Przedmiotem aukcji jest:
ZESTAW NAPRAWCZY LISTWY KOLEKTORA SSĄCEGO do
OPEL / ALFA ROMEO / SAAB / FIAT
NOWY; KOMPLET- 4 SZTUKI !!!
Zapala się kontrolka (EML)? Samochód spala za dużo paliwa?
Jest "szorstki" na biegu jałowym?
Auto ma słabą moc i moment obrotowy?
Pojawia się błąd wydechu: P2279-11 lub P2075?
JEŚLI TAK, TO TA AUKCJA JEST DLA CIEBIE !!!
Przyczyną tego są plastikowe klapki, które są mało wytrzymałe i często ulegają pęknięciom pod wpływem temperatury pracy, co ostatecznie utrudnia płynne działanie silnika i obniża jego wydajność oraz zwiększa zużycie paliwa !!!
Zaczepy wykonane są z wysokogatunkowego mosiądzu z chirurgiczną precyzją !!!
W środku znajdują się plastikowe O-ringi dla lepszej izolacji i wytrzymałości !!!
ZASTOSOWANIE:
Alfa Romeo - 939A200 (1.9 MultiJet JTDM)
147 - 1.9 JTDM (2004-...)
156 - 1.9 JTD (2003-2005)
156 Sportwagon - 1.9 JTD (2003-2006)
159 Saloon - 1.9 JTDM (2005-...)
159 Sportwagon - 1.9 JTDM (2006-...) GT - 1.9 JTD (2003-...)
Fiat - Croma - 1.9 D Multijet (2005-...)
Stilo - 1.9 D Multijet (2005-...)
Stilo Multi Wagon - 1.9 D Multijet (2005-...)
Opel - Silniki: Z19DTH & Z19DTJ
Astra Mk V (H) - 1.9 CDTi (2004-2009)
Astra Mk V (H) Estate - 1.9 CDTi (2004-2009)
Astra Mk V (H) Sports Hatch - 1.9 CDTi (2004-2010)
Astra TwinTop Mk V (H) - 1.9 CDTi (2006-...)
Astravan (H) - 1.9 CDTi (2005-...)
Signum - 1.9 CDTi (2004-2008)
Vectra MK II (C) - 1.9 CDTi (2004-2005)
Vectra MK II (C) GTS - 1.9 CDTi (2004-2005)
Vectra MK II (C) Estate - 1.9 CDTi (2004-2005)
Zafira MK II (B) - 1.9 CDTi (2005-2011)
Saab - Silniki: Z19DTH & Z19DTJ
9-3 Saloon - 1.9 TiD (2004-...)
9-3 Convertible - 1.9 TiD (2006-...)
9-5 Saloon - 1.9 TiD (2006-...)
9-5 Estate - 1.9 TiD (2006-...)
Numery kolektorów, do których pasują zaślepki:
2.03462.03/55210201, 2.03462.02/55210201, 2.03462.02/55210202, 46823849
2.03462.01/55206459, 2.03462.00/55190238, 2.03462.00/55194739
+ GRATIS SMYCZ FIRMOWA !!!
Instalacja jest bardzo prosta !!!
BEZ WIERCENIA I PRZERÓBEK !!!
Wystarczy odkręcić stare cięgno sterujące klapami oraz zdjęciu starych plastikowych elementów, a w ich miejsce przykręcić nasze mosiężne !!!
(Czasami potrzebne jest pogłębienie jednego otworu w pręcie roboczym. Po tej operacji wystarczy ponownie połączyć cięgno do przegubów klap wirowych.
Przed zamontowaniem zestawu należy sprawdzić czy wszystkie klapy poruszają się swobodnie. Wyjątkiem jest klapa nr 3 która jest klapą operacyjną, połączoną z napędem)
GOTOWE !!!
Długie lata auto odczuje nową jakość:)