Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 193,81 zł
- DRĄŻEK ŚRODKOWY OPEL VAUXHALL OMEGA B OMEGA B ESTATE OMEGA OMEGA
- 203,80 zł z dostawą
- 30,96 zł
- PODPORA WAŁU OPEL OMEGA A/SENA
- 40,95 zł z dostawą
OPEL OMEGA z wielkim nakładem finan.STAN IDEALNY (6130766812)
Parametry
- Rok produkcji
- 2003
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Centralny zamek, Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja dwustrefowa, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka jasna, Tapicerka welurowa, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, MP3, Radio fabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Relingi dachowe
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Kombi
- Moc [KM]
- 120
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 186000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2200
Opis
SZANOWNI PAŃSTWO-GRILL AUTA JEST ZMIENIONY ZE WZGLEDÓW ESTETYKI
ja uważam iz takowy jest ładniejszy
AUTO PRZYJECHAŁO Z NIEMIEC W 2007 -CO POTWIERDZA DOKUMENTACJA
dla zainteresowanych vin auta do wglądu -wnim zawarte jest wszystko
nawet fabryka jaka wypuszcza auto i kraj
dla zainteresowanych wiecej zdjeć np z napraw
AUTO MA ZDECYDOWANIE CENE OKAZYJNA - TU ZAWARŁEM RZETELNY OPIS
BY W ROZMOWIE TEL CZY NA ŻYWO MIEC WYKREOWANY OBRAZ
INTENCJĄ MOJĄ JEST ZACHECIĆ -gdyż jest to sprawa pilna
JEDNAK NAPEWNO NIE MAM ZAMIARU WCISKAĆ NA SIŁE SWEGO AUTA
ZAPRASZAM DO OPISU
Nie spodziewaliśmy się takiego zainteresowania-dlatego uprzejmie prosimy o uprzedzenie o ewe przyjeżdzie , by nie dochodziło do nakładania się ogledzin,jak to ma miejsce.
przewijające sie pyt. to że trudno uwierzyć w realnośc tylu napraw czy wymian-
-dziwi nas to ,gdyż elementy nowe widac na aucie,są paragony,i co niebywałe masa zdjeć z kazdej operacji. Wiec chyba raczej nie rozebrałem sobie auta
by mieć zdjecia-a każde ma w tle karoserie lub nr rej czy znak iz to nasze auto.
A dodatkowo jak wspomnieliśmy-elementy zawieszenia były malowane proszkowo przed montażem. Dla miło nastawionego zainteresowanego oddamy w gratisie
STARE KOŁO DWUMASOWE
SKRZYNIE
WYSPRZEGLIK
WAHACZE
i wiele innych starych częsci zmienionych na nowe,a jak wiemy wahacze można znów uzyc po zakupie nowych tuleji,koło mając - zaoszczedzamy w przyszłosci o 150 zł gdyby nowy nabywca zechciał po nst 300 tys znów zmieniać
zapraszam do opisu
Możemy równie zamienić na auto inne-może gorsze czy starsze bo i tak po sprzedazy musimy coś kupić coś co przynajmniej sie toczy
Grill auta został zało,zony taki ponieważ uważam że takowy jest ładniejszy ,poprzedni miał wyszczerbienie wiec jak zmienilismy to już na to co ładniejsze
Zmuszeni jestesmy sprzedać nasze auto-które było doinwetowywane z mysla iz bedzie z nami do końca już.Będąc zmeczonymi stanem aut z drugiej reki,mielismy już nie zmieniac auta
Opel Omega 2,2 dti z roku 2003 z listopada-auto historyczne bo ostatnie z produkcji zamknietej w 2003 własnie w listopadzie
OC do 03.2017 prawie na cały rok
PT do 10.2016 także tez nie mało
Samochód w naszej rodzinie i z nami od 6 lat-w sumie jako 2
dzy własciciele w kraju,czas spedzony z nami udokumentowany imiennymi rachunkami z napraw
Samochód w 70% posiada w sobie części nowe lub max do 3 lat
