Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 16,00 zł
- OSŁONA PRZEGUBU OPEL ASCONA C 1.6-2.0L 1981-
- 24,99 zł z dostawą
- 400,00 zł
- ECU 55196356 ZQ OPEL AGILA 1.3 CDTI
- 408,99 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1983
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Akryl (niemetalizowany)
- Wyposażenie - multimedia
- Radio fabryczne
- Skrzynia biegów
- Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
- Nadwozie
- Sedan/Limuzyna
- Moc [KM]
- 75
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Czerwony
- Przebieg [km]
- 99999
- Pojemność silnika [cm3]
- 1300
Opis
Opel Ascona C 1.3 z 1983 r. Wersja dwudrzwiowa. Automatyczna skrzynia biegów. Bardzo dobry oryginalny stan.
Od dwóch lat jestem drugim właścicielem. Na praktycznie całym samochodzie oryginalny lakier. Są drobne poprawki-zaprawki robione przez poprzedniego właściciela i kilka niegroźnych ognisk korozji. Nie ma żadnej szpachli, ani „patentów”.
Auto bezwypadkowe (wiem o jednej stłuczce poprzedniego właściciela, ja też miałem jedną niegroźną, nic nie trzeba było malować, mam zdjęcia). Wszystkie szyby oryginalne.
Podłoga, podłużnice, komora silnika nigdy nie robione, wszystko w świetnym, oryginalnym stanie.
Skrzynia biegów działa dobrze, nie szarpie, gładko zmienia biegi. Po wymianie oleju. Czasami pojawia się popularny problem z kickdownem.
Samochód po zakupie od razu przeszedł gruntowny remont zawieszenia, silnika, tarcze klocki, rozrząd, uszczelki, kable, chłodnica, akumulator, amortyzatory itp. itd.
Powymieniałem masę sprawnych części na nowe, markowe, nawet pomalowałem blok silnika, wahacze i mcphersony w proszek.
Kiedy kupiłem samochód to po kilkudziesięciu kilometrach wyzerował mi się licznik (jest do 99999 km), co się fajnie nałożyło z renowacją mechaniczną i w ogóle moją „kadencją” na to autko.
Ja nim przejechałem ponad 9000 km, przejechałem nim pół Europy (spokojnie leci 140 km/h na autostradach), trochę mniejszych wyjazdów, trochę jeżdżenia na co dzień.
Nie wiem jednak jaki jest realny przebieg, ale obstawiam 109000 km lub 209000 km.
Na chwilę obecną oczywiście można poprawić kilka drobiazgów, ale w każdej chwili można też wsiąść w to auto i przejechać np. 3000 km bezproblemowo.
Samochód na zdjęciach jest tylko umyty, nie przeszedł żadnego, modnego ostatnimi czasy auto-detailingu, nawet nie poleciałem go pastą tempo. Tak auto wygląda na co dzień.
Posiadam warsztat, więc mogę udostępnić zainteresowanym miernik lakieru, podnośnik itp. itd.
Posiadam wiele zdjęć z przeprowadzonych napraw, wyjazdów, mogę zrobić więcej zdjęć na życzenie.
Felgi na zdjęciu nie podlegają sprzedaży, tym bardziej, że to felgi z Golfa 2 GTi, więc nie każdemu to pasuje w Oplu.
Auto sprzedaję na felgach stalowych.
Proszę o kontakt telefoniczny.
Telefon: +48 509 494 928
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.