Witam
Silnik 2,5 DTI (common raill) fabrycznie powinien mieć 110 KW. Automat
Mam do sprzedania Omegę, której posiadaczem jestem od ponad 6 lat. Weszło w nią lekko 16 tyś w częściach przez ten okres. Auto 2021.09.21 dostało strzał bardziej obtarcie lewy bok + zerwany zderzak. Sprawca SUV BMW. Pomijając stan lewej strony (zdjęcia), w przeciągu ostatnich 2 lat zostało wymienione lub zrobione:
- tydzień temu nowy/używany EGR + rurka łącząca EGR z chłodnicą spalin (oryginał z BMW ;-)
- dwa tygodnie temu / turbina po regeneracji w Turbo Julita (jest do regulacji geometria bo wstaje powyżej 2 tyś obrotów, na koszt turbiniarzy) + olej, filtry, raptem auto przejechało na nowym oleju i turbinie 100 km.
- miesiąc temu nowa/używana sprężarka od klimy + nabita klima + odgrzybianie
- pół roku temu / dwa nowe kompletne wahacze z przodu
- rok temu / nowe tarcze przód + regenerowane zaciski tył + wszędzie nowe klocki
- rok temu / nowa cała spawana z alu tuningowa chłodnica wody + nowa chłodnica klimy (druga nowa, która chodziła 3 miesiące gratis) + nowy parownik + chłodnica oleju ze skrzyni po czyszczeniu i sprawdzeniu ciśnieniowym, wiskoza nowa od BMW 3.0 TD, termostat też + pompa wody
- dwa lata temu / wymiana oleju i filtrów w automatycznej skrzyni biegów, nowy fabryczny IC, wymiana fabrycznej instalacji paliwowej na węże gumowe + nowa pompa wysokiego ciśnienia (stara dobra do oddania gratis)
- dwa lata temu wymienione obydwie hydro poduszki silnika + drążki kierownicze: środkowy oraz obydwa boczne
- dwa lata temu założony zewnętrzny separator oleju, do czyszczenia średnio co 3 tyś km (spuszczasz olej i wlewasz do silnika ;-), wymienione fabryczne separatory oleju + filtrt.
- trzy lata temu / silnik od "policyjnej" Omy + komputer, 150 KW 400 Nm
- trzy lata temu / akumulator nowy
Auto na oponach letnich, koła 17: przód 225/17/45, tył chyba 235/17/40 (kłamie licznik przy 150, faktycznie jedzie 140 na tych kołach, różnica w obwodzie kół 2 cm)
Przy 150 km/h robi się motorówka bo dziób leci do góry przy depnięciu ;-) Auto jeździ cały czas na dobrym paliwie typu Vera lub VPower lub innych mocniejszych trunkach.
Inne eksploatacyjne rzeczy na bieżąco robione (łapa od alternatora z tuleją mosiężną, krućce z alu lub inne łączniki), zapraszam po opinię odnośnie auta, które jest od początku serwisowe w jednym warsztacie we Wrocławiu. Robione na częściach klasy MEYE.
Do zrobienia korekty lakieru bo auto jest z 2002 roku, ruda dała się we znaki w standardowych miejscach czyli progi oraz krawędzie drzwi od środka na dole, tył do zrobienia po strzale. Oddam w dobre ręce, osobie która doceni auto i ogrom pracy wsadzony przez ostatnie lata. Mi nie udało się zrobić detalingu, konserwacji podwozia i ewentualnej wymiany zawiechy. To już pozostawiam nabywcy.