Opel Astra F (Classic) z 1999 roku, silnik 1.4 (60 KM), zielony (kiwi)
Jestem drugim właścicielem, samochód oryginalnie pochodzi z polskiego salonu, produkowany w Polsce. U nas w domu od 8 lat.
Przez te 8 lat „Szczypior” nie przysparzał zbyt wiele emocji. Wiadomo z tym silnikiem nie jest to samochód, w którym można poczuć adrenalinę na skrzyżowaniu, rozpędza się raczej leniwie. Co jednak dla amatora tej klasy pojazdu ważniejsze, nie powodował też zbędnych frustracji i nerwowości.
Był jak stary dobry przyjaciel i nigdy nie zawodził. Oczywiście wykonywane były w nim naprawy bieżące w ramach potrzeb i zdarzało się, że coś niedomagało, natomiast przez ten cały czas nie zapalił i nie pojechał dosłownie dwa razy.
W ostatnim czasie (2 lata) z napraw bieżących były amortyzatory tylne, łożysko w tylnym kole.
W tej chwili w pełni na chodzie, z ważnym badaniem technicznym (02’2018). Rozrząd wymieniony przy przebiegu 57 tys. km.
Aktualny przebieg to 84 tys. km. W domu służył jako drugi pojazd, więc używany był zazwyczaj 4-5 razy w tygodniu na niezbyt długich odcinkach, stąd niski przebieg.
Poza tym co dała fabryka (2 poduszki powietrzne, dzielona kanapa, immobilizer) Astra dorobiła się zabezpieczenia/blokady skrzyni biegów typu bear-lock, radiomagnetofonu Sony i centralnego zamka z pilotem.
Opony zimowe, 2 z końca 2013 roku, 2 starsze. Do tego dodatkowo 4 koła z oponami całorocznymi.
Samochód jest bezwypadkowy (kilka lat temu drobna stłuczka zakończyła się lakierowaniem jednego nadkola).
Rdzewieje w typowych dla tych Opli miejscach jak nadkola, okolice wlewu paliwa.
U pierwszego właściciela pojazd był garażowany (2000-2009).
dodatkowy telefon kontaktowy: 535 454 951