Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 218,12 zł
- Amortyzator przód L/P pasuje do: OPEL FRONTERA A, FRONTERA A SPORT 2.0-2.8D
- 233,11 zł z dostawą
- 107,62 zł
- WSPORNIK DRĄŻKA KIEROWNICZEGO OPEL FRONTERA A 2.0-2.8TD 09.91-10.98
- 118,61 zł z dostawą
- 149,99 zł
- PRZEGUB OPEL FRONTERA 2.0 sport 23z CAMPP 2.3 2.5D
- 160,98 zł z dostawą
OPEL FRONTERA A Sport 2.0 LPG - OFF-ROAD wyprawowy (6682765660)
Parametry
- Rok produkcji
- 1997
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 4
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (dołączany ręcznie)
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Alarm, Centralny zamek, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, MP3, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Hak, Relingi dachowe
- Rodzaj skrzyni biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Terenowy
- Moc
- 115
- Rodzaj paliwa
- Benzyna + LPG
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy
- Kolor
- Niebieski
- Przebieg
- 192000
- Pojemność silnika
- 1998
Opis
OPEL FRONTERA A Sport 2.0 (benzyna + gaz) – samochód przygotowany do OFF-ROADu wyprawowego
Więcej zdjęć na dole aukcji
Auto ma mały przebieg. Kupione przeze mnie przy stanie licznika 157.000km na dzień dzisiejszy ma 192.000km. Przebieg udokumentowany (dokumenty z przeglądów jeszcze w Niemczech później w ASO w Polsce, wpisy do książki serwisowej).
Fronterę kupiłem dwa lata temu, szukanie takiego modelu zajęło mi kilka miesięcy ale trafiłem na ideał który nadawał się na bazę do wyprawówki. W samochód włożyłem masę pieniędzy, całość wyszła ok 28 tyś, zdaję sobie sprawę, że są to pieniądze nie do odzyskania ale chciałbym sprzedać auto w dobrej cenie komuś kto naprawdę wykorzysta jego potencjał. Nie planowałem sprzedaży więc cały czas serwisowałem wszystko jak dla siebie, wszystko opisane poniżej.
Auto z gazem (butla 40 l), serwisowane przez 3 właścicieli w Polsce w ASO. Elektryczne szyby, podgrzewane i elektryczne lusterka, skóra, podgrzewane fotele.
Samochód nie miał żadnego poważnego wypadku, były dwie szkody „parkingowe” jedna w Niemczech druga w Polsce na obie mam zdjęcia, do tego były wykonane poprawki lakiernicze ze względu na zaczątki korozji. Samochód przystosowany przeze mnie do off-roadu wyprawowego. Auto ma za sobą wyprawę do Bośni, Czarnogóry i Albanii, dwukrotne wyjazdy na Ukrainę i kilkanaście krótszych wypadów po Polsce. W związku z tym samochód zawsze utrzymywany w nienagannym stanie technicznym aby bez stresu podołać trudom takich wyjazdów.
UWAGA!
Samochód nigdy nie był katowany w rajdach czy „upalany w koło komina”. Nie był topiony, zalany ani nic podobnego. Służył jedynie do off-roadu wyprawowego i turystycznego. Auto nigdy mnie nie zawiodło. Sprzedaję go choć włożyłem w niego masę pracy, pieniędzy i serca tylko dlatego, że kolejne wyprawy mają być znacznie dalsze i potrzebuję trochę większego auta do którego spakuje się na miesiąc i będę mógł w nim spać.
Jeżeli off-road nie jest Ci obcy lub chcesz dopiero zacząć z nim swoją przygodę to czytaj dalej tą ofertę. Jest to naprawdę świetne auto dla osób zaczynających jazdę w terenie ponieważ auto jest zwinne i tanie w eksploatacji. Do tego świetnie radzi sobie w terenie i potrafi zaskoczyć nie jednego „patrolowca” ;)
Stan samochodu:
Silnik: po kapitalnym remoncie w kwietniu 2016 (wymiana panewek, tłoków, pierścieni, planowanie głowicy itp. Silnik suchy bez wycieków (delikatnie się poci przy uszczelce pokrywy zaworów ale jest to prawie niezauważalne). Po remoncie silnik pracuje równo, trzyma ciśnienie (bolączka Fronter – odłączone wskaźniki ciśnienia oleju itp. u mnie wszystko działa idealnie). Wymiana wszystkich płynów i filtrów na czas, jeżdżony wyłącznie na oleju Motul i filtrach Knecht.
