Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 810,67 zł
- Gwarancja najniższej ceny
- LUK SPRZĘGŁO OPEL ASTRA G VECTRA C 2.0 DTI 2.2 16V
- darmowa dostawa
- 285,00 zł
- TŁUMIK ŚRODKOWY OPEL ASTRA 2 II G 2.0 Diesel KPL!
- 310,90 zł z dostawą
Opel Astra II 2 G 2.0 DTI 16V KOMBI DIESEL (5429140911)
Opis
Opel Astra II 2.0 DTI 16V 74kW / 101 KM 210 000 km
Sprowadzony w 2006 r z Niemczech - jestem drugim właścicielem (w tym samym mieście).Samochód z pewnych rąk.
Przegląd do 27.11.2015
Wiosną 2014 r samochód został dofinansowany naprawione/wymienione zostały:
Klocki, tarcze - przód tył.
Amortyzatory sprężyny - przód + tuleje na wahaczu, końcówka drążka i inne drobiazgi w zawieszeniu.
Pompa paliwa po regeneracji. Przy okazji była zrobiona głowica (nic się nie działo ale jak już maska była podniesiona to było robione)
Wymienione świece.
Zregenerowany rozrusznik i alternator.
Wszystkie filtry i olej. Możliwe, że coś pominąłem - wtedy w samochód wsadziłem 5 000 zł na remont.
Sprzedaję ponieważ chcę kupić coś nowszego.
Samochód technicznie oceniam na bardzo dobry, co do wizualnego na dobry lecz pojawia się już na nim korozja.
Auto było sprowadzone z Niemczech więc blachy i tak ma lepsze niż krajowy Opel.
Koszty które musisz ponieść po zakupie samochodu więc standardowo olej + filtry i jeszcze ok 200 zł na obudowę filtra paliwa.
Uszczelka w obudowie jest nie szczelna i łapał powietrze. W celu sprawdzenia jest założony wężyk i jest ominięty filtr i wszystko gra.
Samochodem nie jeżdżę na tym wężyku spiętym na krótko.
Wnętrze samochodu zadbane.
Jeżeli ktoś szuka samochodu np na przewóz jakichś gabarytów lub do firmy to informacją która może się przydać to po rozłożeniu tylnych siedzeń jest idealnie płaska podłoga aż po przednie siedzenia.
Masz pytanie zadzwoń 507 501 607
(Opcja kup teraz tylko i wyłącznie po wcześniejszym oglądnięciu samochodu)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.