po zakupie, - nowy alternator (czerwiec 2013), - w 2012 r. nowe tarcze przód + klocki przód i tył, - rozrząd wymieniony razem z kołem dwumasowym, - 2013 październik - wymiana oleju w skrzyni biegów.
- 2015 sierpień ASO Opel wymiana przepustnicy (fVAT) Spryskiwacze wymienione na te stosowane w Insignii (mgłowe).
Z uwagi na wysokie ceny ww. napraw zrezygnowałem z większości faktur co pozwoliło na obniżenie kosztów. Potencjalny kupiec może podjechać ze mną do dowolnego serwisu celem weryfikacji powyższych napraw.
Oczywiście na bieżąco wymieniane filtry, płyny i olej, nabijana i odgrzybiana klimatyzacja. Auto po dwóch aukcjach serwisowych w ASO Opel, można sprawdzić po nr VIN w każdym serwisie.
Pojazd miał po zakupie jedną naprawę blacharską - lewy tylny błotnik. W 2014 roku po stłuczce parkingowej wymieniono mi w ASO Opla maskę przednią i zderzak z mocowaniami (wszystko na oryginalnych nowych podzespołach), nie ma najmniejszego śladu tej "przygody", dołączam fakturę z opisem naprawy. Posiadam również filmik z rejestratora z nagraniem zdarzenia (prędkość obu pojazdów ok. 5-7 km/h, sąsiad nie wyhamował na lodzie).
Ponadto dałem uszczelnić i polakierować tylną klapę, w tej chromowanej listwie lubi się zbierać woda i miał po kilku latach rdzawe zacieki. Teraz całość jest uszczelniona i problem z głowy. Wszystkie szyby fabryczne, lakier w super stanie. Wnętrze zadbane, aczkolwiek nie jest nowe (takie tylko w salonie), w końcu jako rodzinny van woził 4-osobową rodzinę (w porywach 6-cio, wyjazdy z teściami). Niemniej przyszły właściciel nie będzie miał się czego wstydzić.
Samochód stoi obecnie na letnich oponach Continental, opony z 2011 roku.
Opony zimowe z końca 2011 - w super stanie (oczywiście gratis w komplecie).
LISTA WYPOSAŻENIA - kolorowa nawigacja z mapami Europy na 2014 rok (płyta DVD), aplikację nawigacji spolszczyłem (w tym polski lektor), - system audio DVD90 z odtwarzaczem MP3 (najlepszy w latach produkcji tej Zafiry), - 7 głośników (fabrycznie) w tym głośnik centralny, - 6 poduszek powietrznych, - elektroniczna klimatyzacja klimatronic z dodatkowym nawiewem II rzędu siedzeń, - stoliki dla II rzędu siedzeń wraz z siatkami na drobiazgi, - fotel pasażera przekształcany w dodatkowy stolik, - fotel kierowcy z regulacją pochylenia i odcinka lędźwiowego, - podświetlany i chłodzony schowek, - oświetlenie II i III rzędu, - 7 foteli, - podłokietnik ze schowkiem, - felgi strukturalne 16", - zestaw bluetooth Parrot zintegrowany z systemem audio, - multifunkcyjna kierownica z regulacją w dwóch płaszczyznach, - tempomat z możliwością dodawania i odejmowania prędkości, - dodatkowe gniazda zasilania w II rzędzie i w bagażniku, - system flex organizer (szyny w bagażniku) z dokupionymi przeze mnie hakami na siatki i z elastyczną siatką mocującą drobne przedmioty, - relingi dachowe - dokładam belki bazowe aluminiowe z dedykowanymi mocowaniami wartości 600 zł, - szyby elektryczne przód, - elektrycznie składane i regulowane oraz podgrzewane lusterka wsteczne, - fabryczny parktronik przód + tył, - centralny zamek sterowany pilotem, - pełnowymiarowe koło zapasowe w koszu pod pojazdem.
Dla wygody w podłączeniu smartfona i rejestratora jazdy, zamontowałem dodatkowe 3 gniazda zasilania po lewej stronie kierownicy, dzięki czemu wyeliminowałem plączące się kable przeszkadzające w obsłudze radia. Oczywiście do auta są dwa oryginalne kluczyki (jeden typu scyzoryk), mam też oryginalną książkę serwisową. Przekażę także fakturę zakupu z firmy która auto mi sprowadziła.
Na miejscu udostępniam własny interfejs diagnostyczny Op-Com, można sprawdzić parametry silnika i podzespołów. Przy ewentualnym zakupie interfejs dokładam jako gratis, nowy właściciel będzie mógł sobie kilka rzeczy zaprogramować po swojemu (ja np. ustawiłem w samochodzie tzw. światła dzienne).
Przegląd i ubezpieczenie ważne do wiosny 2016
cena do niewielkiej negocjacji
SAMOCHÓD DO OBEJRZENIA
W GDAŃSKU-PRZYMORZU
TEL. 888 202 997
OTO ZDJĘCIA NASZEJ UKOCHANEJ ZOSI:
|