Instalacja LPG: Instalacja działa perfekcyjnie nie ma z nią najmniejszych problemów auto ma taką samą moc na gazie jak i na benzynie, we wrześniu 2016 wymienione wtryski, parownik i reduktor do tego pełna diagnostyka - całość 1200 zł. Ważność zbiornika LPG do lipca 2021
Układ napędowy: Wszystko w 100% sprawne. Skrzynia biegów działa idealnie. Reduktor nie sprawia żadnych problemów. Żadnych luzów na wyjściach wałów. Sprzęgiełka sprawne nie przeskakują, oryginalne AISIN nie jakieś chińskie AVMy. Żadnych wycieków. Mosty w stanie bardzo dobrym (wymienione oba mosty wrzesień 2016 – był luz na łożysku ataku co powodowało szum i zdecydowałem się na wymianę całych mostów) – Sprawne LSD (również rzadkość we Fronterach. Przeguby sprawne - nie strzelają. Brak luzów na łożyskach, żadnych wycieków. Wały napędowe bez luzów. Samochód 2,5 roku temu miał wymienione sprzęgło. Skrzynia, reduktor mosty również zalane olejem Motul kilka miesięcy temu. We wrześniu 2016 wymienione łożyska kół przednich i łożyska półosi razem z uszczelniaczami (mało kto wymienia uszczelniacze bo są trudno dostępne i drogie).
Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy: Stan bardzo dobry. Żadnych luzów, dziwnych hałasów i stuków dochodzących spod auta. Z przodu wzmocnione amortyzatory IronMan do offroad-u, wymienione sworznie wahaczy, nowe tuleje wahaczy brak jakichkolwiek luzów. Auto prowadzi się bardzo dobrze – robiona pełna geometria końcem roku 2016 (zbieżność, kąty nachylenia i wyprzedzenia koła wydruk do wglądu). Auto hamuje bardzo dobrze jak na prawie 2 tonową krowę na dużych kołach. Nowe miedziane przewody hamulcowe, nowe tłoczki w tylnych zaciskach, klocki wymieniane kilka miesięcy temu.
Blacharka i rama: Auto jak na swój wiek jest zdrowe. Rama b. dobra, można młotem walić. Buda samochodu również nie jest zgnita. Auto w czerwcu 2016 miało robione poprawki blacharko lakiernicze ponieważ w lipcu jechałem nim do własnego ślubu i musiało wyglądać perfekcyjnie (posiadam również zdjęcia jak wyglądał przed poprawkami i w trakcie). Na tylnym prawym błotniku są dwa wgniecenia (auto lekko oparło się o drzewo) ale jest to do wyciągnięcia. Lakier jest... hmm... trochę podrapany od gałęzi. Nie ma co kryć bo auto jeździło w terenie. Nie jest nigdzie poprzecierany głęboko. Wszystko myślę do spolerowania. Nie robię polerki przed sprzedażą bo picowanie na sprzedaż mnie brzydzi.
Wnętrze samochodu: Zadbane, niezniszczone. W aucie nie było palone. Fotele skórzane z podgrzewaniem, kierownica obszyta w 2016 roku czarną skórą.
Jakie ma wady: Są dwie rzeczy, które można zrobić w najbliższym czasie – wymiana chłodnicy, jest lekko rozszczelniona w dolnej części (nie jest to jakiś ogromny wyciek, da się z tym jeździć) oraz można by oddać rozrusznik do regeneracji (działa, auto odpala bez problemu, ale trochę hałasuje). Z drobnostek nie ma podświetlenia deski w okolicy pokręteł od ogrzewania (prawdopodobnie są spalone żarówki ale nie miałem czasu żeby się za to zabrać). Jeżeli auto ma jakieś wady ukryte to są ukryte tak, że nawet ja nie mam o nich pojęcia. Samochód jest całkowicie sprawny.