silnik wstawiany w 2015 z udokumentowanym przebiegiem 142 tys
sprowadzany przez serwis z Norwegi-koszt 3700 rachunek
gwarancja pisemna 10 miesieczna
wym.swiec zarowych Bosch 04.2016
dwumasowe koło,tarcza,docisk,wysprzeglik LUTY 2016-rachunek
remont skrzyni LUTY 2016
wahacze przód mają 3 tygodnie 2016 rachunek
drążki,wraz z centralnym,głównym 7 dni mają-udokumentowane
wym.panelu sterowania w 03.2016
amortyzatory tył 7 dni mają 2016-rachunek/opis usługi
olej w 02.2016
filtr paliwa 02.2016
olej w skrzyni 02.2016 wraz z mostem
zaworki podcisnienia 01.2016
wymiana progu prawego 01.2016
lampy przód nowe 02.2015-stare wypalone odbłysniki
tarcze przód 2015
tarcze tył 01.2015
klocki tył 01.2015
amortyzatory przód SCHAS w 06.2015
łaczniki stabilizatorów 04.2015
turbina regeneracja 03.2015 dokument/wpisy /rachunki
komplet układ wydech 2014
wahacze tył 2014
alternator-łozysko szczotki 2014
po za tym wiele wymian drobnych jak czujniki,przepływomierz ITP
LUB NP GEOMETRIA PRZÓD I TYŁ -A DODAM ŻE PRZÓD WRAZ Z KATEM USTAWIENIA SWORZNIA-CZYLI SKOSU KOŁA
i tak prawe koło 1,50 a lewe 1,48 - jest to wynik bedący w widełkach nastawień fabrycznych
i tu również rachunek potwierdzający oraz zdjecia /ZAPREZENTOWANE W OLX
I NA RESZTE NAPRAW WYMIAN
na wszystko dokumenty,rachunki,potwierdzenia,wpisy w książke
obsługi prowadzonej w Niemczech i w Polsce-a na dokładke
kazda naprawa w serwisie czy warsztacie udokumentowana
fotografiami na tle naszego auta lub jego tablic
A NIE CHCĄC NIKOGO OCENIAĆ WSZEM ZDAZA SIE SŁYSZEĆ -IŻ NAPRAWA ZROBIONA A NI JAK TO WYKAZAĆ
dlategoż materiał zdjeciowy w naszym przypadku dopełnia smaku,pokrywając zlecenia napraw rachunki czy faktury
Samochód nie posiada korozji,żadnego purchla,żadnej dziury czy pedzelkowania,czy sprayowania-stan nadwozia idealny. Na tylnym zderzaku mały zadziorek.Elementy proste i w lini i z jednakowymi szczelinami bez dziwnych przestawien.Odcień lakieru wszedzie jednakowy.Wymieniona atrapa na taką bo jest ładniejsza.Nie stukaja podczas jazdy drzwi ,czesta wada Omeg.Zadna uszczelka nigdzie nie wydarta nie przetarta.Wszystkie proste i wszystkie kompletne,regularnie smarowane lato zima.Na lakierze nie ma żadnych rys,żadnych gradobić,pofalowań,lakier w stanie wrecz lustrzanym-polerowany w 2015 za sume 600zł.Zderzaki nie mają żdnej obcierki,listwy przylegają równo bez otarć.Auto nie uczestniczyło w zadnym wypadku. Próg wymieniony a drugi z racji tego iz jest w stanie ok to drugi został odarty do żywego i od nowa zabezpieczony. Zamek klapy oraz drzwi pracuje z kluczyka jak i z centralnego pilota.Siłowniki klapy tył trzymają idealnie i nie zgrzytają. Klapa tylna zamyka się na lekkie popchniecie nie trzeba jakiejs siły . Drzwi wszystkie zamykają się z fajnym głuchym potrzaskiem ,takim jakim obserwujemy w autach luksusowych. Auto mozna lewarowac w kazdym miejscu progu ale jednak robic to lepiej w miejscach wytyczonych .Na dole szyby była mała ryska ale została ona naprawiona w specjalistycznum serwisie firmy związanej z szybami samochodowymi NORDGLAS. Podczas jazdy żadne elementy nadwozia nie drgają , nie trzeszczą , czy też uderzają. Nadwozie jest odczuwalnie stabilne i nie jakieś rozwlekłe.
