Pod młotek idzie moje oczko w głowie czyli Opel Insignia w najbogatszej wersji OPC z napędem 4x4, pierwsza rejestracja 2 grudnia 2010, a więc bliżej mu do rocznika 2011 niż 10. Insignia jest w białym perłowym kolorze z czarnym dachem, 20" czarnymi felgami, przyciemniomy wszystkimi szybami i fabrycznie obniżonym zawieszeniem. Dzięki czemu prezentuje się fenonemalnie, nikt nie przejdzie koło niej obojętnie a drugiej takiej ślicznotki można ze świecą szukać.
Pondato na wyposażeniu białej damy znajdziemy:
- pakiet OPC (czarna podsufitka, kierownica OPC, dokładka dolna przedniego i tylnego zderzaka, progi, nakładki ozdbone progów, obniżone zawieszenie, 20" felgi, sportowe nakładki na pedały z aluminium, spoiler na klapie bagażnika)
- czarną skórzaną tapicerkę w idealnym stanie + wykończenie czerń fortepianowe
- fotel kierowcy oraz lusterka zewnętrze elektrycznie regulowane i składane z pamięcią ustawień
- siedzenia przednie z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego
- fotel przedni lewy: elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego w 4 kierunkach
- fotel przedni prawy: elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego w 4 kierunkach
- fotel kierowcy: regulowany elektrycznie, 6-cio funkcyjny
- czujnik wilgotności
- Reflektory bi-ksenonowe skrętne (AFL): system doświetlania na łuku drogi z wysokociśnieniowymi spryskiwaczami reflektorów
- adaptacyjny układ jezdny: FlexRide do wyboru tryb Sport oraz Tour
- napęd 4x4 z mechanizmem różnicowym sterowanym elektrycznie ELSD
- ESP układ stabilizacji toru jazdy- fabrycznie obniżone zawieszenie
- szyba przednia atermiczna odbijająca ciepło- przyciemniane szyby boczne tylne oraz szyba drzwi bagażnika, szyba przednia przyciemniona oraz dodatkowo boczne przednie
- spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe
- klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza
- światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
- elektryczny hamulec postojowy z układem wspomagania ruszania pod górkę
- podgrzewane siedzenia przednie
- układ wspomagania ruszania na pochyłościach (HSA)
- wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym stosunkiem wspomagania o zredukowanym przełożeniu
- układ automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej
- układ inteligentnego sterowania przednimi reflektorami
- Pakiet dobrej widoczności: czuj. deszczu, lusterko światłoczułe, światła automatyczne
- Czujniki parkowania: przód i tył
- Wyświetlacz wielofunkcyjny kolorowy CID 7 QVGA
- System monitorowania ciśnienia w kołach
- Poduszki przednie, boczne, kurtyny, kolana.
Można by tak jeszcze wymieniać i wymieniać. Samochód na żywo wygląda obłędnie, zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. Po wymianie rozrządu, oleju, czujnika overboost i wszystkich filtrów. Na przód założone dwie nowiutkie opony.