OFERTA SPRZEDAŻY STEROWNIKA PSG5 POMPY WTRYSKOWEJ BOSCH VP44 VP30
WIĘCEJ INFORMACJI O NASZEJ FIRMIE I DZIAŁALNOŚCI ZNAJDZIESZ NA DOLE TEJ STRONY W ZAKŁADCE "O sprzedającym"
W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI STEROWNIKA DO DANEGO NUMERU POMPY PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY znajdujący się poniżej w zakładce "O sprzedającym"
Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH.
Nasz serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy między innymi z serwisami Bosch z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową
Nasza oferta to naprawa elektroniczna pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch a także pełna regeneracja pod względem mechanicznym we współpracy z BOSCH SERWISEM. Pompy i sterowniki przyjmujemy drogą wysyłkową, jak również osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Czas oczekiwania na naprawę elektroniki czyli samego sterownika to około godzina. Pełna regeneracja pompy wtryskowej pod względem mechanicznym to około 2 dni robocze
Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.
Uszkodzenie elektroniki sterownika to główna usterka w tych pompach, a dokładniej psuje się sterowanie zaworem regulacji dawki paliwa ( tym między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy ). W wyniku tego uszkodzenia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia, bądź nie jest podawane wcale.
Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to winna jest elektronika czyli sterownik i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak " stary traktor ", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.
Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym.
Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze.
Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy
Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:
- po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
- silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
- silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
- silnik nierówno pracuje
- silnik dymi
- silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
- silnik nie osiąga pełnej mocy
Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :
OPEL, SAAB
- P1630 ZAWÓR DAWKI
- P1631 STEROWNIK POMPY
- P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
- P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
- P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
- P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
- P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
- P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
- P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
- 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
- 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
- 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
- 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
- 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
- N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
FORD
- P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
- P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
- P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
- P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
- P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
- P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
- P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
- 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
- P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
- P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
- 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
- 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU
POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
- BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
- FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
- OPEL FRONTERA 2.2 DTI
- OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5