-opis mozna zamknąc w słowach -AUTO BARDZO ZADBANE
Samochód ma silnik wymieniony- bo tak kupuje się auta w Polsce stary miał przebieg 220 tys// BO PEWNIE MIAŁ Z 500 TYS I LICZNIKA BYŁ COFANY CHOĆ WNETRZE NA TO NIE WSKAZYWAŁO ALE HANDLUJACY MAJĄ SWOJE NUMERY// a umierał śmiercią naturalną-a dodatkowo uległ awari. Obecny motor ma 186 tys a w 2015 miał 142 tys.Tu czuć w kazdym calu że jest on w stanie bdb,cichutki,stabilny z duzym zapasem mocy.Prcuje jak diesel opla a nie jak sieczkarnia z róznymi dzwiekami innymi. Poduszki silnika zmienione przy wym. 2 sztuki.Silnik nie puszcza żadnego dymku,ani zimny ani ciepły,ani przy ostrej redukcji. Nie ma najmniejszego bączka ani białego ani czarnego ani niebieskiego czy siwego.Odgłos pracy jednakowy niezaleznie czy wcisa sie sprzegło czy puszcza na postoju.Silnik suchy z osłoną -nie myty a swój stan wygladu osiaga poprzez komplet osłon.Turbina mocno rwie do przodu od 2100 obr,czuc to. Turbina była regenerowana i zmieniana wraz z gruszką /sterownikiem
DODATKOWO DO SILNIKA
-zmienalimy sterownik pompy wtryskowej kupiony na przesyłke-z dokumentem
-regenerowany był alternator na zasadzie szczotki i łozysko
-wymieniane były zaworki tzw ELEKTROZAWORY podciśnienia szt 2 -pompa vacum miała wukonany pomiar nadaje 0,9 bar
-nie wspominam o jakis filtrach paliwa czy powietrza ponieważ uznaje iż to jest normą .
-po wykonanej regeneracji turbiny auto było w tej samej firmie od razu na hamowni wyniki pisemne
Silnikntrzyma temperature,jest równa według wskazania , nagrzewa sie równie w miare szybko,płyn w zbiorniczku koloru czerwonego bez żadnych zabarwień czy osadów.
Skrzynia biegów jest po wykonanej naprawie wymiany synhronizatora oraz przekładni biegu 2. Kupiona druga i poddanan regeneracji
dla klienta normalnego druga skrzynia gratis. Koło dwumasowe poddane regeneracji wraz z tarcza sprzegła oraz dociskiem. Najlepiej wykonywac jeden komplet w jednym miejscu. I to zagwarantowało powodzenie operacji całej. Przy montażu skrzyni biegów a i również przy demontażu mechanik musiał rozłączyć przewód klimatyzacji ,jednoczesnie upuszczając środek chłodniczy.Z ustaleń wynikło że nie mógł się dostać do wysprzeglika który jest powyżej i przechodzi bardzo ciasno. Klimatyzacja sto proc soprawna jednak do uzupełnienia.Wielu by pewnie nie zwracało uwagi na jakis uszkodzenie w skrzyni doputy by biegi wchodziły. Ja mam inne podejscie
Silnik miał swierzą zmiane oleju w lutym wraz z filtrami - pomonołem niechcący filtr powietrza ale jest on w stanie jaknajbardziej w porządku
Zawieszenie pracuje miekko i stabilnie amortyzatory przednie były robione w 2015 a tylne w obecnym roku. Wahacze wymienione kompletne i oddane były do lakieru proszkowego z warstwą zabezpieczająca -nie bedą się pokrywać rdzą a stan ich taki bedzie długi czas.
Takiej operacji równiez poddałem drązki.Nie ma to na celu upiekszania ale poprostu estetyki i zabezpieczenia przed warunkami atmosferycznymi bo jak wspomniałem na cały proszek został połozony mocno utwardzony lakier bezbarwny taki jak do felg.
