Witam,
Do sprzedania mam Opla Corsę z końca produkcji z najmocniejszym dieslem 101 KM. Samochód mam od 4 lat i nigdy mnie nie zawiódł. Spalanie kształtuje się na poziomie 5-5,5 litra w trasie, miasto ok. 6-6,5 litra i to nie trzeba się jakoś specjalnie starać, wystarczy jechać normalnie i nie zamulać. Wyposażenie jest kompletne i w tym modelu nic więcej już nie można było domówić. Obejmuje:
- elektryczne szyby
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne
- ABS, ESP
- tempomat
- czujnik deszczu
- czujniki parkowania (oryginalne)
- podgrzewane fotele przednie (fabrycznie)
- klimatronik (w 100% sprawny, nie trzeba "tylko nabić")
- Oryginalne radio CD z MP3 i sterowaniem w kierownicy
- 4 poduszki powietrzne (kierowca, pasażer i boczne w fotelach przednich)
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek z otwieraniem na pilota w kluczyku
- immobilizer
- elektrochromatyczne lusterko wsteczne
- 2 komplety 15" felg aluminiowych z oponami lato, zima (letnie oryginalne opel, ostatnie zdjęcie)
- przyciemniane szyby
Samochód kupiłem w 2014 roku a do 2013 roku do kwietnia była prowadzona książka serwisowa. Ostatni wpis przy 148 000 wymiana rozrządu. Z rzeczy które były robione oprócz oczywiście oleju i filtrów:
- Wymiana paska wielorowkowego i rolek (ASO Opel) 20.05.2014 r. 155251 km
- Uszczelki pokrywy wtrysków (ASO Opel) 06.02.2015 r. 169 731 km
- Wymiana kompletnego sprzęgła wraz z dwumasem LUK, uszczelniacz silnik-skrzynia, olej w skrzyni biegów, końcówki drążków, łączniki stabilizatora 24.09.2015 r. 183 000
- Wymiana paska wielorowkowego i rolek przy przebiegu 225 000 w sierpniu 2017 r.
- kompletny rozrząd Conti przy przebiegu 230 669 km w październiku 2017 r.
- przy ok 234 800 km wymiana łączników stabilizatora 2 szt.
- wymiana zaworu SVC pompy wtryskowej (oryginał Denso), łożyska kolumny mc phersona i poduszki amortyzatora strona prawa (ASO Opel) 22.11.2017 r. przy przebiegu 234 929 km
- tarcze hamulcowe przód nawiercane i nacinane (ATM Mikoda) + kolcki (ATE) wraz z wyczyszczeniem i przesmarowaniem zacisków hamulcowych w grudniu 2017 r. przy ok 237 000 km
- teraz w marcu wymieniony olej w silniku przy 245 000 km LIQUI MOLY 4600 5W30 + filtr oleju MANN
- płyn chłodniczy wymieniony w grudniu przy okazji nieszczelności jednego z węży (pogryzione przez kunę), płyn hamulcowy wymieniony w 2015 r. i według książki trzeba by go było wymienić ale jest czysty i zachował jeszcze swoje właściwości więc można to spokojnie jeszcze rok przeciągnąć
- w lutym założony zestaw naprawczy wybieraka zmiany biegów, teraz 1 bieg nie haczy a lewarek nie lata na boki na luzie jak to przeważnie w Oplach + wymienione okładziny w bębnach tył wraz z przesmarowaniem układu i regulacją + wymiana regulatora napięcia
- w grudniu 2017 r. wymieniony silniczek wycieraczek przód na nowy + ramię wycieraczki tył
- gdzieś w międzyczasie regeneracja alternatora i rozrusznika ale że ten drugi po 3 miesiącach znowu zaczął szwankować to założyłem używany oryginał hitachi i od ponad roku jest święty spokój. Gdzieś chyba w 2015 roku wymieniony tłumik końcowy Bosal bo też taki był oryginalnie założony
- klimatyzacja nabijana w 2016 r. wraz z kompletnym sprawdzeniem, w 2017 r. ozonowana + spray odgrzybiający. Filtr oczywiście co roku wymieniany
Świeżo zrobiony przegląd 07.03.2018 r. który Corsa przeszła bez najmniejszego problemu. Ubezpieczenie opłacone do 14.06.2018 r.
Lakier na samochodzie oryginalny oprócz drzwi kierowcy, na wysokości od listwy do szyby było malowane drugi raz. Posiadam miernik lakieru z sondą na kablu więc można sobie przy oględzinach sprawdzić cały samochód.
Z rzeczy które są do zrobienia, chociaż nie koniecznie bo w Oplu powiedzieli że to standardowa wada tej Corsy i można bez obaw tak jeździć. Po 2 latach i wymianie wszystkiego co mogło stukać, w grudniu 2017 r. w ASO Opel doszli wreszcie do tego co stuka z przodu. Jest to łożysko na kolumnie kierowniczej w którym są jakieś plastikowe elementy które się wyrabiają. Ja jeżdżę tak 2 lata i nie stuka ani mniej ani więcej i to tylko na kostce brukowej albo na dużych dziurach. Ceny używanych kompletnych kolumn kształtują się w granicach 250 - 370 zł więc nie jest to jakaś mega droga sprawa. Myślę że wszystko powinno się zamknąć w kwocie maksymalnie 600 zł z naprawą. Oczywiście przy negocjacji ceny połowę tej kwoty biorę na siebie :)
Przebieg może i jest duży (jak dla Polaka) natomiast jest oryginalny, a samochód był regularnie serwisowany i wszystko było wymieniane na czas. Przez ostatni rok jeżdżę co 2 tygodnie w trasę Wodzisław Śląski - Wrocław i nie mogę sobie pozwolić na jakąś awarię po drodze. W tamtym roku w sierpniu na urlopie przez 2 tygodnie zrobiłem 2 000 km też bez najmniejszej nawet awarii. Sprzedaję bo auto miało być kupione tylko na rok, po kradzieży mojego poprzedniego, a jakoś zrobiło się z tego 4 lata. Tym bardziej że jeżdżę teraz dużo w trasie i chcę zmienić na coś dużego i wygodniejszego.
Telefon kontaktowy: 600 829 997 . Gdybym nie odbierał to proszę o sms, na pewno oddzwonię.