Płyta trochę porysowana aczkolwiek działa jak należy. 724-639-388
Opis produktu:
Interfejs diagnostyczny Opel TECH2+ z ręcznym multiplekserem, do samochodów marki Opel wyprodukowanych w latach 1996-2004. Podłączając go do auta będziesz w stanie natychmiast stwierdzić poprawną pracę lub zlokalizować ewentualne usterki silnika, systemu ABS, AIR-BAG oraz wszystkich innych elektronicznych modułów wyposażenia.
Interfejs umożliwia kompleksową obsługę wszystkich elementów elektronicznych auta oraz pozwala na nadzorowanie pracy silnika w samochodach marki Opel. Interfejs zastępuje urządzenie serwisowe Opel TECH2 stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych, czyniąc z komputera PC profesjonalne narzędzie diagnostyczne.
PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.
Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając interfejs diagnostyczny otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie wykonać pełną, profesjonalną diagnostykę auta, dzięki czemu oszczędzasz czas, nerwy i pieniądze.
Dodatkowe informacje:
Interfejs diagnostyczny umożliwia odczyt oraz kasowanie kodów usterek, kasowanie kontrolek serwisowych, a także inspekcji oraz podgląd parametrów pracy (tzw. LiveData) w następujących modułach:
- ABS 415 / 430 / 2E / 2SE (+TC) / 5 / 5 (+TC) / 5.3 / 5.4 (+TC) / 6
- Airbag / AC4 / S / SAB6
- Alarm
- Centralny zamek
- Dodatkowe ogrzewanie
- Elektroniczne podnośniki szyb
- Elektroniczne sterowanie lusterek
- Elektroniczny szyberdach
- ESP
- GPS System
- Immobiliser
- Immobiliser II
- Klimatyzacja elektroniczna
- Komputer pokładowy
- Komputer pokładowy MID
- Kontrola trakcji (TC)
- Licznik
- Moduł kontroli wzniosu
- Moduł chłodzenia silnika
- Opuszczany dach
- PAS (Parkpilot)
- Podgrzewanie / Pamięć foteli
- Radio 420 / 435 / 520 / 620 / 635 / 635J / 2020 / 2620
- Radio CAR 300 / 400 / 500 / 600 / 800 / 2004
- Radio CART 700 / 2007
- Radio CCR 2006
- Radio CCRT 2008
- Radio CDR 2005
- Radio NCDR 1100 / 1500 / 2011 / 2013 / 2015
- Skrzynia biegów (AT)
- Silnik
- System poziomowania reflektorów
- Tempomat
- Wspomaganie elektroniczne
- Wyświetlacz trójfunkcyjny TID
- Wyświetlacz CART / CCRT
- Wyświetlacz graficzno-kolorowy
- Wyświetlacz GID / CID
- Zawieszenie pneumatyczne
- Zmieniarka CD
Interfejs Opel TECH2+ ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: Pentium 133 Mhz
- pamięć: 8 mb
- wolne miejsce na dysku: 5 mb
- port USB: 1
- system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 i 64-bit) / 8 (32 i 64-bit) / 8.1 / 10 (32 i 64-bit) / PalmOS / Pocket PC / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
- Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
- Zabezpieczenie przepięciowe
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem
Diagnostyka pojazdu:
Najpopularniejszym programem współpracującym z interfejsem jest Opel TECH2 . Dodatkowo interfejs współpracuje także z programami:
- AB-COM
- GM Tool oraz podobnymi
(nie działa z programem OP-COM)
Po uruchomieniu programu wybieramy moduł z którym chcemy się połączyć (może to być sterownik silnika, abs`u, air-bag`u, immobilisera lub każdy inny spośród kilkudziesięciu dostępnych). Gdy dokonamy wyboru odpowiedniego modułu czekamy na zgłoszenie się sterownika.
Wybierając opcję "Diagnostyka" pojawi się okno z wyborem rocznika auta, który chcemy diagnozować, następnie zostaniemy poproszeni o wybranie modelu oraz sterownika z którym chcemy się połączyć. Rysunki przedstawiają przykładowy wybór sterownika Air-Bag dla modelu Opel Astra G - 2000r.
Gdy już wybierzemy interesujący nas sterownik zostaniemy poproszeni o przełączenie pinu linii danych do odpowiedniego styku (w przykładzie - nr 12). W tym przypadku niezbędne będzie zastosowanie dodatkowego przewodu dołączonego do zestawu (tzw. ręczny Multiplexer).
Po przełączeniu na odpowiedni styk w złączu diagnostycznym i kliknięciu "Dalej" program automatycznie nawiąże połączenie z wybranym sterownikiem i odczyta ewentualne kody usterek.
W ten prosty sposób można sprawdzić każdy samochód marki Opel wyprodukowanego w latach 1996-2004. Wystarczy wsiąść do auta, włączyć program i zrobić próbną jazdę obserwując aktualne parametry pracy.
... jako jedyni na rynku oferujemy bezpłatną, fachową pomoc techniczną. Masz problem z instalacją sterownika, obsługą programu, lokalizacją złącza diagnostycznego? - nasi konsultanci odpowiedzą na każde zadane pytanie.
Tego produktu nie trzeba reklamować. Nadal się wahasz? Koszt podłączenia auta pod komputer u specjalisty to około 100zł (lub nawet 200zł w autoryzowanym serwisie). Wystarczy, że zdiagnozujesz auto sobie i sąsiadowi, a interfejs już się zwróci.
SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!