Auto jedzie prosto, nie przeciaga na żadna ze stron. Pokonuje Omega wszelkie nierówności bardzo miło i stabilnie i cuchutko bez pracy elementów nadwozia a tylko za pomocą układu zawieszenia. Po wyjsciu z nierówności nie ma tendencji do zmiany na boki czy tez pływania. Jak na tak wielkie auto odczucie jest jakoby jechało sie autem mniejszych rozmiarów. Nic nie uderza w zawieszeniu ani z tyłu ani z przodu. Zakładam że na jesieni 2016 roku bedą do zmiany klocki przednie no maja juz około 3 lat . Zato tarcze rok a tylne klocki i tarcze równie swierze. Kierownica pracuje leciutko i nie słychać w dobijaniu na ostro w prawo lub w lewo jakis pisków czy uderzania z pompy wspomagania.Koła po skrecie na ostro zachowują idealne pochylenie tak jak winno to wygladąc w aucie tej klasy. Nie szumią jakieś łozyska,w kołach przednich były kasowane luzy. W srodku nie odczuwa się ani nie słyszy pracy zawieszenia czy tez trakcji.Alufelgi 16 a opony szerokie na 205. Sa już na osiach letnie, proponuje sobie przyszłemu nabywcy podjechac i poważyć chocby przednie - nic się nie dzieje ale po zimie pomyliłem koła a w dodatku od jednego na podłodze lezał cięzarek co się się odlepił. Koszt zabiegu nie jest duzy i dyktowanie go nie jest konieczne ale dla jak to sie mówi dobrego uzytku po takich przypadłosciach CIEŻAREK ODKLEJ. I POMYLENIE STRON BO NIE BYŁO OPISÓW -WINNO SIĘ WYKONAC TAKIE CZYNNOŚCI-. Spzredajemy auto z duza strata więc uważam że nie powinienem już inwestowac. Nabywca i tak otrzymuje samochód z zagwarantowanym nie pompowaniem w niego kasy na dziedobry wieć NA JAKIES PIERDOŁY NIE WINNO SIĘ BYĆ PROBLEMOWYM.Tylne drązki były równie wymieniane i robiona geometria
Nasz Opel ma wnetrze wrecz sterylne-nie uswiadczy się jakiegoś brudu czy tez wbitego piachu podskakującego przy odkurzaniu. Auto było prane w 2015 w listopadzie. Nie uzywam żadnych plaków a srodki firmy Magirius. W srodku nie ma żadnych smrodów czy też palka w powietrzu. Zapach jest czystosci a kanapy i wykładzina jest w stanie idealnym. Fotel kierowcy nie jest nigdzie wytarty czy porwany.Miejsce przy sprzegle czy pedale gazu nie jest przetarte. Podsufitka czysciutka . Do auta mamy letnie wycieraczki welurowe markowe Opel po tamtym lecie wyprane i pachnace nowościa-jeszcze nie włozone by kupujący ocenił sobie stan wnetrza na żywo.W aucie wszystko działa jesli idzie o elektronike. Radio ma tendencje do jakiś właczeń i wyłączeń raz jest prad raz nie ma. Nie znam się i nie wiem co to . Nagłośnienie w aucie jest Bose bardzo fajnie dynamicznie gra. Ja jestem juz w tym wieku że muzyki nie słucham juz tak dynamicznie . Wszystkie podswietlenia działaja,nic nie jest urwane nic porysowane, Mieszki biegów i recznego wymienione w 2015. Gumy na pedałach z ładnym bierznikiem anie starte do blach jak to sie spotyka. Auto ma duzo poodswietleń i drzwi i wnetrza oraz lusterek w podsłonecznikach dlatego wymaga sprawnej bateri . Bateria czyt.akumulator ma niecały rok i ma odpowiedni dobór pradu.
Na zegarach nie swiecą się żadne niepokojące komunikaty,wszystko ładnie gasnie wraz z rozruchem i przekreceniem stacyjki. Nie załancza się CHECK po rozgrzaniu ani po przekrocznieu 3000 tys obr. Bo i tak potrafi się kupić nie raz auto
