Witam!
Po 7 latach zdecydowałem zakończyć przygodę z bertonami na rzecz czegoś nowszego i bardziej zaawansowanego technicznie, także na sprzedaż jest moja Astra Coupe Bertone w pięknym czerwonym kolorze, z LETem (2.0 turbo) pod maską.
Nie będe opisywał czym jest Astra Coupe Bertone i tego co potrafi 2.0 turbo, bo skoro czytasz to ogłoszenie to już pewnie nieco wiesz na ten temat :)
Co najważniejsze o aucie. Silnik 15 tys. km po remoncie, nowe panewki, pierścienie tłokowe, usunięte wałki wyrównoważające, do tego kompletny remont głowicy. Po przejechaniu 1000 km po autostradach z prędkościami 160-210 km/h nie bierze ani trochę oliwy! Ostatnio zrobiłem trasę do Mielna i z powrotem (1200 km) i znowuż obyło się bez strat oleju.
Hamulce skuteczność 100%, nowe klocki oraz tarcze hamulcowe, wymieniony płyn.
Zawieszenie sprawne, elementy gumowe wymienione na nowe, nic nie tłucze, super trzyma się drogi.
Generalnie mechanicznie nie jest nic do zrobienia, 0 wkładu finansowego.
Koła to oryginalne koła z wersji turbo (tzw. turbofelgi), oczywiście proste, auto prowadzi się po stole, na felgach opony Uniroyal Rainsport 3 2017r, 7mm bieżnika. W razie czego mogę sprzedać auto na kołach zimowych 1000 zł taniej.
Auto bezwypadkowe, można puścić kierownice na autostradzie i do pierwszego łuku będzie jechał prosto, lakier w oryginale, brak rdzy.
Klima chłodzi bardzo dobrze, jest nowa chłodnica gdyż stara puszczała czynnik.
Jedynie wizualnie do wyciągnięcia 2 male wgniotki na błotniku bez malowania (ktoś się oparł za mocno o auto) i polerka nadwozia żeby wyciągnąć na nowo piękno z tego koloru.
Jeśli ktoś się obawia o stan auta lub nasłuchał się złych rzeczy o tych silnikach od osób, które nie potrafili dbać o nie, to ja ręczę za stan techniczny i sprawność silnika na tyle, że jestem w stanie udzielić pisemnej gwarancji na umówiony okres czasu na ten samochód. Oferuję również wsparcie posprzedażowe, kupujesz od pasjonata!
W środku czarna skóra, konsola środkowa piano black, kierownica przerobiona na tą z płaskim dołem.
Pod maską wymienione części pod stage 3.5:
turbosprężarka leh (przebieg 15 tys. km) - actuator collins - dv forge
przeplywomierz leh,
wtryski siemens deka 480ccm,
dolot nierdzewka z frontalnym intercoolerem FMIC,
wydech downpipe 2.75 cala, reszta 2.5 cala,
pompa paliwa Walbro 455lph,
zegary: boost, egt, temp i cisnienie oleju,
sprzęgło obite kevlarem,
kompletny krótki dolot Dbilas Flowmaster (rarytas!).
Wgrany bezpieczny dla silnika program na 270KM/400nm.
Mam możliwość wrócić autem częściowo do serii (mam seryjne części), wtedy cena za samochód niższa o 1500 zł.
Przy obecnym setupie spalanie to jest 8l/100km w trasie przy 130-140 km/h i w granicach 10-11l przy 180-190 km/h. Przy 90-100 km/h ok. 6 litrów.
OC zapłacone do grudnia 2018
Przegląd do kwietnia 2019
Zgadzam się na sprawdzenia na wszystkich stacjach diagnostycznych, ASO, pomiary kompresji, hamownie itp.
Jeśli są chętni, ale odstrasza ich zbyt niska cena, to chętnie sprzedam za więcej. Jeśli cena zbyt wysoka to można ponegocjować, ale w granicach rozsądku, jak mam sprzedać ,,za dychę" to wolę rozebrać na części i odzyskać 20 tys, bo tyle jest włożone mniejwięcej w to auto.
KONTAKT: 513 177 848