Co w aucie było wymienione:
2014:
- kompletne sprzęgło i simering wału (2014)
2015:
- akumulator Varta Silver (luty 2015)
- wymiana rozrządu z pompą wody (luty 2015)
- założone tylne lampy od Frontery long (wszystkie światła są na górze co pozwala zlikwidować lampy w zderzaku (luty 2015)
- amortyzatory przednie IronMan (luty 2015)
- końcówka drążka kierowniczego prawa i lewa (luty 2015)
- łożysko koła lewy tył (marzec 2015)
- wysprzęglik (marzec 2015)
- nowe przewody paliwowe, gumowe zbrojone (czerwiec 2015)
2016 (wrzesień – przygotowanie do wyjazdu na Ukrainę):
- rozrusznik (luty 2016)
- krzyżak wału napędowego przedniego i tylnego (kwiecień 2016)
- kompletny remont silnika (kwiecień 2016)
- łożyska kół przednich i łożyska igiełkowe wraz z uszczelniaczami, obie strony (wrzesień 2016)
- rolka napinacza (wrzesień 2016)
- szczęki hamulca ręcznego (wrzesień 2016)
- nowa poduszka silnika (wrzesień 2016)
- przegub zewnętrzny prawy (wrzesień 2016)
- łożyska koła i igiełkowe w lewym i prawym przednim kole (wrzesień 2016)
- klocki hamulcowe przód i tył (wrzesień 2016)
- nowe tłoczki + uszczelniacze tylnych zacisków (czerwiec 2016)
- nowe tuleje wahaczy górnych (wrzesień 2016)
- nowy sworzeń dolnego wahacza (wrzesień 2016)
- łącznik stabilizatora przód (wrzesień 2016)
- wymiana płynu w wysprzęgliku (wrzesień 2016)
- nowe przewody hamulcowe, miedziane – przód i tył (wrzesień 2016)
- wymiana płynu hamulcowego (wrzesień 2016)
- nowe osłony przegubów prawe (czerwiec 2016), lewe (listopad 2016)
- nowy parownik do gazu (wrzesień 2016)
- nowy reduktor do gazu (wrzesień 2016)
- nowe wtryski do gazu (wrzesień 2016)
Modyfikacje / przystosowanie auta do wypraw:
- lift (podniesienie) zawieszenia ok 1,5", amortyzatory IronMan (przód) i z Opla Monterey (tył)
- opony BF Goodrich AT w rozmiarze 255/70 R16 czyli 31x10" R16. - Opony założone w lutym 2015 r. ale jeżdżone nie wiele (zakładane tylko na wyprawy i teraz na zimę). Stan opon dobry plus (przebieg ok 15000). Starczą jeszcze na bardzo długo.
- przedni zderzak stalowy wycinany laserowo i lakierowany proszkowo z otworami pod HI-LIFTa i mocowaniem pod wyciągarkę
- tylny zderzak z stalowej rury grubościennej z uchwytami do ciągnięcia
- snorkel
- progi z mocnej rury stalowej również z możliwością podnoszenia HI-LIFTem
- wyciągarka Escape XTR 12000SPEED (wyciągarka, po przeglądzie, założona elastyczna lina kompaktowana, żeliwny ślizg)
!UWAGA! Cena auta nie zawiera ceny wyciągarki mogę ją zostawić za dodatkową opłatą - wytrzymały bagażnik dachowy z mocowaniem na tablice rej i oświetlenie
- dwie pary halogenów z przodu na dachu
- sterowanie oświetleniem dodatkowym
- mocowanie anteny CB na stałe do maski
- odpowietrzenie mostów wyciągnięte do góry powyżej zderzaków
- CB zabudowane w kokpit w miejsce drugiej kieszeni na radio
- radio z MP3 :D
- dodatkowe gniazda zasilania 3 szt.
Przygotowanie wyprawowe i dodatki:
Dla chcącego podróżować tą Fronterą mogę zaoferować zabudowę wyprawową do tego auta. Montowana zamiast tylnej kanapy. Dzięki niej otrzymujemy mnóstwo przestrzeni na bagaże. Tylne szuflady (plastikowe skrzynie) pozwalają dobrze zorganizować wszystkie bety zabierane na wyjazd. Na zabudowie płaska przestrzeń np. na namiot quechua 2seconds i kabinę prysznicową, krzesełka, stolik itp. Wszystko na górze można zabezpieczyć specjalną siatką, żeby nie fruwało po samochodzie. W zabudowie miejsce na cztery skrzynki, kuchenkę gazową, do tego dwie półki. Butla LPG również ukryta w zabudowie. Od strony kabiny pod podłogą zabudowy wolna przestrzeń na gaśnicę, apteczkę i klucze. Ogromna płaska półka na torby, walizki oraz lodówkę. Zabudowa wykonana estetycznie i sprawdzona wielokrotnie na dalekich wyjazdach.
Dodatkowo kupujący dostanie pakiet części zamiennych który woziłem ze sobą zawsze na wyprawy.
Jeżeli dotarłeś do tego miejsca być może jesteś zainteresowany tym autem zatem zapraszam do oględzin i jazdy testowej.
Podana cena jest do niewielkich negocjacji ale proszę nie składać niedorzecznych propozycji. Cena samochodu zawiera opony BFG AT na oryginalnych srebrnych stalowych felgach (NIE na czarnych felgach z oponami Cooper MT – widocznych na kilku zdjęciach). Cena nie zawiera: wyciągarki, wojskowej skrzyni na dachu, uchwytu na bańki i baniek (widocznych na zdjęciach).
W CELU SPRAWDZENIA AKTUALNOŚCI OFERTY ORAZ CENY POJAZDU, PRZED DOKONANIEM ZAKUPU PRZEZ OPCJĘ "KUP TERAZ" PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY! OFERTY NIE UZGODNIONE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE
Telefon:
780 161 509
508 625 800
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.