PROSZĘ O NIE WYSNUWANIE OPINI JAKOBY AUTO NASZE OKAZAŁO SIE EGZEMPLARZEM AWARYJNYM-TWIERDZENEIE TAKIE JEST BZDURĄ-CHCAC UKRYWAĆ AWARYJNOŚC NIE WSPOMNIAŁ BYM O NAPRAWACH-WIELE Z NICH ZOSTAŁO ZASTOSOWANYCH ZA WCZASU-I TAK NP
dwumasa - dopiero zaczynała chorowac-nie było innego objawu jak chałas na połsprzegle,po rozgrzaniu motoru zanikający
WIELU KIEROWCÓW W NASZYM KRAJU PRZEJEŻDZIŁO BY TAK JESZCZE Z 20 TYS MÓWIĄC POTEM
ŻE TO WYSPRZEGLIK CHAŁASUJE
Ja zaaragowałem na czas-i po rozebraniu wszytsko sie ujawniło-mechanik stwierdził iz dwumasa jako taka nie ma luzu-lecz jest zapieczona i tez byłem w szoku ale tarcza sprzegła ukazała całą prawde zuzywała się tylko od góry przez własnie zapieczone koło nie tłumiace dostatecznie a wpadajace w wibracje nie równo zbierając tarcze....Docisk i łozysko to już dodatek , bo wielu by złozyło skrzynie wyk. wymiane połowiczna-JA NIE
zawieszenie
na kontroli zawieszenia w stacji diagnostycznej okazało sie że wszystko jest ok...jednak kontrolując wahacze stwierdził diagnosta że wymieniane to były one ale wieki temu,brak luzów ale gumy w tulejach kruszeć zaczynaja -A JAK WIEMY GUMA IM STARSZA TYM BARDZIEJ KRUCHA--i pozwole sobie znów na komentarz iz wielu z nas smiało by sobie jeżdziło aż zaznie stukac.Da mnie to sygnał by dokonac wymiany -bez paniki i wywazonej,a nawet z takim zapasem czasu że elementy oddałem do lakierni na proszkowe zabezpieczenie. I zaznaczam iz auto w kazdej naprawie miało metke do siebie taką przypietą---TO AUTO BEDZIE ZE MNA NAST 10 LAT...więc co bym nie wykonał to robiłem to dla siebie
turbina
przy czyszczeniu kolektora dolotowego w serwisie ustalono że pojawia sie luz , na wałeczku wiatraka czy jak tam to zwa
Ocena-spokojnie po mału bedzie się kończyła ale mozna jezdzić...I co miałem czekac na definitywny koniec i
uwaga uwaga uwaga --KAZDA POWAZNA AWARJA TURBINY KOŃCZY SIE Z REGUŁY WYSSANIEM OLEJU I PODANIEM DALEJ CO ZNACZY ŻE W 1 MIN ZARZYNAMY MOTOR I INNE...czy miałem majac swoje auto czekać
Wielu tak jezdzi turbna swiszcze ciut zakapca i pluje olejem w interculer ,ale co tam przecie jedzie - a potem słyszy się wszystko jest ok silnik jak dzwon -a puszcza bąka z rury raz po raz BO DIESEL MUSI SE ZAKOPCIC...ciekawe bo nasz nie robi tego wcale
I TAK MOZNA WYMIENIAC BEZ LIKU -DLA NIE KTÓRYCH JEST TO POWÓD DO UZNANIA
ŻE AUTO JEST AWARYJNYM--AWARYJNYM BO WŁASCICIEL REAGOWAŁ I EKSPLATOWAŁ AUTO 13 LETNIE JAK SIE POWINNO-CO DLA NIE KTÓRYCH JEST ABSTRAKCJĄ --uwielbiam opinie
PANIE MAM GO 3 LATA -NIC SIE NIE PSUŁO TO I NIC NIE NAPRAWIAŁ JA
--no pewnie ale szkoda że tacy własciciele nie dodaja jeszcze waznej uwagi
3 LATA -MINEŁO, JUZ PEWNIE CZAS NA JAKIES WYMIANY-A NIECH TO SPADNIE NA
KUPUJĄCEGO
--i tak z regóły jest-I O TAKICH AUTACH MÓWI SIĘ PRZEZ TE 3 LATA -BEZAWARYJNE
I NIC TO ŻE ZJEŻDZA SIE W NIM WSZYSTKO NA MAX
I WCALE NIE TRZEBA TWIERDZIC ŻE COS NAPRAWIALISMY MIESIĄC W MIESIĄC
JA PODAŁEM DATY W ROZBICIU ALE WIELOKROTNIE BYŁO TAK ŻE JAK WYMIENIANO NP WAHACZE TO I W TYM POBYCIE WE WARSZTACIE OD RAZU NP DRĄŻEK GŁÓWNY-A BYWŁAO TEZ ŻE AUTO ZJEZDZAŁO Z NAJAZDU ,ALE PRZY ZJEZDZIE OKAZAŁO ŻE DOBRZE JEDNAK POJECHAC NA GEOMETRIE NO I JECHA�O SIE A W OPISIE I PRZYBLIZANIU PAŃSTWU HISTORI AUTA WYCHODZI ŻE HA HA NAPRAWY BYŁY DZIEŃ W DZIEŃ
PROSZE UPRZEJMIE O TROCHE WYOOBRAŻNI-A PRZEDEWSZYSTKIM NIE
OGLADANIA AUTA PRZEZ SŁUCHAWKE TELEFONICZNA ZA ZASADZIE PODEJRZEŃ-PO CO MARNOWAC ENERGIE
NIE LEPIEJ OBEJRZEC AUTO
DO AUTA mamy 2 kluczyki,komplet dokumentów,ksiazke serwisową,rachunki
Do AUTA są koła zimowe z bierznikiem 7 mm
TERAZ ma już letnie na unikatowych alufelgach 16
Przód bierznik 7 mm /tył 4,5 mm/zapas nowiutka opona
AYTO NIE BYŁO NIGDY JAKIMŚ TAXI CZY SŁUZBOWYM CZY TEŻ W JAKIEJS FIRMIE
Zamienimy na auto jakies gorsze , bądz takie by była jakas dopłata
problemy finansowe, ZAMIANA na auto w dislu czy pb czy lpg-każde możemy wziąc byle by było dla dwu stron atrakcyjnie wyszła i uczciwie cała zamina. Absolutnie nie wystawilibysmy naszego auta gdyby nie pewne zawirowania budżetowe. Zapewniam o prawdziwości opisu zgodnego ze stanem-na miejscu zastana państwo auto z opisu i zdjeć. Zdjecia oddaja wygląd i nie były kombinowane,a niektóre widoki sa lepsze od zdjęć na żywo do spojrzenia.Nie uważamy by cena nasza była jakąś astronomiczną ,jest ona okazyjna jak za auto z prawie 2004 roku z takim nakładem napraw gwarantującymi długi okres bezawaryjności. A napewno unikatowa ponieważ niewielu ma na potwierdzenie napraw nawet dokumentacjie zdjeciowa plus dokumenty. ja jak kupowałem Omege z zoną i jej siostrą nie spodziwałem się jak to jest i zawierzyłem tylko słową . Kierowany przezornoscią zdałem sobie sprawe iz w przyszłości nie bede musiał tylko gadać . Wiec zgromadziłem wszystko co wiąże się z naszym autem.
Zapraszamy do zakupu naszej Omegi bądz do wybrania starszej i tańszej - by przekonać się jak fajnie się robi wicher w portfelu
Z checia poświece czasu ile trzeba oraz cierpliowści .Na koniec dodam iz OMEG z 2003 z tym silnikiem znanym z bezawaryjniści i spalania minimalnego jest tylko kilka na całą polskę.Mam na mysli rok produkcji i ceny uswiadczyć mozna 9000 / 1000 a i 12000 też widzimy Silnik ten jest rozbudowa silnika vectry 2,0 osławionego i był on nadal montowany do vectr już generacji C. Spalanie jego mozna zaszufladkowąc w 6 litrach. I bezobsługowość rorządu łańcuchowego oraz długowiecznośc bez udziwnień np COMMON REALIE CZY INNUCH ROZWIĄZAŃ
czekamy na propozycje zamiany lub spotkanie w sprawie sprzedazy
WIELU ZASIEGA OPINI - I PROSZE ICH ŻETELNIE ZASIEGAĆ-TE SILNIKI CZY OSPRZET ,POMPY TURBINY SA NAJBARDZIEJ UDANYMI KONSTRUKCJAMI-TEN MOTOR ORAZ 2 LITRY DIESEL CZYLI SILNIKI DTI OPLA
nie ma tu zadnych udziwnien-jak np w VW 1,9 TDI turbina z łopatkami o zmiennej geometri
zapiekajacymi se i włanczajacymi powyżej 3 tys obr tryb awaryjny
-jak np FORD TDCI w których krzywki pomp scieraja sie jak smalec
powodując rozsiewanie opiłków w cały układ paliwowy
n -jak RENAULT DCI 1,5 czy 1,9 w jednym konstrukcja panewek wału
z jednym zamkiem co powoduje przekrecanie sie ich lub stuki
I TAK MOZNA W IELE WYMIENIAC -WIELE KONSTRUKCJI MA WADY ALE W PRZEKROJU MA ICH NAJ MNIEJ OPEL W TYCH SILNIKACH--JA DUZO POCZYTAŁEM W NECIE , TEORIA TEZ RZECZ DOBRA
ZAPRASZAM
===========================================================================
TEL-- 533 494 650
TEL------533 494 650
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.